Ff komen voorstellen hier he
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Ben Katja, 24 jaartjes jong en ben trotse mama van kleine Lenny.
Hij is geboren den 13de juni na veel wachten hihi. Maar het was zeker de moeite waard geweest.
Hoop hier een tof forum gevonden te hebben zonder al te veel verwijten zoals op de meeste andere forums wel het geval is.
Moet seffes voor de eerste keer terug gaan werken na een jaartje thuis te zijn. Zal moeilijk zijn om mijn ventje achter te laten maar vandaag is hij bij de papa en anders zijn de grootouders er wel.
Zijn er nog vraagjes voor ons? Vuur ze maar af dan he...
Groetjes en tot ergens op het forum hier hihi...
Kussie en knuffie -xxx-
Hij is geboren den 13de juni na veel wachten hihi. Maar het was zeker de moeite waard geweest.
Hoop hier een tof forum gevonden te hebben zonder al te veel verwijten zoals op de meeste andere forums wel het geval is.
Moet seffes voor de eerste keer terug gaan werken na een jaartje thuis te zijn. Zal moeilijk zijn om mijn ventje achter te laten maar vandaag is hij bij de papa en anders zijn de grootouders er wel.
Zijn er nog vraagjes voor ons? Vuur ze maar af dan he...
Groetjes en tot ergens op het forum hier hihi...
Kussie en knuffie -xxx-
-
- Moderator
- Contacteer:
Hehe mijn eerste werkdag is wel meegevallen ja, alleen het vertekken was moeilijk hihihihihi. Heb geweend
Maar ja zal vandaag al weer wat beter gaan zekers he. Hij sliep al als ik thuis kwam dus heb maar es ff gaan zien naar hem. Slaapt altijd zo zalig he.
Sommige hebben hier zo een fotoalbum onder hun naam staan. Hoe doen jullie dat? Lijkt me wel fijn om ook te hebben.

Sommige hebben hier zo een fotoalbum onder hun naam staan. Hoe doen jullie dat? Lijkt me wel fijn om ook te hebben.