gewicht en lengte
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- dolfijntje2
- Pas blauw
ik was aan het lezen op enkele babysites toen ik las dat een baby ongeveer 7kg weegt met 6 maanden. milan is nu bijna 3 maanden en hij weegt reeds 6kg300
nu is hij denk ik wel aan de grote kant (laatste meting 2 weken geleden was 62 cm) moet ik me zorgen maken of is het best normaal? hij krijgt 5 flesjes van 180ml en die drinkt hij meestal niet volledig uit.

- dolfijntje2
- Pas blauw
Idd geen zorgen maken en je niet laten doen door k&g. En zeker geen minder eten geven, als ie het nodig heeft dan heeft ie het nodig.
En gelijk ik van mensen altijd hoor: dat gaat er wel af als ze kruipen/lopen.
En als je er echt van af wilt. Geef dan maar wat aan Maaike
Die weegt dan weer te weinig voor haar leeftijd: een lange slanke is madam.
En gelijk ik van mensen altijd hoor: dat gaat er wel af als ze kruipen/lopen.
En als je er echt van af wilt. Geef dan maar wat aan Maaike

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Hoi mijn dochtertje is nu bijna 7 weken en is al over de 5 kilo en krijgt alleen maar mamamelk en is al tegen de 60 cm.
Ik vind ze enorm schattig met haar dikke billetjes en grote kuswangetjes.
Die van K&G hebben altijd wel iets te mekkeren, ik ga er zelfs niet naar toe.
Als hij groter wordt en actiever zal het minderen hoor.

Ik vind ze enorm schattig met haar dikke billetjes en grote kuswangetjes.
Die van K&G hebben altijd wel iets te mekkeren, ik ga er zelfs niet naar toe.
Als hij groter wordt en actiever zal het minderen hoor.
- dolfijntje2
- Pas blauw
ja ik dacht eerst dat het verplicht was k&g en dat je ernaar MOEST luisteren, maar als hij zijn volgende spuitjes gehad heeft de volgende afspraak dan is het ook de laatste keer geweest bij mij en ga ik int vervolg naar de ka voor zijn vaccinaties! die kunnen u soms zo onzeker maken he bij het k&g zeker als het je eerste kindje is
- dolfijntje2
- Pas blauw
idd fozke. Je door niemand iets laten wijsmaken en geloven wat je zelf wilt geloven en je jezelf goed bij voelt.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- dolfijntje2
- Pas blauw
Fleur heeft ook zo een periode gehad. Dat heeft 2 weken geduurd. Ze wilde haar fles niet nemen, ze werd dan boos en huilde. Dan eens een half suikerklontje toegevoegd en toen nam ze ze wel, dus we dachten dat het aan de smaak van de melk lag. En ja, dan die verstopping gehad door nieuwe melk, nu geven we terug de oude. En nu eet ze ze wel, dus lag het niet aan de melk blijkbaar. Toch raar... Maar ik ben al blij dat ze iets beter eet, want elke keer zo een gevecht is echt niet plezant en heel vermoeiend.