HERKENBAAR en aha op 17M omgeschakeld dus al even rap als R hier - ze schelen een maand en 't zal ongeveer een maand geleden zijn dat wij ons eegroebed hebben opgezet hè ... Dat trots herken ik zenne en hij is minder gefrustreerd

maar ik heb wel een spijlenhehje in zijn kamerdeur moetne zetten wegens veel trappen hier in huis en zijn deur is vlak aan de traphal en ik zie die anders nog midden in de nacht op de halfhoogslaper van zijn broer klimmen en J wakkerspringen

of erger nog een verdiep hoger binnenhopsen en op mij vliegen met de zis "mum" (= borstvoeding) te krijgen

of zo ... maar om dat soorttoestanden te vermijden heb ik maar serieuze barricades opgetrokken

want ik ken mijne pagader ... wij hebben aan deat bed trouwens ook een bedhekje gezet zodat hij er niet uit dondert.
Katia schreef:ze vroeg zelf om te gaan slapen

daar mag ik nog lang van dromen vrees ik ...
Seg is dat nu het spijlenbed dat ook als peuterbed kan bij jullie dan maar zonder spijlen of echt gewoon een ander bedje? Ons bed is een meegroeimodel dat je vanaf peuterbed tot groot bed kan ombuwen maar opdat hij er niet uit zou donderne heb ik er dat bedhek dus an en toch heb ik het voeteinde naar beneden want dan kan hij er veiliger uit klimmen ... Om te zorge dat hat minder kans geeft op valpartijen heb ik er een bankje tegen gezet aan die kant en het staat tegen de muur dus hij heeft meer 1 klein uitgangetje aan het voeteinde en ik hoop dat hij het nu niet gaat presteren om er langs daar uit te donderen in zijn slaap maar tot hiertoe valt dat prima mee. Hij slaapt er beter en liever in wel al maar hij belandt toch nog veel bij ons zenne. Ik ga er ook nog eens foto's van doorsturen als ik ze eens overgezet heb.