ik heb het er al moeilijk mee om Troia alleen met Hugo mee te geven
Meen je dat nu Katia?? hugo is het toch ook gewoon om met zijn dochtertjes om te gaan... Moest hij het nu gewend zijn...
Goh, ergens kan ik je wel begrijpen hoor. Maar ik denk dat je ze af en toe toch een beetje zult moeten loslaten. Binnen de kortste keren gaat Troia naar school... en dat zijn allemaal vreemden daar...
Pas op, ik wil niet zeggen dat je je kindjes nu maar snel overal moet gaan droppen hé!!! Nee hoor! Dat doen wij trouwens ook niet.
Van zo oud dat niels is, hebben we die nog maar een paar avondjes weggedaan. Gewoon omdat we een feest hadden of omdat we eens 1 enkele keer eens naar de cinema gingen (1, max 2 keer per jaar) En overdag in het weekend heel af en toe eens als we met grote werken bezig waren aan ons huis ofzo of dingen moesten gaan kiezen voor ons huis (dat is ook een ganse dag van de ene winkel naar de andere crossen en dat is niet leuk voor zulke kindjes) maar verder zorgen wij daar ook zelf voor.
Je job graag doen moet tof zijn, maar jammer genoeg liggen leuke deeltijdse jobs maar heel dun gezaaid - en als bereikbaarehid dan ook nog een punt is
ja, dat kan best zijn. 't zal er ook vanaf hangen waar je woont hé.
Ik heb toch de indruk dat hier in de omgeving meer en meer bedrijven hun jobs opdelen zodat ze meerdere deeltijdsenaan het werk kunnen zetten. Mijn baas was daar vroeger ook niet voor te vinden. Maar nu mag ik toch ook al 4/5de werken en 's morgens later beginnen. die begint toch ook om te draaien. Op den duur moet je wel hoor. De meeste vrouwen willen minder werken, dus moeten de bazen ook mee hé
Ik kan soms ook een gedeelte van thuis uit werken. Dan mail ik mijn bestanden door en kan ik er thuis aan werken. Is ook wel leuk.
Maar zoiets hangt ook van job tot job af hé. Bepaalde jobs kan je thuis niet doen hé...
Ik hoop dat jullie allemaal een aanvaardbaar compromis vinden tussen gezin en werk!! Dat is het beste wat er is!
Wij zijn momenteel heel blij met hoe het hier verloopt