Goodmorning!! Ik heb wel niet zo goed geslapen...voor de verandering
En ons buren zijn hier hun kot aan het afbreken vrees ik, het stof en de stukjes vliegen hier precies ook van de muur...

Wat moet ik daar aan doen... En het is zo een marginale familie (sorry dat ik dat zeg..) en bij het minste wat je ertegen zegt zijn ze op hun teen getrapt. Hij gaat al zijn koten weg doen die tegen ons staan (zo zien we toch niet op hunnen hof) en die gaat hij nu weg doen

, komt hij tegen ons zeggen wanneer we dan ons afsluiting gaan zetten

Normaal gezien moet je dat toch delen als dat op de scheidingslijn staat?! Maar als je van hun geld moet zien amai!! Ik vraag me af wat ze zouden doen als we geen afsluiting zetten...ze hebben vier honden!! Zouden ze dan gewoon onze hof op lopen?! En je mag uw hoofd nog niet buitensteken of ze staan al naar je te roepen, plezant
Ik heb het boek 'oei,ik groei' ook gekocht en er staat zeer veel interressants in. Zo lees ik ook dat de periode nu (terwijl ik het zo lastig had/heb(?) dat Seppe een 'sprongetje' maakt en dus lastiger is en dat mama's die veel slaaptekort en niet echt door hun omgeving verstaan worden (dat is niet echt het probleem maar er is toch een groot ander probleem in mijn omgeving

) dat die soms een beetje depri en triest kunnen lopen. Dat verklaart dan deels mijn bui. Er zullen wel nog andere factoren bij komen kijken zijn, maar toch...
Ik voel me wel al een beetje beter. Ik moet toch al niet meer de hele tijd huilen

Ik zal blij zijn als deze week voorbij is, dan is Robby voor drie weken in verlof
Ellentje, wanneer ga je met fruitpap beginnen??
Marina, alles ok met jou anders?? Je voelt je precies toch ook al beter. Of is dat mijn gedacht? Ja, het is niet altijd makkelijk he?!
Luna, ik was je een mail vergeten terugsturen (heb ik gisteren gezien

) maar voor die bon is het me gelijk hoe we het regelen. Jij moet het weten. Als je niet in Balegem of Velzeke geraakt kom ik er anders eens om als Robby in verlof is... Jij bent de baas
Mei mama, hoe was de barbeçue?
Allé mensen, tot straks misschien nog eens...