een eerste KS wordt niet noodzakelijk gevolgd door een 2de KS
hangt gewoon van de situatie af
Waarom was het een KS?? Te smal bekken, een kindje dat in stuit ligt,...
als je bv een stuitliggertje hebt, kan het goed zijn dat het volgende dat niet is, en mag je normaal gezien gewoon bevallen.
eigenlijk wel gek dat je na 9 maand nog pijn hebt.... ik heb lange tijd een voos gevoel gehad, maar pijn niet. DAt moet je toch eens melden bij je dokter hoor
in bad
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hier staat mijn hele bevallingsverhaal:
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=4118
Als je er tijd voor hebt, want het is nogal een lang verhaal.
Misschien zou ik het inderdaad beter eens aan de dokter vragen, eens op controle gaan.
En het is niet echt pijn, in de zin dat ik een steek in mijn buik of zo zou krijgen, maar als Emma eens tegen mijn buik stampt, als ze op de verzorgingstafel ligt, of ik kom net ergens met die plek tegen de rand van een tafel of wat dan ook, dan is dat wel overgevoelig.
Inderdaad beter eens laten nakijken.
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=4118
Als je er tijd voor hebt, want het is nogal een lang verhaal.
Misschien zou ik het inderdaad beter eens aan de dokter vragen, eens op controle gaan.
En het is niet echt pijn, in de zin dat ik een steek in mijn buik of zo zou krijgen, maar als Emma eens tegen mijn buik stampt, als ze op de verzorgingstafel ligt, of ik kom net ergens met die plek tegen de rand van een tafel of wat dan ook, dan is dat wel overgevoelig.
Inderdaad beter eens laten nakijken.
Het was zeker niet wat we gedacht hadden, na een vlotte zwangerschap.
Emma is gezond en dat is het belangrijkste. Al moet ik toegeven dat ik er af en toe nog nachtmerries over heb. Er zijn toch nog dingen die af en toe komen bovendrijven.
Het zal mettertijd wel slijten. Maar het zal toch iets zijn dat ik nooit of te nimmer zal kunnen vergeten.
Emma is gezond en dat is het belangrijkste. Al moet ik toegeven dat ik er af en toe nog nachtmerries over heb. Er zijn toch nog dingen die af en toe komen bovendrijven.
Het zal mettertijd wel slijten. Maar het zal toch iets zijn dat ik nooit of te nimmer zal kunnen vergeten.
een 2de keer bevallen maakt veel goed hoor
mijn eerste bevalling was ook niet alles rozegeur en maneschijn
(wel in mindere mate, dan de jouwe)
maar na mijn 2de bevalling, lijkt het wel of alles vergeten is
echt waar
dat overgevoelige wat jij aangeeft heb ik al lang niet meer
en mijn dochtertje is nu bijna 5 maand...
dat voze gevoel is deze keer ook veel minder
Toch een keertje aan je dokter vragen
Misschien is het normaal, maar als je het vraagt, dan ben je vast veel geruster! Niet?

mijn eerste bevalling was ook niet alles rozegeur en maneschijn
(wel in mindere mate, dan de jouwe)
maar na mijn 2de bevalling, lijkt het wel of alles vergeten is
echt waar
dat overgevoelige wat jij aangeeft heb ik al lang niet meer
en mijn dochtertje is nu bijna 5 maand...
dat voze gevoel is deze keer ook veel minder
Toch een keertje aan je dokter vragen
Misschien is het normaal, maar als je het vraagt, dan ben je vast veel geruster! Niet?
Ja, ik denk het ook dat ik het best eens aan de dokter vraag. Daarstraks nog was ik haar aan het verschonen, en die vinnige voetjes gaven net stampjes op die gevoelige plek. Jerry, die er net bij stond en mijn reactie zag, vond ook dat dat toch wel al erg lang is.
Ik moet binnenkort toch een afspraak maken voor op controle te gaan.
Ik moet binnenkort toch een afspraak maken voor op controle te gaan.