amai zoveel uitleg dat die al aaneenplakt! Ze is niet te schatten ...
plasticine krijgt R van mij nog niet zenne - daarom dat ik doie zoutdeegbleomen met 'm heb zitten maken onlangs: dat kon geen kwaad (zelfs niet om te proeven) en dan liet hij zijn met plasticine oor tandarts spelende grote broer effe met rust
R is echt niet OK nog zenne: wenen om ne niks en ik mag gene stap zonder 'm zetten met momenten - terwijl hij nu anderzijds vroljk met papa en broer in de badkamer is en er niet om maalt dat ik de keuken hier beneden verder aan kant probeer te krijgen - sjt niet te hard tokkelen klaviertje of ze hebben daarboven door dat die mama valsspeelt

met forumpauzes

:p hahaha. Zelf ben ik ook stkkapot op 't moment: heb deze namiddag geslapen

en ik heb de laatste weken zo regelmatig last van een trekkend gevoel in mijn buik

en vermits de

alweer gepasseerd zijn en een "infectie" intussen ook genezen is, vraag ik me af wat dat nu weer moet voorstellen

aar dan is zo'n zwaar hangerig peuterke er soms echt te veel aan: ik heb niks fut maar hij wil constant gepakt worden

en ik heb nu soms echt zoiets van "seg" want hij is al zo zelfstandig maar hij spelt het soms wel wat uit m mij in te pakken ... Asls meneer "mu" wil dan trekt hij me trouwens gewoon de kleren van mijn lijf n ' morgens slaat hij nog effe bij ons in bed en als hij wakker wordt dan valt hij gewoon aan

door zich daar los op te gooien

dus ik wordt ietswat anders wakker dan jij: niet met suizende oren maar geradbraakt door een klimmertje dat "mount mama" tackelt

en soms zegt hij terwijl hij heen en weer kruipt op ons bed en over mij heen "klimklim" en maar lachen hè - kreun

zucht

blaas hijg

dus erg verkwikkend is dat niet maar wakker ben ik dan wel ineens

amai.
J riep vroeger ook 's morgens aar ik denk niet met zoveel uitleg als T al is dat dus ook een tetterchampetterke

maar sinds hij het lezen goed onder de kni (hij zit dik boven het klasniveau) en de sripverhalen ontdekt heeft, ligt die altijd maar te lezen en we moeten hem 's avonds regelmtig checken of hij leest tot een kot in de nacht ... Als het schoolvrije dagen zijn dan ligt hij 's morgens ook te lezen

en staat pas op als wij 'm komen halen - en nu hoor ik 'm dus niet meer

vanuit zijn bed. Aan tafel daarentegen

en als hij zo eens een dagje weg is dan ween wij niet wat ons overkomt;: zo stil in huis hier dan

en ni omdat 't ne wildeman zou zijn maar vooral het getater dus hè.