Dag ladies,
nog een geluk dat we dit forum hier hebben hé, dat we eens onze stoom kunnen aflaten
Vandaag heb ik geen problemen

behalve dan dat ik nu pas 5min zit.
Vanmorgen om 8u30 telefoon van die madam die mijn auto zou kopen dat ze afkomt. Ze ging met de trein komen van brussel tot zottegem en dan moesten wij haar gaan halen en dan zou ze van hier vertrekken met mijn dan ex-auto. Maar tegen dat ze op een trein geraakte was het al 11u30 en was ze om 12u12 in zottegem. Allé, dus wij naar daar, haar opgepikt, terug naar hier, alle formaliteiten, dat ze om 13u15 weg was.
Een chance dat ik mijn ouders weer opgetrommeld had want ondertussen moest eva eten. Maar ja, nu wou ze niet eten bij mijn ma moest ik haar flesje geven
Dan om 13u30 zelf gauw gegeten, en dan 5min later was die vent hier die ik gebeld had om naar ons raam te komen kijken want dat knelt.
Sjongejonge...
Didier is nu terug gaan werken en straks gaat hij naar huis komen met mijn vervangwagen, ben eens benieuwd wat het zal zijn.
Al een paar dagen probeer ik ook Eva wat fruitpap (potje) te geven maar dat lukt niet zo goed. Wat ze wel lust is abrikozen! Al 2 dagen dat ik een abrikoos eet geef ik haar een stukje en sabbelen dat ze daarop doet! Ik ga er nu eens een paar mixen, en met een lepeltje geven misschien dat dat ook lukt.
Was ook wat bang voor haar darmkes maar het was geen probleem, en nu vind ik het wel leuk zo spelenderwijs met eten leren omgaan.
Zal de banaan ook eens proberen.
Het is nu ook al een paar dagen dat ze andere klanken produceert, zo meer "geavanceerde" klanken zoals eh-boe en goe. Wat ze nu ook wel doet is kusmondjes maken en precies kusjes willen geven. Tja, valt het op dat ik mijn baby veel kus
Dus dat lastig gedoe van vorige week was echt wel een sprongetje, ook al staat dat niet in "oei ik groei". Ze is nu ook ineens veel steviger in haar nekje en armpjes. Als ik haar rechttrek aan de armpjes dan trekt ze zich zelf dichter tot haar armen gebogen zijn. En in haar maxicosi komt ze soms recht, dan komt haar hoofd en bovenlichaam naar voren precies of ze wil er uit komen!
Da's toch nogal een wonder hé, zo een evolutie...