R valt ook al drinkend in slaap en dan hou ik 'm bij mij tot de ochtend - met of zonder papa

Moderators:Welcome, Moderators
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.... ons meisje zou bv flesjes 'moeten' hebben van 180 en 6 schepjesBaby's die borstvoeding krijgen eten telkens juist genoeg totdat hun honger juist over is , daarom denk ik dat dat de reden is waarom bv'baby's vaker wakker worden van de honger. Flesvoedingsbaby's krijgen ten eerste andere melk die zwaarder te verteren is en drinken ze hun buikje propvol en dus duurt het langer vooraleer ze weer honger krijgen en wakker worden. Dat is wat ik ervan denk.
niet mee eens ... misshein als ze uitsluitend bv krijgen maar ons ventje heeft niet echt alleen honger maar vooral huidhonge (zeker 's nachts) als hij bv wil nu, maar hij is dan ook al oude rhè. Het evolueert enorm en idee eerste weken en maanden dan moeten ze ervan bestaan en puu rop de bv (over)leven hè maar als ze vaste voeding krijgen dan zou hun honger ook gestild moeten geraken hè en trouwens als ik zie hoe lang dat meneertje het soms kan volhouden dan drinkt hj bij tijden ook zijn buikje propvol (met bv) maar euh doorslapen? No way! Hoe weinig of veel het ook was, hij wordt gewoon vaak wakker en slaapt enorm weinig dus dat kan je niet alleen aan honger wijtenMarijke schreef:Baby's die borstvoeding krijgen eten telkens juist genoeg totdat hun honger juist over is , daarom denk ik dat dat de reden is waarom bv'baby's vaker wakker worden van de honger. Flesvoedingsbaby's krijgen ten eerste andere melk die zwaarder te verteren is en drinken ze hun buikje propvol en dus duurt het langer vooraleer ze weer honger krijgen en wakker worden. Dat is wat ik ervan denk.
Naomi krijgt uitsluitend borstvoeding en slaapt meestal van 21u tot 5.30 en dan weer van 6 tot 7.30u, dus goed te doen.