Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 09 jul 2005, 22:56

ga eerstdaags eens naar het acv gaan denk ik. Weet niet goed wat ik moet zeggen, waar ik moet beginnen maar zal wel zien.

nog steeds geboenk van rock zottegem :evil:
Ge kunt denken, da's 8km van hier...

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 10 jul 2005, 06:45

Goedemorgend!! Ik ben al wakker van 3u30!! Ik zit al de hele nacht te wenen. K'heb om 5u in mijn bad gezeten. Mijn borsten doen pijn (ik denk dat ik een borstontsteking aan het krijgen ben) mijn hoofd doet pijn, mijn nek en keel...ik voel me gewoon rotslecht!!
En als ik nu aan Seppe moet denken zit ik weer te wenen. Wat heeft hij aan mij als ik me zo depri voel?? Ben ik nu een slechte mama?? Ik zit er echt door en weet niet wat gedaan...
Robby slaapt, ik heb het hem deze nacht als hij even wakker was gezegd dat het niet goed met me ging maar hij was zodanig moe dat hij het niet beseft heeft vrees ik. Ik heb zo nood aan een knuffel nu!! Hopelijk gaat dit snel over.
:cry: :cry: :cry: dit is nu het enige wat ik kan. Sorry hoor mensen, ik moest het even van me afschrijven.
Alles komt gewoon tesamen. Wat een rotmoment!! Ik wil me niet slecht voelen maar kan dat gevoel niet wegcijferen. Ik denk dat ik maandag best eens met mijn dokter ga praten. Zo kan het niet verder...
Ik heb geen zin om straks bij mijn schoonthuis te gaan eten. Maar als ik niet mee zal gaan zal er hier eentje niet content zijn. Ik heb het fut niet om daar te gaan zitten.
Seppe heeft nu van 22u tot 3u30 geslapen en is om 4u weer in slaap gevallen. Hij slaapt nu nog... Hij slaapt nu eens een nachtje goed en je moet mij hier zien zitten achter de computer. Ik wou dat ik mijn ogen kon sluiten en slapen, aan niets denken en gewoon slapen.
Slukes en sorry voor mijn super-depri mailke.
Liefs Trui
Afbeelding

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 10 jul 2005, 08:29

truike

Jij een slechte mama??
Die bewust is van haar eigen harde moment?
Ik denk het niet nee...
Naar de dokter gaan lijkt me een primaa idéé, en die zal je dan ook verder helpen!
Weet je wat ik denk?
je energie peil is in de kelder...
je bent opgebrand, en vind zelfs de kracht niet om er gewoon bovenop te komen, mist je nu fulltime mama bent!
Wat handig zou zijn, is hulp zoeken, voor het huishouden of zo.
Dan kan jij en voor de baby zorgen en niks anders.
samen veel dutjes doen, samen sterk worden als het waare!!

denk je heus dat je de enige bent?
We zijn mensen, geen robots, we zijn vrouwen mama's maar we zijn geen
Goden, nog supervrouwen.
Voor zover ik lees, doet jij dat prima met je baby.
gewoon naar de dokter gaan alles uitleggen, en die zal je verder helpen door deze moeilijke periode.
En verder...
het babyforum heeft leden die wel inzitten met de anderen,
wij lezen mee, en begrijpen maar al te goed!
kOpje naar omhoog Truike, binnen een dikke week spreek je al totaal anders...

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 10 jul 2005, 09:44

naar mijn persoonlijke bescheiden mening heeft het vooral met je thuis te maken. En dan wordt het tijd dat je ook eens FOERT zegt! Ik weet, het zijn uw ouders maar denken zij aan u? Sparen zij u?
Denk aan jezelf, en in het verlengde daarvan aan seppeke, jij komt nu in de eerste plaats. Je bent géén slechte moeder maar je moet nu eens aan jezelf denken, wordt eens wat egoistischer :lol:
Nee serieus, echt waar, ik ben dat ook beginnen doen, als ik ergens geen zin in heb: neen! Vroeger deed ik regelmatig iets tegen mijn goesting, maar nu niet meer. Dan doe je jezelf niet meer tekort.
Heb je geen zin om vanmiddag weg te gaan: ga dan niet. Iemand die om je geeft die zal dat wel begrijpen, en wie dit niet begrijpt, tja...

En ga eens naar je dokter, die zien dat vaak vanuit een ander punt. Neem je al vitamines?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 10 jul 2005, 10:11

Hé Trui, ik hoop echt dat het vlug weer beter gaat hoor.
Misschien moet je eens overwegen of de voordelen van borstvoeding nog opwegen tegen de nadelen? Wat je ook beslist ik denk niet dat je je schuldig moet voelen hoor. Seppe heeft al meer dan 2 maand bv gekregen, dat is al heel wat hoor.

Straks hebben we een feest bij vrienden. Allé ja, die feestjes draaien meestal uit op mega-parties. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn, de eerste keer met Amy. Ondertussen al 4 kindjes in de bende. Hopelijk wordt het weer wat beter want het is barbeque. Maar nog een geluk dat het vlak bij mijn ouders is, ze kan altijd nog naar daar als het niet lukt.

Ik ben nog aan het nagenieten van mijn avondje uit van de vrijdag. We zijn naar Rock Zottegem geweest. 't Was heel goed, vooral Clouseau was de max :D 1,5 uur aan een stuk gezongen en gedanst. Het volgende uitje zal waarschijnlijk kermis Zottegem worden. Ah nee nietwaar, in augustus nog eerst een verjaardagsfeest.

Allé, ik ga een beetje strijken nog want om 12 uur zijn we weg.

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 10 jul 2005, 21:05

Merci allemaal!! Het gaat al een beetje beter met me. Ge kunt niet blijven blijten en treuren he....
Ik ben dan toch gegaan deze namiddag, eigenlijk goed ook want dan had ik een beetje afleiding. Ik heb wel bijna de hele tijd binnen gezeten met Seppe maar ik was toch even buiten. Ik ga morgen naar mijn dr bellen om eens langs te gaan. Een beetje steun zal wel deugd doen denk ik.
Alle, ik hoop dat Seppe goed slaapt deze nacht zodat ik ook wat rust heb.
Morgen komen mijn zussen me een beetje helpen. Lief he!!
Tot morgen misschien. Slukes...
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 11 jul 2005, 09:49

Goedemorgend!! Ik ben hier precies vandaag ook de eerste... Weer niet zo een goed nachtje gehad :( Gisteren heeft hij zoooo goed geslapen. Hij deed het erom zeker? Omdat ik toen niet kon slapen :shock: Ja, ik had deze nacht op een even goede nacht gehoopt maar ja, ge kunt het niet allemaal willen he... Ik hoop dat ik mij deze middag eventjes kan leggen maar dat hangt allemaal af van hoe onze Seppe erover denkt van eens een dutje te doen he...
Alle, ik ga eens naar de dokter bellen voor een afspraak... :?
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 11 jul 2005, 10:23

dan durf ik het hier bijna niet zeggen... Eva is net wakker... En dat van 22u30 :shock:
Didier is thuis en we zijn zelf ook wakker geschrokken om 10u12, en dan "oei, eva, moet die niet eten" maar zij was nog schone slaapster :shock: dus hebben we haar maar wakker gemaakt

Gast

Bericht door Gast » 11 jul 2005, 11:28

kunnen jullie me helpen?
Heb je recht op kinderbijslag voor de maand waarin de baby geboren is of pas de daaropvolgende maand als start?
Voor Juni heb ik dus gehad denk ik maar niet voor Mei?

Daaaaag

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 11 jul 2005, 11:35

Luna, ik heb ook voor mei gekregen (betaald begin juni) maar ook niet voor april. Maar bij de mutualiteit mocht ik wel al voor april betalen. :?

Amy heeft deze morgen ot 6.30 geslapen. Goed hé? We zijn r daarna weer ingekropen en nog tot 10.30 geslapen, zalig.

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 11 jul 2005, 11:53

De eerste maand van de geboorte van de bay krijg je geen kindergeld.
dus al je in april bevallen bent, betaalen ze, geloof ik mei in juni.
begrijpen jullie een beetje?

Marina
Pas blauw

Bericht door Marina » 11 jul 2005, 17:39

Dag dames;

Trui je bent daarom geen slechtere moeder als je het even moeilijk hebt.
we zijn ook maar van vlees en bloed.
Hopelijk doet het je goed dat je zussen er zijn en zo dat jij veel kan rusten en energie op doen.

Mei mama, tof dat jij je geamuseerd hebt vrijdag :lol: de boog moet niet altijd gespannen staan.

We zijn zaterdag met Robbe en Rune een dag nr plopsaland geweest en Rune heeft zijn ogen uitgekeken daar en onze Robbe was blij om eens een dag in de belangstelling te staan. Phaedra was toch bij haar opa.
Ik heb er ook van genoten.

groetjes

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 11 jul 2005, 20:41

Hey marina, ben blij voor jou dat het je deugd gedaan heeft! Zie je het zitten om de 15e terug te gaan bij de psy?

Vanmiddag zijn we naar vandenborre geweest (luna ben nu écht wel dicht in uw buurt geweest) om een dvd-speler, ééntje uit de solden. En dan nadien naar ninia maar ben daar hoop en al 10min geweest, nog een minuut langer en ik had iets gekregen denk ik. Kon daar gewoon geen adem halen. Kweetniet wat dat daar is, de warmte zeker, en dan die rook. Kreeg gewoon geen zuurstof. Dus tot daar ons middagje shoppingcenter :?

Trui hoe gaat het ondertussen?

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 11 jul 2005, 21:01

Ha nog iets, vanmiddag was Didier Eva een flesje aan het geven, en ik was ondertussen een restje javanais aan het opeten. Voor haar boertje zit ze op zijn knie, en ze kijkt zo naar mij. Zeer geinteresseerd. Dus ik voor de lol een stukje javanais op mijn vork en ik ga haar richting uit. Doet die toch wel haar mond open zeker! :lol: Zo heel serieus, ze zag dat precies wel zitten :lol:
Dus ikke algauw van de gelegenheid gebruik gemaakt en een potje fruitpap opengedaan, tja dat moest ze dan weer niet hebben. Dan voor de lol nog eens de test met het gebakje en ja hoor... :roll:

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 12 jul 2005, 09:26

Goodmorning!! Ik heb wel niet zo goed geslapen...voor de verandering :?
En ons buren zijn hier hun kot aan het afbreken vrees ik, het stof en de stukjes vliegen hier precies ook van de muur... :shock: Wat moet ik daar aan doen... En het is zo een marginale familie (sorry dat ik dat zeg..) en bij het minste wat je ertegen zegt zijn ze op hun teen getrapt. Hij gaat al zijn koten weg doen die tegen ons staan (zo zien we toch niet op hunnen hof) en die gaat hij nu weg doen :evil: , komt hij tegen ons zeggen wanneer we dan ons afsluiting gaan zetten :shock: Normaal gezien moet je dat toch delen als dat op de scheidingslijn staat?! Maar als je van hun geld moet zien amai!! Ik vraag me af wat ze zouden doen als we geen afsluiting zetten...ze hebben vier honden!! Zouden ze dan gewoon onze hof op lopen?! En je mag uw hoofd nog niet buitensteken of ze staan al naar je te roepen, plezant :evil:
Ik heb het boek 'oei,ik groei' ook gekocht en er staat zeer veel interressants in. Zo lees ik ook dat de periode nu (terwijl ik het zo lastig had/heb(?) dat Seppe een 'sprongetje' maakt en dus lastiger is en dat mama's die veel slaaptekort en niet echt door hun omgeving verstaan worden (dat is niet echt het probleem maar er is toch een groot ander probleem in mijn omgeving :( ) dat die soms een beetje depri en triest kunnen lopen. Dat verklaart dan deels mijn bui. Er zullen wel nog andere factoren bij komen kijken zijn, maar toch...
Ik voel me wel al een beetje beter. Ik moet toch al niet meer de hele tijd huilen :? Ik zal blij zijn als deze week voorbij is, dan is Robby voor drie weken in verlof :D :D
Ellentje, wanneer ga je met fruitpap beginnen??
Marina, alles ok met jou anders?? Je voelt je precies toch ook al beter. Of is dat mijn gedacht? Ja, het is niet altijd makkelijk he?!
Luna, ik was je een mail vergeten terugsturen (heb ik gisteren gezien :oops: ) maar voor die bon is het me gelijk hoe we het regelen. Jij moet het weten. Als je niet in Balegem of Velzeke geraakt kom ik er anders eens om als Robby in verlof is... Jij bent de baas :lol:
Mei mama, hoe was de barbeçue?
Allé mensen, tot straks misschien nog eens...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 12 jul 2005, 09:43

ach Trui zwijg mij van geburen... Die naast ons da's ook een ras apart zenne...
We zijn hier op hetzelfde moment komen wonen, hun huis en onze grond was van dezelfde eigenaar en is dan op hetzelfde moment bij de notaris geschreven geweest. Allé, huis is niet echt het woord, eerder een veredelde stal. Nu is dat niet om ermee te lachen, maar dat is écht wel zo. Iedereen die hier bij ons komt lacht met hun huis, dat staat scheef en dat zit de helft onder de grond. Vanbuiten zie je dat niet maar als je daar binnengaat moet je eerste enkele trapkes naar beneden en als je dan door de ramen kijkt dan zie je de voeten vd mensen buiten :roll:

Anyway, zij hebben een afsluiting gezet (houten panelen) en wij hebben dan de helft betaald. Niet direct mijn genre van panelen maar ja beter dan niks. Er was nog wel een stuk van vroeger waar er al een afsluiting stond, zo beton met draad op. Maar daar zie je dus door hé, dus hebben wij daar een haag gezet. Man, wereldoorlog drie was ermee begonnen, zo kwaad dat die waren, want nu zagen ze onzen hof nie meer :shock:
Hebben er dan bijna een jaar niet tegen gesproken, tot er eens een storm was en de helft van de houten panelen waren weer eens weggewaaid. Wij hebben dan voor dat stuk ook draad laten zetten, voor onze hond, want bij de minste sterke windvlaag vlogen die panelen omver.
Daar groeit nu klimop op.
Hun tuin staat ook vol met "kotjes" ik begrijp dat niet. En ipv tuinpadjes te leggen in klinkers ligt dat bij hun in gegoten beton :shock: en zo bijna heel de tuin vol van het ene kotje naar het andere.
Als er ergens een afbraak is van een huis, dan komt hij met vanalles naar huis, en dan heeft hij weer een nieuw "project" om een nieuw kotje te maken.

Ik heb ook dat boek maar voor die van ons klopt dat weer eens niet. Heb ook gerekend met die 6 dagen dat ze overtijd was, maar dan nog niet.

Heb eens een mail gestuurd naar K&G met de vraag of ze door haar vele slapen een verhoogd risico heeft op wiegedood. Want ook al lijkt dat een luxeprobleem een baby die zo lang slaapt maar toch maak ik me daar zorgen over.

Zondag moeten we gaan eten bij san marco, jamjam!!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 12 jul 2005, 10:31

Hallokes,
iemand gisteren telefacts gezien? Ben er nog altijd van onder de indruk. Ik wist dat precies niet meer hoe klein Amy geweest is. Die met haar drieling waren allemaal ongeveer Amy haar gewicht. Zo klein en mager!!! Ik heb wel een traantje gelaten hoor. Maar dat had ik wel verwacht op voorhand.

Vanavond slaap ik in hotel st-elisabeth :? Hopelijk valt alles goed mee. En is het resultaat goed. Dan kan ze morgen naar huis zonder monitor. Amai, ik vrees dat ik woensdagnacht niet veel ga slapen, ik ga denk ik constant kijken of ze wel nog ademt.

De barbeque was heel goed. Amy heeft de hele tijd in haar draagmand geslapen. Alleen voor haar flesjes even wakker en dan weer slapen.

Nu krijg ik ze niet in slaap en ik moet mij nog wassen. Hopelijk lukt het want anders kan ik hier vuil blijven rondlopen.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 12 jul 2005, 11:39

ha je mag daar bijblijven? Dacht dat je naar huis moest komen tijdens de wiegedoodtest. Zal wel raar doen hé, als ze zonder monitor zal zijn?

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 12 jul 2005, 16:39

het zal zonder hoofdletters zijn, er ligt er eentje op mijn schoot. da gaat maar traag met één hand :? hij :? heeft vandaag al veel geslapen, zijn we niet gewoon!!
ellentje, wij hebben dezelfde buren :shock: al die kotjes en hopen brol komen me zeeeeeeer bekend voor!!
het is hier nogal kalm!!
mei mama, ik hoop dat het meevalt op 'hotel'. we duimen voor amy! ah, ik heb voor haar gestemd!! mooie foto :D
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 12 jul 2005, 18:09

zal straks eens kijken naar de foto van Amy voor de baby vd maand. Zal toch ook eens moeten meedoen hé :)
Heb bewust niet gekeken naar dat programma over prematuurtjes, zou misschien ook te emotioneel geworden zijn.

Het is nu zo'n 2 weken geleden dat we van dr Naudts het akkoord gekregen hebben om eva te voeden op vraag, en nu is het al een paar dagen dat ze maar 4 flessen drinkt. Maar wel flessen van minstens 200cc, dus uiteindelijk is haar dagtotaal groter dan voordien. Maar na zo'n grote fles is ze ook héél moe. Zo heeft ze vanmiddag geslapen van 14u45 tot 17u45. En nu speelt ze, nog geen honger. Ben dat ook allemaal niet gewoon, normaal heeft ze na haar dutje honger. En zo maar 4 voedingen op een dag dat doet nu ook maar raar.
Voordeel is nu ook wel dat ze niet meer zo laat drinkt, nu is het zo rond 22u ipv 23u, en kunnen wij ook vroeger gaan slapen.

Ik heb vandaag een foto kunnen nemen van ons konijn, want Didier had het nog nooit gezien. Tja zo een wild konijn dat is héééél rap zenne. Maar nu was ik binnen, en het zat redelijk dicht tegen het huis dus heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een foto te nemen. Wel tof, "ons konijn".
De hond begint het ook stilaan door te hebben omwille van de konijnekeuteltjes die meer en meer opduiken in de tuin. Maar ja, het is een jachthond maar gelijk onze (propere :lol: ) gebuur zegt: veel hond maar weinig jacht

Ons "vuile" geburen zijn niet slecht van omgang zenne, maar ook zo'n beetje een euh, lage standaard. Ze hebben 13 kleinkinderen en die kruipen overal op en in: het tuinhuisje, de betonmolen (en vader staat er dan aan te draaien alsof het een speelgoed is :shock: ), en het beste van al: de mesthoop :roll:
In uw geval Trui, zorg maar dat daar een stevige afsluiting komt met die honden want je weet maar nooit. En liefst eentje waar je niet kan door kijken :lol:

Mijn ouders die hebben ook zo een gebuur waar de verf van de ramen pelt en de stofnetten en onkruid u tegemoet komen, en mijn schoonouders ook die graaft regelmatig zijn achtertuin om met een buldozer.
Toch raar hé dat ge dat wel meer hoort, kunnen die gewoon niet allemaal in dezelfde straat gaan wonen :lol:

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 13 jul 2005, 08:16

hihi, het zou proper zijn zeker moesten die allemaal naast elkaar gaan wonen. :lol:
Bij ons valt het allemaal nogal mee. Alleen is de gemiddelde leeftijd hier wel 65+ Wij wonen eigenlijk in een straat die heel erg aan het verjongen is. De oude mensen vallen hier bij bosjes, en die huizen worden dan verkocht aan jonge mensen hé.

Amy slaapt nog. Ze heeft daar in de kliniek meer geslapen dan thuis. Ik ga straks nog een dutje doen, want ik heb daar niet meer dan thuis geslapen zenne. Maar ja, dat is mijn gewoonte daar, ik kan daar gewoon niet slapen, het zal de lucht zijn denk ik.
Van de namiddag bellen voor de uitslag. Het is naar Favere, want Naudts is in verlof hé.

Allé, ik ga wat slapen.

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 13 jul 2005, 08:44

mei mama schreef:Hallokes,
iemand gisteren telefacts gezien? Ben er nog altijd van onder de indruk. Ik wist dat precies niet meer hoe klein Amy geweest is. Die met haar drieling waren allemaal ongeveer Amy haar gewicht. Zo klein en mager!!! Ik heb wel een traantje gelaten hoor. Maar dat had ik wel verwacht op voorhand.
...
Hey,
Ik heb er ook naar gekeken.. Amai, is Amy zo klein geweest? Ik kon en kan het me bijna niet voorstellen dat er zo'n kleine kindjes geboren worden.. Ze vertelden de gewichten en dan was het zo bijv. 1 kg 700 en dan had ik altijd zo iets van "Amai, dat zou maar een halve Karsten zijn" (nog minder zelfs).
Traantjes zijn er hier niet echt gevloeid, maar ik vond het toch erg.. Ik zou beter niet naar zo'n dingen kijken, want dat pakt me toch feller dan vroeger.. (bijv. de reeks op vitaya over die kindjes die al heel jong geopereerd moeten worden.. dan komen er traantjes bij te pas).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 13 jul 2005, 09:18

Ja, ik denk dat de middelste van die drieling 1.800 woog. En Amy woog 1.860 kg. Het is net of ik nu maar door die andere babys zie hoe klein dat wel is. Ik denk dat dat komt omdat ik Amy niet op dezelfde manier bekijk als die andere babys. Die zagen er zo klein en fragiel en verschrikkelijk hulpeloos uit. En dan besefte ik zo van: maar dat was Amy dan ook. Raar hé? Ja, de verpleegsters op de kinderafdeling herkenden haar niet meer hoor.

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 13 jul 2005, 09:34

Hier een fotoke. Vooral in vergelijking met mijn hand zie je hoe klein ze was; Foto is wel niet echt goed gelukt.
Afbeelding

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 13 jul 2005, 09:42

En zo is ze nu
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 13 jul 2005, 09:43

Goeiemorgen!

Eva slaapt nog en wij zijn net op. Heb gisteren een mail teruggekregen van K&G dat ze niet weten of eva's langslapen een verhoogd risico geeft op wiegedood en dat ze het gaan navragen.

Ik ken een drieling van mijn leeftijd, en die zijn geboren met 600gram! En dan nog zoveel jaar terug, denk dat die in hun tijd toch ook meer dan een engelbewaarder gehad hebben.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 13 jul 2005, 09:46

mei mama als ik die foto zie van amy nu, hoe ze daar zo ligt, van veraf is het precies ons eva, juist dezelfde manier van houding. Alleen dat eva haar benen langer zijn, maar zo dat smoeleke en die armkes, net hetzelfde!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 13 jul 2005, 09:51

Allé, dan wogen die allemaal samen even veel als Amy. :shock: Ik denk het ja, dat die een goei engelbewaarder hebben. En zijn die dan nu volledig normaal?

In dat boekje van de materniteit over wiegedood staat: repecteer het normale slaap-waak ritme. Als ze altijd zo lang slaapt dan zal dat haar normale ritme zijn zeker?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 13 jul 2005, 09:52

ja Ellentje, jij hebt ook zo die fotos van Eva in haar body en ik vind ook dat ze wat op elkaar lijken.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 13 jul 2005, 10:30

Hihi die zijn zéér normaal :lol:
Maar ik begrijp uw vraag hoor. Het zijn 3 jongens, van een twee-eiige drieling, dus 2 bruinharige en één blonde. Die 2 bruinharige hebben bij mij op de hogeschool gezeten, en de blonde is zelfs ingenieur geworden, dus scheelt er echt niks aan.
Vind dat altijd het perfecte voorbeeld dat prematuur niks wil zeggen.

Mijn kapster haar zoontje is wel gehandicapt, maar die is geboren op 25 weken, kan zelfs nog vroeger geweest zijn, die was van bij de geboorte al kritiek want velen zeiden dat ie er niet zou doorkomen, dat kan je al niet meer vergelijken.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”