Ik heb al verschillende meningen gehoord, de één zegt 'er mag niet teveel leeftijd tussen zitten' en de ander zegt 'beter dat er wat tijd tussen zit'
Nu wou ik hier eens te rade kome

alvast bedankt voor de reacties

Moderators:Welcome, Moderators
idd tijd genoeg (zegt de 20-jarige die hier al met 2 klein pagadders rondlooptSfiedeltje schreef:Jah, ik ben nog maar 20, dus nog tjid genoeg voor 1-jarige ukjesIk ben ook thuisblijf mama, dus da moet makkelijk gaan, zo'n twee
Zeker als ze zo braaf zijn glijk onze Nick. Die hoorde ni.
Maar ook 'n vraag, gaan we het financieel aankunnen met 1 pree? Da weet je dus nooit eh.
Ik en mijn zus schelen 3 jaar, en da vind ik persoonlijk teveel .. We hebbe nooit echt nen band gehad. Want als ik in de één fase zat, zat zij nog in de vorige ..
xxx
awel dat gevoel had ik met Kitty dus ook: véél fijner dan in ons ouwe "kazerne" (van de eerste bevalling) hè ... enik heb dat gemis nog effe opgelostKatia schreef:Jo heeft enorm wat moeite gehad om mij die bevalling van Troia te boven te laten komendat zat duidelijk dieper dan verwacht...
Maar ik heb nu het bewijs dat het ook anders kan!
(Jo is echt mijn reddende engel gewoon...kunt ge geloven dat ik die soms echt "mis" nu
hormonen zeker
)
jammer ... maar ik kan me inbeelden dat die het al wel druk genoeg heeftKatia schreef:nee Jo doet zo niets
Bij ons juist hetzelfde. Geen knuffelaar en ik knuffel toch zo graagSfiedeltje schreef:hehehehe .. Ach 't is almaal zo fijn .. En nu Nicky geen 'platte' baby meer is, mis'k da wel. Hij is geen knuffelaar, laat staan da je'm een kusje geeft als hij een nachtje naar bonneke gaat, goh, draait zo z'n hoofd wegEn dat mis ik eigenlijk wel .. Dat ze al slapend in je armen liggen. Bij onze Nick is't nu: ni in mijn bed, dan gaan'k ni slapen
Is langs ene kant minder fijn, maar langs andere kant, je legt'm in z'n bed en je hoort'm ni
't Is zo leuk eh die kleintjes ..
xxx
Dat dacht ik ook na Mila...Sfiedeltje schreef:ja tuurlijk heb'k daar rekening mee gehouden. Ik zou mijn twee handjes nogal kussen moest het tweede gelijk onze Nick zijn!Vanaf de eerste maand een hele nacht doorslapen, braaf op zichzelf kunnen spelen, alles eten wat ik 'm geef .. Goh als 'k wist da ze allemaal zo zouden zijn, nog vijf dan!
Dagmar schreef:Dat dacht ik ook na Mila...Sfiedeltje schreef:ja tuurlijk heb'k daar rekening mee gehouden. Ik zou mijn twee handjes nogal kussen moest het tweede gelijk onze Nick zijn!Vanaf de eerste maand een hele nacht doorslapen, braaf op zichzelf kunnen spelen, alles eten wat ik 'm geef .. Goh als 'k wist da ze allemaal zo zouden zijn, nog vijf dan!
Maar ondertussen heb ik mijn mening herzien..
![]()