grote kans voor mij dus,dit jaar

Moderators:Welcome, Moderators
jaja en de jaren ernasterretje schreef:meestal word je opgeroepen in het jaar dat je 30 zal worden/zijn
grote kans voor mij dus,dit jaar
ze mogen rap zijn want ik wil nu niet gaan en 'k wens tijd om bezwaar aan te tekenende brieven worden verzonden tot 3 weken voor de kiezing
ik dacht van wel zenne ... uw dr overtuigen dat ge wat last hebt van buikpijnen of zo n ge zijt zeker gevrijwaard volgens mij ... en sterretje met haar eisen zeeeeker !!flupke schreef:Zwanger zijn is geen excuus zeker om niet te moeten gaan zitten??![]()
Ik heb nog niets gekregen zunne, maar ge weet maar nooit hé
Ik wordt volgend jaar 30
![]()
In ieder geval "bedankt om mij daar nog eens op te wijzen".. Goed dat ik eraan herinnerd werd dat zij daar zo tegen zijn, is een goed argument om Filip zijn "foute" keuze te doen inzien.. Ik weet wel nog niet of ik al tot hem doorgedrongen ben..mell schreef:... komt het bij hun er ook op neer dat holebi's vooral geen kinderen mogen hebben. ze waren ontzettend gekant tegen de wet voor de adoptie)
...
Inderdaad Mell!! Vandaar dat ik ook nooit Flemish Cube (zoals we vroeger eens voor een Amerikaan de naam hebben vertaaldmell schreef:Amai ik verschiet ervan dat zoveel mensen hier voor Vlaams Belang gaan stemmen.
Persoonlijk zou ik gek zijn om op die partij te stemmen want dan doe ik mijn eigen ik en mijn eigen gezin geen goed mee. (buiten het feit dat ze willen dat vreemdelingen goed integreren komt het bij hun er ook op neer dat holebi's vooral geen kinderen mogen hebben. ze waren ontzettend gekant tegen de wet voor de adoptie)
yep vind ik er ook van...Sofie schreef:Dan nog even over het cordon sanitair; iemand zegt hier dat het ongrondwettelijk is, maar racistische opmerkingen spuien is dat ook! Dus lijkt het mij logisch dat zo'n partij niet mag mee regeren.