Bij allebei: wegen, bloeddruk, plasje, inwendige echo, fiche opstellen, enne...genieten!!verena schreef: wat doen ze eigelijk van testen bij je eerste gyn bezoek
ik weet het allemaal zo niet want het is ons eerste
wie nog uitgerekend voor maart?
Moderator:Moderators
Waneer mag je naar de gyn Verena?
Denk idd dat ie een echo zal doen (tot 12 wk inwendig) en vragen over ziektes, aangeboren afwijkingen in je familie (en die van je man) en misschien de bloeddruk meten.
Ik mocht vandaag naar de vk. Aardige meid... bloeddruk gemeten en ook het hartje gehoord met de doptone. Het was ff zoeken maar het klonk weer als een locomotiefje. Zo'n supergeluid!
Hoe gaat het verder? Beginnen de kwaaltjes al af te nemen? Gaan jullie borstvoeding geven?
Ben benieuwd!
Denk idd dat ie een echo zal doen (tot 12 wk inwendig) en vragen over ziektes, aangeboren afwijkingen in je familie (en die van je man) en misschien de bloeddruk meten.
Ik mocht vandaag naar de vk. Aardige meid... bloeddruk gemeten en ook het hartje gehoord met de doptone. Het was ff zoeken maar het klonk weer als een locomotiefje. Zo'n supergeluid!
Hoe gaat het verder? Beginnen de kwaaltjes al af te nemen? Gaan jullie borstvoeding geven?
Ben benieuwd!
Ik vond die inwendige ook niet zo erg. Mijn ventje daarentegen
Die vond het wat anders
Die dacht dat ze dat ineens al uitwendig konden doen
Mijn eerste uitwendige echo was op 12 weken. Hoewel ik de inwendige niet zo erg vond, vind ik de uitwendige heel wat leuker. Zeker nu mijn buikje al lichtjes ronder aan het worden is

Die inwedige vind ik ook niet verveld hoor... gewoon een soort dildo met een condoompje erom
Scheelt dan ook dat ik toen ik zwanger van mn dochter wou raken en soms wel 4 in de week kreeg... ik doe dat nog altijd 10x liever dan naar de tandarts gaan.
Veel plezier maandag!
Ik heb alsmaar zo´n zwaar gevoel in mn onderbuik alsof ik mn baarmoeder echt voel zitten. Verder wordt ik snachts wakker van de honger dus heb nu een pak crackers in mn nachtkastje liggen... lekker kruimellen in bed
Verder heb ik met 12 week de eerste buikfoto gemaakt die staat op mn site ( www.onswonder.web-log.nl )

Veel plezier maandag!
Ik heb alsmaar zo´n zwaar gevoel in mn onderbuik alsof ik mn baarmoeder echt voel zitten. Verder wordt ik snachts wakker van de honger dus heb nu een pak crackers in mn nachtkastje liggen... lekker kruimellen in bed

Mooi buikje en mooie muziek op je siteFairytale schreef:Ik heb het idee dat mn baarmdoer wel wat verder naar boven is als bij de eerste... misscien ook omdat die andere zwangerschap een jaar geleden was. Maar ben ook niet meer zo "strak" als bij mn eerste zwangerschap he..![]()
![]()
Nog een paar uurtjes geduld hebben Verena...

met ons is alles tip top in orde
volgens dat de gyn zij was ik net 12 weken en kon je een gewoone echo doen
ons kleintje was al goed wakker en alles was perfect gevormd
ik zie al uit naar de volgende keer dat ik het zie
we hebben 3 fototjes en een videoband (ik denk dat hij rap versleten gaat zijn)
groetjes verena
volgens dat de gyn zij was ik net 12 weken en kon je een gewoone echo doen
ons kleintje was al goed wakker en alles was perfect gevormd
ik zie al uit naar de volgende keer dat ik het zie
we hebben 3 fototjes en een videoband (ik denk dat hij rap versleten gaat zijn)

groetjes verena