Dat zijn inderdaad de zalige momenten. Dan vergeet ik efkes al de kwaaltjes die eraan voorafgegaan zijn (en die ik nog heb)Kim.D. schreef:oh, de leuke momenten.
zalig hé?
Yiiiiiiippppppiiiiiieeeeee !!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Allez hier ben ik dan. Deze morgen naar de gynaecoloog geweest. We hebben onze kleine spruit eindelijk terug kunnen aanschouwen
Ons beebje lag helemaal dubbel toegevouwen
Alles was perfect in orde. Hij / zij zou ongeveer 350 gr wegen. Van de grootte heeft ze niets gezegd. En het belangrijkste. We weten het geslacht
Maar ik zal hier zeker nog niets verklappen
Misschien na de volgende echo. Die is op 10 oktober. We kunnen weer beginnen aftellen.
Ik ben inderdaad blij dat ik eindelijk met mijn buikje kan beginnen pronken
Dat het eindelijk duidelijk te zien dat ik zwanger ben. Er zullen er veel gedacht hebben dat ik wat vervet was de laatste weken. Vandaag zijn er mij nog verschillende komen feliciteren op het werk met mijn zwangerschap. Ze hadden voordien nog niets gezien
Maar ik begin er mij nu ook al naar te kleden hé. Ge kunt moeilijk zwangerschapskleren dragen als er nog geen buikske te zien is.
En NEEN... voorlopig wil ik nog niets lossen over het geslacht. Misschien na de volgende echo van 10 oktober, maar ik betwijfel het... hoewel??
We zien wel

En NEEN... voorlopig wil ik nog niets lossen over het geslacht. Misschien na de volgende echo van 10 oktober, maar ik betwijfel het... hoewel??
We zien wel
- jong moederke
- Pas blauw
Het kriebelt om het te verklappen zunne
Maar in de familie heb ik nog maar alleen mijn zus op de hoogte gebracht. Ik was van plan om het zo te houden tot de volgende echo. Er moest maar eens iets uitlekken via onze babysite. Daar zit mijn familie natuurlijk wel op te loeren. En als er iemand van het babyforum een kijkje neemt op onze site en een bericht nalaat in mijn gastenboek, dan zou die wel eens haar mondje kunnen voorbijpraten
Dus voorlopig wachten we nog effe