Lijst: gebruikers uit West-Vlaanderen
Moderators:Welcome, Moderators
Ma diene rossen (tis nie echt nen rossen hoor ) is de jongste, dat is Fréderick dat ge wilt zeggen. Hij woont in de karrestraat met zijn liefke Sabrina en hun zoontje Milan.
Jason woont in Wevelgem met zijn vrouw Kathy en 4 kinderen (eigenlijk 6, twee kindjes zijn overleden ).
En ik ben bij den strafsten van den hoop, den oudsten Jersey!
Maar hij is weggegaan uit Moorsele als gij 8 jaar was, hij was dan 17 jaar.
Jaja, die gasten (surtout den oudsten ) zijn gekend gelijk slecht geld in Moorsele!
Jason woont in Wevelgem met zijn vrouw Kathy en 4 kinderen (eigenlijk 6, twee kindjes zijn overleden ).
En ik ben bij den strafsten van den hoop, den oudsten Jersey!
Maar hij is weggegaan uit Moorsele als gij 8 jaar was, hij was dan 17 jaar.
Jaja, die gasten (surtout den oudsten ) zijn gekend gelijk slecht geld in Moorsele!
hey nana
Hier in Lauwe is alles OK! In wevelgem ook, hoop ik. Chance dat skwon were is vandage, met de braderie en avondmarkt.
Wel grappig eigenlijk hé. we wonen maar zover uit elkaar en kzou het niet eens weten als ik je tegenkwam. We kunnen zelfs samen in de wachtkamer van de gyn zitten.
Groetjes Aicha
Wel grappig eigenlijk hé. we wonen maar zover uit elkaar en kzou het niet eens weten als ik je tegenkwam. We kunnen zelfs samen in de wachtkamer van de gyn zitten.
Groetjes Aicha
@Aicha,
Weetje deze avond kom ik je messchien tegen op de avondmarkt? Het is raar hé, we wonen een boogscheut van elkaar en dat je elkaar niet ken!
'k Ga er een stukje foto bijplaatsen;
http://img122.imageshack.us/img122/3307 ... xl1.th.jpg
Anders had ik geen meer, 't is ikke met men metekindje,
grtj nana enne messchien tot vanavond!
Weetje deze avond kom ik je messchien tegen op de avondmarkt? Het is raar hé, we wonen een boogscheut van elkaar en dat je elkaar niet ken!
'k Ga er een stukje foto bijplaatsen;
http://img122.imageshack.us/img122/3307 ... xl1.th.jpg
Anders had ik geen meer, 't is ikke met men metekindje,
grtj nana enne messchien tot vanavond!
foto
Ben ook genen held voor zo'n dingen hoor! Nie mee inzitten. Kan hier ook geen foto's plaatsen maar is ook omdat ik nog niet volledig geinstalleerd ben aan de computer.
Je hoeft vanavond niet bij ieder zwanger buikje te denken dat ik het ben want kmoet naar nen tupperware soirée. T'is ne keer iets anders hé.
Maar misschien ga ik morgen eens snuffelen bij Saskia.
'T amusement hé vanavond!
Groetjes
Je hoeft vanavond niet bij ieder zwanger buikje te denken dat ik het ben want kmoet naar nen tupperware soirée. T'is ne keer iets anders hé.
Maar misschien ga ik morgen eens snuffelen bij Saskia.
'T amusement hé vanavond!
Groetjes
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
@ Anneliefje,
Zeg nu pas nog mare gezienne da je wok vier jaar in maria en 1jaar in st-paulus gezeten hebt! Mare ik heb da wok gedane mare kzate bij de gasten van tjaar 80! Ne kié blijven steken ... maar in derde kleuterke omdak nog te speels who ... Ja kben van december enzo, ze deden dadde tonne e!!
Allé tot later,
grtj nana
Zeg nu pas nog mare gezienne da je wok vier jaar in maria en 1jaar in st-paulus gezeten hebt! Mare ik heb da wok gedane mare kzate bij de gasten van tjaar 80! Ne kié blijven steken ... maar in derde kleuterke omdak nog te speels who ... Ja kben van december enzo, ze deden dadde tonne e!!
Allé tot later,
grtj nana
- Anneliefje
- Pas blauw
nog een w vl
hallo ben ook nieuw op babyforum en moet alles nogwat
bestuderen maar het lukt me al aardig
ik ben joke mama van milan 3jaar
maité 4maand
4 jaar gelukkig getrouwd en woon te poperinge
zo ik sta erook alop zé bij de w vl
kan alleen nie zo goe w vl typen