Bevallen in Zottegem deel II

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 05 jul 2005, 21:21

Moet nog veel zeggen maar Amy is ontroostbaar. Tot morgen!!

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 05 jul 2005, 21:52

Robby geeft altijd het flesje, dus daar ligt het niet aan. Hij is nu voor de moment weer verschrikkelijk aan het huilen :cry: :( Ik denk dat ik toch weer met bv zal starten s'avonds :? Ah, ik ben iets belangrijks vergeten vertellen. Seppe heeft de tweede/derde prijs gewonnen op de fotowedstrijd van de 9maand site. Merci voor te stemmen ook!! Hij krijgt een verrassingspakket van Nestle. En ik fier natuurlijk :D :D
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 05 jul 2005, 22:35

Naudts heeft eens gezegd dat die NAN AR echt wel niet lekker is, dus het moet toch wel zijn dat elke melk anders smaakt. Vroeger dronk Eva gewone NAN en het is wel opgevallen dat ze de NAN AR met veel meer smaak drinkt en dat doet ook plezier hé.

Ik ben gewoon OP van de zenuwen, loop te trillen van nervoziteit. Hoofdzakelijk omwille van mijn werk. Vandaag heb ik een aangetekende brief verstuurd naar mijn werkgever, die dus in principe morgen moet aankomen en ben zo bang voor zijn reactie. Hij is op z'n minst onvoorspelbaar te noemen en die brief zal hij echt niet verwacht hebben. Gelukkig heb ik didier die mij steunt en ook van mening is dat ik mij niet moet kapotmaken voor een job. Dus hoe ik me nu voel dat kan en mag niet blijven duren, dat kan zo niet verder.

En verder ook omdat ik écht wel eens weg wil er even tussenuit, vooral vantussen deze 4 muren. Maar ik weet om te beginnen niet waarnaartoe, alles is zo duur in het hoogseizoen en we hadden al vanalle kosten gepland in de komende maanden. Maar nu kregen we vandaag nog eens een onverwachte factuur in de bus, onroerende voorheffing of hoe noemt dat monster, en bye bye vakantie want het is wel niet weinig...

Gelukkig is er nog de glimlach van mijn dochter waar ik me nog kan aan optrekken...

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 05 jul 2005, 22:42

ja elske die suikertest, god zij met u :lol:
zeeeeeeeeeeeer wansmakelijk drankje!!! Bovendien staat er op dat flesje "gekoeld drinken" maar geven ze het u op kamertemperatuur. Het is het meest zoete wat ik ooit al geproefd heb, zo zoet dat het walgelijk is.
Ik had nu wel het geluk dat ik daar alleen zat in de wachtkamer waar ik dat moest opdrinken (beneden in het labo) want ik heb bij elke slok zitten braken.
TIP: neem een flesje water mee, want tussen dat flesje en de prik een uur later mag je niks meer drinken of eten behalve water.

Dus na dat drankje moet je bij de gyn op controle en dan terug naar het labo voor de prik.
Maar ziek dat ik was in de wachtzaal vd gyn, man man man.
Stom eigenlijk dat er daar 3 gyn's zijn en er maar 1 is die het standaard doet. Alleen al daarvoor zou je niet bij keymeulen gaan :lol:

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 05 jul 2005, 23:44

janewaye schreef:Messchien zijn ze allemaal hun klerders aan het leegschepen door de regen!!
Er is naar ik meen te weten verdraaid veel schaade!!
Kelders leegscheppen was dus hier het geval...
Gisteren bij mijn make en gisteren en vandaag bij ons!!
Ik kan geen water en modder meer zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 06 jul 2005, 07:57

Oei Isake, hopelijk niet teveel schade?? Ik had gezien in het nieuws dat het die kanten verschrikkelijk was van de wateroverlast. Ik denk dat dat verschrikkelijk moet zijn als je zo water binnen krijgt in huis. En je kan er niets aan doen he...?
Ik heb denk ik te vroeg gejuicht... :? Deze nacht was Seppe er weer om 2u50 en dan weer om 6u :? :( En ik die hoopte dat hij zo goed zo blijven slapen... En hij heeft niet veel meer geslapen dus ben ik maar opgestaan... Hopelijk is hij straks een beetje braaf als ik naar St-Niklaas ga. We zullen wel zien he...
Alle, tot een dezer he :D
Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 06 jul 2005, 09:26

Hey dames van Zottegem en omstreken :D ,
Ik weet niet of jullie al gestemd hebben, maar dit moet je zeker doen! Dan kunnen we eens afspreken en geef toe, zonder jullie gezellige Zottegemse bende zou het niet hetzelfde zijn hé! :wink:

Om een datum te kiezen:http://www.babyforum.be/phpforum_NL/viewtopic.php?t=997
Om een plaats te kiezen:http://www.babyforum.be/phpforum_NL/viewtopic.php?t=998

Dus stemmen maar en hopelijk tot dan in levende lijve!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 06 jul 2005, 11:13

Hallokes, ja ik wou gisteren nog wat zeggen maar Amy was serieus haar keel aan het openzetten en mijn man kreeg haar niet getroost.

Hier is het ook zo met het groeien hoor. Ik heb deze week het een na het ander al in de doos moeten doen. daarjuist heb ik een leuk werkje gedaan. ik heb dus een kleerkast op Amy haar kamer waar de kleren liggen die haar nog niet passen en dan beneden een commode daar ligt alles wat ze op dit moment draagt. En ik heb echt een massa kleertjes naar beneden gedaan, allemaal dingen die ik voor de bevalling gekocht of gekregen heb waarvan ik dacht dat ze het direct ging kunnen dragen. Nu is de kast boven zo goed als leeg. Daarmee ga ik straks ook eens naar de Buke, voor mijn kast bij te vulle. Het is daar zeker bijna gratis nu met de solden?

Amai Trui dat was wel veel hé 4.5 cm op 2 weken. het was bij ons nu precies 1 maand dat we bij de kinderarts geweest waren en ze was 950 gram bij en 3 cm gegroeid. Buiten vorige week was ze 170 gr bij, dus de gewichtstoename is niet meer zo spectaculair als in het begin. Ze heeft toen echt wel een inhaalbeweging gedaan en nu groeit ze op een normaal tempo. Dus het zou wel kunnen dat ze klein en fijn blijft. Maar ik ben al superblij dat ze het qua ontwikkeling zo goed doet, Naudts was er echt vol lof over en dus ben ik gerustgesteld en heel erg fier.

Ne keer posten hé

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 06 jul 2005, 11:18

Ellentje, heb ik ergens iets gemist dat je je werk gaat opzeggen of zo? Ik kan erover gelezen hebben.
Waarom doe je al eens geen daguitstapje. Dat kan echt wonderen doen hoor. Ik voel mij soms ook wel eens opgesloten. Ik verveel mij niet of zo hoor, maar mis het wel om eens een babbeltje te doen. Ik praat wel ne keer tegen Amy, maar die zegt niets terug hé :D
Ja ik ken dat onverwachte facturen, wij hebben dat hier ook al voorgehad.
We konden er al eens serieus ver mee op reis gaan.

Allé, het zal ver alles zijn dat ik moet zeggen. Saluukes hé

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 06 jul 2005, 12:20

nee ik heb mijn job niet opgezegd maar op termijn zit dat er wel in. Al zou ik liever hebben dat hij mij buitensmijt dan kan ik gaan doppen :lol:
En nu heb ik nog moederschapsbeschermings alsook 2 mnd na mijn ouderschapsverlof. Dus als hij mij buitensmijt in die periode (want hij is niet goed in sociale wetgeving) dan heeft hij nog een schadevergoeding aan zijn been.
Het is zo dat ik in het bestuur zit van de NV maar heb nu gehoord dat hij aan het foefelen is en dingen doet die strafbaar zijn dus wil ik er nu echt wel uit want als dat aan het daglicht komt dan kunnen de medebestuurders misschien ook beschuldigd worden.
En die brief zou in principe vandaag moeten aankomen. Was vanmorgen nog altijd zeer nerveus want weet niet hoe hij gaat reageren maar Didier is thuis dus kan ik mijn zinnen verzetten. Opgestaan om 9u30, Eva om 9u45 :lol: en dan na alle ochtendrituelen naar de supermarkt, vanmiddag nog een paar boodschappen en dan ook nog eens naar de buke ben zot van die bavetten om over het hoofdje te trekken, ga er nog een stuk of 10 halen.
We hebben nog een kadobon van een winkel in geraardsbergen dus daar gaan we ook eens zien altijd leuk shoppen voor niks. :lol:

Ze draagt nu 's nachts een pyjama die zowat op haar lijf gemaakt is, van petit bateau, die is heel lang en smal. En die accentueert haar smalle lijfje nog zoveel, dus heb ik haar eens gemeten in de breedte en ik kwam uit op 14cm :shock:
Dat is dus de breedte van haar buikje, straf hé :shock:

Ze is nu nog altijd mega in hare kneut, maar ik ga ze toch niet altijd pakken want ik denk dat ze dat gewoon begint te worden :?

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 06 jul 2005, 17:23

Het was niet mijn bedoeling curieus te zijn hoor Ellentje, ik dacht alleen dat ik ergens over gelezen had. Allé, hopelijk komt het allemaal in orde dan hé met uw werk.

Ik ben gaan winkelen op de Buke, ik heb 2 jeansbroekjes gekocht (ook al 1 voor 6 maand in solden) een superschattig jeanskleedje, een t-shirt voor 6 maaand (1 €!!!) en kousjes voor totaal 12 €.

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 06 jul 2005, 17:34

ben ook geweest en heb ook zo'n jeanskleedje, een 68 voor als ze naar de creche gaat, mooi hé, als ge dat zit voor die prijs, dan denk je wel eens na over "merken" hé.
En ook sokjes, en bavetjes, en 2 pyjamas: eentje voor nu in katoen en eentje in badstof maat 68. Die laatste was eigenlijk 4,95 maar heb er maar 0,69 voor betaald :shock:

we zijn ook naar geraardsbergen geweest met die kadobon en de buit was: een DVD van Hopla, zo een speeltapijt in de vorm van puzzelstukken die je moet aaneen zetten, en een pulletje en een t-shirt allebei van MEXX aan 50% !!

er zijn hier net nog woorden gevallen, ik had gevraagd om de rekeninguittreksels eens na te kijken om te zien of ik de premie vd vlaamse gemeenschap gekregen had, en bleek dus van niet maar meer nog, blijkt nu dat ik ook nog geen geld gekregen heb voor mijn ouderschapsverlof.
Dus ikke kwaad, ik volg hier alle paperassen op het enige wat hij moet doen is de rekening nakijken en dan dit!
Plus het feit dat ik nu niet meer kan bellen, dat ik dat morgenvroeg pas kan doen ik hààt dat!

Sebiet zijn het mosselen, ben er al zeker van dat ze mij niet meer gaan smaken :evil:

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 06 jul 2005, 17:58

en mei mama heb je dan ook die ballen van nijntje gezien op de buke? :lol:

elske
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door elske » 06 jul 2005, 19:13

hey iedereen,

hey ellentje kop op dat is natuurlijk wel vervelend he als alles zo samen valt :?

ale dan zal ik mijn moed maar bij elkaar nemen als ik dat suikerwater moet drinken bah :oops:
maar ja wat moet moet he,maar wat kunnen ze daar nu uit afleiden uit die test?

Hebben jullie dat ook gehad dat je soms bang was dat het babytje misschien een afwijking zou hebben ofzo,ik ben soms ongerust en denk dan dat ik misschien niet genoeg testen gedaan heb :(

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 06 jul 2005, 19:25

Elske, die testen zijn voor te zien of je geen zwangerschapsdiabetes hebt. Ik heb het niet moeten doen want heb Dr. Waterschoot.
Alle andere testen die je kan doen geven toch geen zekerheid. Het is mar als het geboren is dat je weet dat het gezond is,en dan nog. Denk maar dat er meer gezonde als zieke babys geboren worden.

Ja Ellentje, je moet die mannen af en toe eens achter de veren zitten hé.

Gast

Bericht door Gast » 07 jul 2005, 17:54

Wat is het hier rustig hé ... :wink:
Allemaal aan 't shoppen? :D
Ik ben nog nergens naar de solden kunnen gaan kijken ... :cry:
Misschien in het weekend "heel eventjes", tussen 2 voedingen door & met GSM wanneer er hongersnood dreigt.
Want met zo'n weer laat ik de kids bij de papa. Geniet daar dan ook niet van.

Ah ik heb gestemd op Planckendael, laatste zondag van Juli.

weer eentje wakker ... :roll: , die weet zeker telkens wanneer ik voor d ePC zit?

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 07 jul 2005, 18:19

Gisteren was weer een rampdag :? In St-Niklaas druk en Seppe lastig en k'ben dus snel naar huis gekomen. Ik met barstende koppijn tot s'avonds laat... Seppe die niet wou drinken; niet bij mij of uit de fles. Moeilijk :( Hij heeft zijn flesje weer overgegeven en ik voelde me schuldig omdat ik zijn flesje geef... Maar ik ben echt moe!! Ik ga proberen om toch af en toe een flesje te geven...als het lukt tenminste... :? Het is alles tesamen...de problemen in mijn thuis en ik die nogal emotioneel ben, moe en op den duur word alles teveel he. En Seppe is niet zo een makkelijke drinker dus ja... Ik zit in een tweestrijd. K'zat er gisteren weer door :? voor de verandering eens he... Gelukkig heb ik veel steun van Robby :) Schuldig voelen heeft geen zin he want ik wil het beste voor mijn kindje en dan moet ik maken dat ik niet oververmoeid geraak niet?? Ik hoop dat jullie niet vinden dat ik altijd maar hetzelfde vertel en blijf zagen...? :? Anders sorry hoor!
Vandaag is er een vriendin op bezoek geweest... niet veel tijd gehad om op de pc te komen kijken dus...
Morgen komen ze van K&G. K'ben benieuwd?! Alle, k'ga jullie laten mijn ventje is thuisgekomen... Slukes he
Xxxx
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 07 jul 2005, 18:51

Trui je hebt toch al de goeie "spirit" als je zegt dat het het beste is als je niet oververmoeid geraakt!
Zelf wordt ik zeer nerveus van Eva haar onophoudelijk gekneut. Niks is nog goed, behalve eens in de buggy de tuin in maar dat is tussen regenvlagen door.
Vanmiddag heeft ze gelukkig geslapen van 2 tot 5 dus heb eens wat rust gehad. Maar nu ik haar dus elke minuut vd dag moet bezighouden (entertainen) doe ik dus gewoon niks meer in huis. :?
Maar ja ze is maar één keer baby zeker...
Vanmorgen heeft een badje geholpen om haar wat rustig te krijgen en als het morgen nog zo is ga ik er eens mee rondrijden, moet toch nog eens naar bellini.
We gaan een tweede buggy kopen, hebben nu één van quinny de speedy sx maar die is zo groot om op te vouwen. Dus gaan we nog een ZAPP bijkopen die is superklein als ie opgevouwen is. Dat is dan makkelijk als we eens ergens naartoe gaan.

Het verhaal vd RVA: de betaling komt altijd de maand nadien, dus nu ga ik geld krijgen van de maand juni. Dus in september als ik ga werken zal ik mijn premie krijgen van augustus. Typisch de staat.

Heb vandaag eens nagedacht over mijn huidige leven. Ik zit eigenlijk 90% van de tijd binnen en heb zo stilaan nood aan een deftig sociaal contact. Op mijn werk hang ik anders een halve dag aan de telefoon, weliswaar voor het werk maar ge babbelt dan toch tegen een volwassene.
De hond en de kleine daarentegen...

Oei, het is weer concert!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 08 jul 2005, 13:33

Hallokes allemaal. Ik ging daar juist de eerste keer naar de kiné, ik sta daar voor de deur en er is niemand :? Heb ik nu gemist van uur dat ik het niet weet, nu ik mij eindelijk eens opgepakt heb.

Ellentje, al iets gehoord van je baas?
Als je zin hebt dan mag je altijd eens bij mij langskomen hoor. Ik heb het er soms ook wat moeilijk mee dat ik de hele dag tegen een hond en een baby moet babbelen. Ik ben heel graag thuis en ik verveel mij ook niet of zo, maar ja ik mis het sociale contact ook wel. Het enige wat ik doe als mijn man niet thuis is dat is gaan winkelen. Maar ja meer dan goeiendag en tot ziens zeg je dan ook niet hé, en je kan ook moeilijk alle dagen gaan winkelen (allé ik kan dat wel, maar mijn bankrekening niet :) )

Hier is dat bijna altijd hoor dat ik Amy de hele dag moet bezighouden of het is gekneut. Als het alleen maar wat kneuten is en niet krijsen dan kan ik daar wel goed tegen hoor. Waar ik dus zenuwachtig van wordt is als ze niet wil drinken en ze zit dan zo wat te sabellen aan die fles maar eigenlijk krijgt ze niets binnen. Daar zou ik dus de muren van op lopen. Gelukkig gebeurt dat niet zo veel.

Hé Trui, je moet niet denken dat je zaagt hoor. Ik vind het alleen jammer dat ik je niet kan helpen want heb geen ervaring met borstvoeding en ook niet met slechte drinkers.

Amy gaat vandaag de eerste keer bij oma en opa slapen. Wij gaan de bloemetjes buitenzetten :D Ik zie er wel naar uit. Ik hoop dat het wat meevalt om haar achter te laten. Maar ik weet dat ze in goede handen is, dat maakt ook hé.

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 08 jul 2005, 13:38

mei mama geniet van je uitstapke zulle!!

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 08 jul 2005, 14:34

Goh tof mei mama, dat je zo'n uitstapje hebt. Zullen binnenkort eens afspreken om eens samen te komen, want inderdaad, als je naar de winkel gaat... Mijn conversaties van vanmorgen: 10 sandwichen, 4 bananen, 4 nectarines- gele, zijn de abrikozen mals? Ha ja, 5 abrikozen dan :lol: :lol:

Ben nu net terug van bellini had schrik dat er volk ging zijn maar was daar alleen. En als ge daar binnengeraakt... Daar wordt er dan wél veel gepraat :lol: Ben bijna een uur weggeweest
Heb nu een kleinere opvouwbare buggy en nog een jasje in de solden.
Moet er nu eens met didier over spreken wat we gaan doen van hekjes, om de doorgangen vd zitput te blokkeren. Ben aan het overwegen voor dat hekje-parkje-tentje dat daar rechtover de kassa staat.
Dat kan je opdelen in verschillende stukken om een doorgang te blokkeren, en later nog gebruiken als speeltent.
Maar ja de portemonnee...

Oei, ze is wakker, straks meer!

mei mama
Pas blauw

Bericht door mei mama » 08 jul 2005, 15:05

Welke buggy heb je genomen? Wij zijn van plan van nog zo een gewone mc laren buggy te kopen, vooral dan eigenlijk voor als we op reis gaan. nu hebben we een Quinny freestyle, inderdaad wat groot, maar we hebben een break, dus dat is niet echt een probleem. het is meer voor als we op reis gaan voor in het vliegtuig en zo. Maar dat zijn zorgen voor volgend jaar.
Nu zal onze eerste aankoop een reisbedje worden. Voor als we naar de Moezel gaan. Ze kan wel nog in de draagmand van de buggy, maar ze is dat niet gewoon hé voor 's nachts.

Normaal gezien 's avonds nemen we haar altijd mee naar boven als wij gaan slapen. maar tegenwoordig slaapt ze dan ook maar tegen dan. Dus gisteren heb ik haar fles gegeven om 22.00 uur en om 23.00 uur heb ik haar in haar bed gaan leggen. En ze heeft geslapen tot 05.45 uur :D Volgens mij zijn we dicht bij het doorslapen nu hoor. Ze zou toch van 23.00 uur tot 07.00 uur moeten kunnen slapen hé. Nu had ik haar vandaag haar fles gegeven en dan tegen 6.00 uur weer in bed en ze heeft geslapen tot 9.30 uur. Dus ik heb wel mijn rust gehad.

Allé, ik ga wat kleertjes sorteren. Ik heb gisteren een hele doos gekregen van mijn schoonzus. Zij hebben een dochtertje dat 5 maand ouder is dan Amy, dus ik krijg wel veel kleertjes. Leuk hé.
En dan Amy haar overnachtingszak klaarmaken. Ik heb al alles klaargelegd, (niet lachen hé) 2 pyjama's, 3 bodys, 3 paar kousen, 3 setjes kleertjes, zeker 15 pampers, 5 flessen, haar muziekbeertje, 2 tutten, en allerlei zalfjes, poederkes en pillekes. :oops: Allé, het is nu te hopen dat ze niets te kort heeft hé.

Gast

Bericht door Gast » 08 jul 2005, 15:37

Hahaha Mei mama ... en hoe ouder ze worden hoe meer ge mee zeult, echt :lol: , niet te geloven he! Noa wilt nu ook wel een half bed speelgoed mee in haar bed om te slapen, in de wagen wanneer we weg gaan. En gebeurt dat niet dan is ze allesbehalve tevreden en heeft daar verdriet om zelle ... :roll: Jullie braek zal nog van pas komen!

Wij hebben ook ne Quinny Fashion (ouder model) maar makkelijk omdat dat helemaal plat kan om in te slapen, wel de ganse koffer in beslag .
En om op reis te gaan hebben we n'een 2de hands Mc laren gekocht (om te plooien zoals paraplu).
Duurste aankoop was onze Deuter kinderrugdrager omdat we veel gaan wandelen op vakantie, in de bergen enz.

Ja zo kleertjes krijgen is leuk hé :lol: Onze kasten zitten zo vol van vrienden, alles wordt doorgegeven. Zo hebben we ook veel keuze van kledij om te dragen, nikse versleten!

Trui hoe gaat het?

Allé 't is hier rustig en wil verder afwassen en opruimen én eten. :P

Prettig weekend allemaal

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 08 jul 2005, 16:38

ze slaapt weer, vervolg van het verhaal...

we hebben een quinny ZAPP gekocht, had daarover gelezen op internet dat dat zeer praktisch is, en zeer klein opvouwt, 69x27x30
Bovendien is het compatibel met onze maxicosi, en is het later een gewone buggy. En voor onze speedy sx hadden we geen regenhoes en ook geen zonnekap denk ik, en dat zit er nu ook bij. Plus die zapp is zodanig compact als ie opgevouwen is dat er een opbergtas bijzit zodat je hem aan je schouder kan hangen. :shock:

Heb nog niks vd baas gehoord en de collega's melden ook dat hij niet abnormaal doet dus volgens mij was er niemand als de facteur geweest is en heeft hij nu zo'n kaartje dat ie naar de post moet gaan om die brief maar dat is zo ne pipo die daar nooit omgaat.
Heb naar de post gebeld, als ie er niet omgaat zal de brief binnen 15 dagen terug naar mij komen. Dan zal ik het zeker weten hé.
Of anders is het ne vree goeien acteur. :evil:

Allé, het ventje is thuis, hond is naar de kapper geweest :lol:
is precies een gepluimd kieken :lol:

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 08 jul 2005, 19:50

Heykes allemaal, een verschrikkelijke nacht achter de rug... :cry: Twee uur, vier uur, zes uur... :( En ik ben moeeeeeee!!
K&G is geweest deze morgen en onze Seppe weegt nu 5,620kg. Dat is nogal een beerke, ik zei het daarnet tegen Robby: kunt gij u nog voorstellen dat hij zo klein is geweest?? En dat dat allemaal zo snel gaat?!
Hij is wel al de hele dag content :D Hij heeft wel een half uur onder zijn babygym gelegen en maar liggen lachen en vertellen... Gelukkig dat die momenten alles goed maken he :D Deze namiddag heeft hij van drie tot vijf geslapen, dat ben ik niet gewoon... Hij zal ook moe geweest zijn na zijn kort nachtje.
Deze namiddag wou mijn moeder eens een flesje proberen geven en hij dronk het gewoon op één, twee drie leeg :shock: Ik was wel een beetje emotioneel... eigenlijk zou ik de bv moeten geven en als wij een flesje proberen geven lukt het niet... Maar ja, hij zal het wel leren en als ik nu eens ergens naartoe wil weet ik dat hij bij haar wel drinkt... Die van K&G zei ook dat ik moest doordoen met af en toe een flesje te geven want dat ik er anders aan onderdoor zou gaan... En dat ik me niet schuldig moet voelen dat het nu belangrijk is dat ik er bovenop kom. Want als ik er aan onderdoor ga heeft Seppe ook niets aan mij he :? Zorg voor jezelf :D
Robby heeft hem een gitaar gekocht :roll: Hij wou al altijd een instrument leren en heeft dat nooit gedaan omdat hij geen noten kan/kon lezen en nu heeft hij een boek om gitaar te leren spelen zonder noten te lezen... Ik mag me dus de komende tijd aan wat getokkel verwachten :? :wink: Grappig he? Maar wel plezant, dan kan hij het dan later aan Seppe leren he :D
Zondag vertrekt mijn vader op reis (alleen) en hij komt nog salukes zeggen vandaag of morgen, ik zie er al tegenop :( Da's echt niet plezant!! Dat heeft ook veel te maken met het feit dat ik het af en toe niet zo zie zitten met de bv... :cry: Maar ja, voor zo iets is er nooit een ideaal moment he?!
Alle, k'ga posten voor ik weer alles kwijt ben...
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 08 jul 2005, 20:07

Hey Trui, bij mijn ouders is het al precies opgelost, ze gaan dan toch naar N-frankrijk ipv naar zuid. En dan ook naar die aquarium waar mijn pa al jaren over spreekt, dat is denk ik gelijk het sea life center in blankenberge al ben ik daar nog niet geweest. Da's in Boulogne sur mer en heet Nausicaa of zoiets dat is een gebouw, naast de zee, dat allemaal aquariums heeft met allerlei soorten vissen en zeedieren, en ook haaien en zo. Kunt daar gemakkelijk een halve dag rondlopen. Hij spreekt daar al lang van maar zij wou zo niet, maar nu is er toch die toegeving zeker...
Tja ge moet af en toe eens kunnen toegeven in een relatie hé, hij gaat nu niet naar het zuiden en zij moet mee naar dat aquarium :lol:

Maar blijkbaar zit het bij uw ouders wel nog dieper en gevoeliger hé... :(

Allé, dan heeft seppe ons eva al goed voorbijgestoken :wink:
Ben wel blij voor u want als hij goed bijkomt is het toch ook een opkikker voor al je voedingsproblemen, niet?
Want moest ik bv geven aan zo'n pluimpje als eva dan zou ik al de muren oplopen en haar constant zitten wegen. Zit me zo al in te beelden dat ik van K&G zo'n preek zou krijgen dat ze ondervoed is :lol:

Als je sprak van die gitaar dacht ik ineens aan onze gebuur, die heeft van vaderkesdag zo'n sinthesyser of hoe noemt da, en die kan er ook nie op spelen :roll:

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 09 jul 2005, 21:14

Ik dacht dat ik hier veel zou te lezen hebben omdat ik hier de hele dag niet geweest ben maar het is hier precies rustig geweest...
Ik kom net van mijn thuis...ik ben het daar afgetrapt, er hing een spanning, Seppe was lastig (hij voelde mijn emoties waarschijnlijk),...ik was te emotioneel... :cry: Ik heb er staan wenen :cry: :cry: Alles was me te veel!! Ik kan er niet meer tegen :( Vooral omdat ik zo moe ben ook denk ik. Ik zit er echt door!! Gelukkig heb ik mijn zussen nog :D Die komen volgende week een beetje naar hier om me te helpen en op Seppe te letten zodat ik af en toe een beetje kan slapen en mijn batterijen terug opladen. Ik kom er wel door.
Vandaag wou Seppe niet meer drinken bij mij en niet van de fles :? Hij weet niet meer wat zeker? Ik gaf hem een flesje om mezelf wat te ontlasten maar ik heb het me precies moeilijker gemaakt :(
Nu ligt hij onder zijn babygym en is aan het kijken naar de belletjes die erboven hangen en lachen dat hij doet. Hij slaat er naar en is dan aan het lachen.. ZALIG om zien als hij zo plezier heeft :D :D
Morgen moeten we gaan eten bij mijn schoonthuis :evil: Duidelijk zeker? Ik heb voor de moment nergens zin in. Ik was beter deze avond niet thuis gaan eten ook, ik heb toch bijna niets door mijn keel gekregen. Al die stomme scheidingen :evil: :cry: Ik zou me er zoveel niet van mogen aantrekken maar je doet dat toch he..
Alle, ik ga nog een beetje naar Seppe gaan kijken :D :) :lol:
Afbeelding

Trui
Pas blauw

Bericht door Trui » 09 jul 2005, 21:19

Gaat er iemand mee 23 juli naar de zee?? ik zou graag meegaan maar ik moet dan eerst Robby overtuigen. Als hij de mensen kent voelt hij hem op zijn gemak en is zelfs een beetje een grote mond :lol: maar als hij ergens is waar hij niemand kent is hij niet op zijn gemak, stil en amuseert zich dan niet... Ik zal mijn best doen om hem te overtuigen :) Duimen jullie mee??

Ellentje, plezant dat het weer goed gaat tussen je ouders. Ik wou dat ik dat ook kon zeggen...maar dat komt niet meer goed vrees ik :cry: Het zijn wel twee volwassen mensen, maar toch he.... Het blijven je ouders he!!
Alle, ik weet niet of ik hier morgen zal geraken... Slukes he
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw

Bericht door Ellentje » 09 jul 2005, 21:28

ik wordt hier al gek van rock zottegem, grr en da's nog heel de avond zo :evil:

Heb vanmorgen ook eens goed geweend, en het heeft me precies wel deugd gedaan. Heb alles ivm het werk eens verteld aan mijn ouders ze verschoten nogal. En het beste is, als ge daar als ongelukkige werknemer zelf weggaat hebt ge genen dop. Dat zou toch allemaal niet mogen hé... Dus ge moet kiezen, u laten verwijten en tegenwerken ofwel geen inkomsten. Wat een keuze...

Wij kunnen niet de 23e, Didier die werkt elke zaterdagvoormiddag en dan geraken wij nooit aan zee. Allé ja, dan is het de moeite niet meer.

Morgen moeten we ook gaan eten, BBQ al heb ik er niet echt zin in.

Vorig jaar deze tijd was Eva al verwekt en al "bestaande" !!!!! Maar wisten wij het nog niet...

Gast

Bericht door Gast » 09 jul 2005, 22:49

Ellentje,
Ik ben vroerger ook zelf weg gegaan bij ne werkgever ... tja effen geen uitkering maar na een jaar tioch gewonnen op de arbeidsrechtbank hoor.
Als je reden hebt om weg te gaan, ben je gesindiceerd? De RVA heeft me nadien een gans jaar moeten uitkeren (achterdatnd).
Ik had zgz ook geen "reden" maar die had ik echt wel hoor ...

Allé er is er weer eentje aan 't zeuern, dat manneke geeft over van de medicatie om de spruw weg te krijgen. (antiibiotica)

Salukes & slaapwel.

Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”