2de kindje
Moderators:Welcome, Moderators
wij beginnen toch stillekes aan te verlangen naar een 2de kindje. lander is ook meestal heel lief met kleine kindjes en we denken dat hij er ook stillekes aan klaar voor is.
merci allemaal.
we gaan nu nog wel even wachten, want we hebben juist een huisje gekocht. ik wil wel kunnen helpen met de verhuis. vorige keer was ik 5 maanden zwanger en heeft mijn vriend grotendeels alles alleen gedaan.
maar in februari kunnen we er in dus zullen we in het nieuwe jaar er eens goed invliegen.
we gaan nu nog wel even wachten, want we hebben juist een huisje gekocht. ik wil wel kunnen helpen met de verhuis. vorige keer was ik 5 maanden zwanger en heeft mijn vriend grotendeels alles alleen gedaan.
maar in februari kunnen we er in dus zullen we in het nieuwe jaar er eens goed invliegen.
- saardientje
- Pas blauw
Dat is iets anders....Kim.D. schreef:we zijn ondertussen al een jaar bezig. maar we geven niet op zenne!sandy schreef:Kim, als je gevoel zo sterk is, dan moeten jullie er echt voor gaan!! Succes!!!

En tuurlijk mag je niet opgeven, je hebt Lander toch al gekregen, waarom zou het dan niet lukken voor een tweede?
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer: