ja toch? 11/11
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
11 november s toch een verplichte feestdag hè? Als deie op zaterdag valt zoals dit jaar den heb je er toch de maandag daarna vrij voor hè???

- Anneliefje
- Pas blauw
15/11?? Hmn, ik zal daar maar niet op hopenspotje schreef:die is hier vrij te kiezen. De 15de krijgen wij ook![]()
Ik ga dan de don en vrij weer overuren openemen, om bij mijn kleine knulletje te zijn.

Ik begrijp je volkomen! al mijn vorige contracten waren ook tijdelijk en onverlengbaar....bioMam schreef:15/11?? Hmn, ik zal daar maar niet op hopenspotje schreef:die is hier vrij te kiezen. De 15de krijgen wij ook![]()
Ik ga dan de don en vrij weer overuren openemen, om bij mijn kleine knulletje te zijn.en 17/11 is sowieso al mijne laatsten (halve) werkdag ... 't Is ook zo als je deeltijds werkt da tje maar recht hebt op die voor in 't weekend vallende feestdagen die op maandag gerecupt worden als je maandag ook werkt volgens je uurrooste hè en dat is nu eens het geval dus ik hoop lekker nog een keer minder te moeten gaan ... 't Is misschien niet mooi maar ik tel echt af want ik ben stikkapot en de combinatie met mijn gezin begint echt te wegen met als gevolg dat ik dik tegen mijn zin werk - zeker nu ik weet dat ik toch niet langer dan 17/11 mag blijven en enerzijds kijk ik ertegenop om weer opnieuw werkloos te zijn en anderzijdswordt dat en aangename adempauze
waarmee ik ietsnieus kan opbouwen - hopelijk. Enfin, ik zal voor 11/11 maar eens polsen op 't soc secr hoe dat zit dan ...
En de kindjes groeien zo vlug....
Ik ben blij dat ik werk heb, maar ik denk toch , als ik daar een tijdje zit om 4/5den aan te vragen. Bv de woensdag thuis, handig als Timothy met tijd naar school gaat.
Bij mij is dat vrij te kiezen. We mogen die na de 11ste opnemen wanneer we willen.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--