'De meest opvallende BF'er' is bevallen.
Moderators:Welcome, Moderators
Katia schreef:awel gij zijt de eerste die zegt dat ze niet op mij lijkt... volgens de rest is het 2 druppels waterbioMam schreef:over de prachtige Atlanta durf ik wedden ... en z trekt niet op haar mamalol:

maar ja gij, natuurlijk heeft ze veel van u - en dat belooftKatia schreef:ja op dat vlak heb je gelijk, maar er zitten heel veel trekken van mij in, nah!!! (ze heeft mijn ogen hebben we daarstraks gezien op foto's van vroeger enz...)

maar meisje ik was je gewoon aan het plagen hoor
:lol::lol:
je zou meer moeten doen om mij te krenken zenne
ik weet immers wat je wil zeggen, maar ik kon het niet laten om terug te antwoorden
En ja, die t-shirt/boddie... schitterend vind ik die!
Troia heeft hem gisteren al aangehad voor de babyborrel/verjaardagsfeestje... maar ze wou zich niet laten fotograferen!

ik weet immers wat je wil zeggen, maar ik kon het niet laten om terug te antwoorden

En ja, die t-shirt/boddie... schitterend vind ik die!
Troia heeft hem gisteren al aangehad voor de babyborrel/verjaardagsfeestje... maar ze wou zich niet laten fotograferen!
we zijn mekaar waard hè en zolang we elkaar maar begrijpen en blijven verdragenKatia schreef:maar meisje ik was je gewoon aan het plagen hoor:lol::lol:

hihihi ik zal de betere foto's nog wel zien als ze eens lukken dan ...Katia schreef:En ja, die t-shirt/boddie... schitterend vind ik die!
eu borrel? Verjaardag? Heb ik iets gemist?

nee nee zondag drukke dag gehad...
eerst babyborrel van het kindje van Atlanta haar peter (eind juli geboren, dus een maand ouder) en daarna verrassingsverjaardagsfeestje voor mijn (stief)vader...
en alles te voet, pfffff... ik mis mijn fiets!
Zaterdag trouwens ook te voet naar huis gegaan
we hadden geen zin om te wachten op de bus die maar om het half uur kwam... 
eerst babyborrel van het kindje van Atlanta haar peter (eind juli geboren, dus een maand ouder) en daarna verrassingsverjaardagsfeestje voor mijn (stief)vader...
en alles te voet, pfffff... ik mis mijn fiets!
Zaterdag trouwens ook te voet naar huis gegaan