deze nacht.....
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
deze nacht om 1 uur wakker geworden, vele harde buiken,.... rond half 2 dan maar opgestaan wat rondgewandeld.... af en toe kreeg ik toch een wee..... in de zetel wat gaan zitten, tv'ke opgezet, dan begon de lage rugpijn en de harde buiken bleven komen.... rond half 4 dan maar een warm bad genomen om te ontspannen. tegen half 6 ben ik in de zetel in slaap gevallen totdat ventje kwam vragen ofdat het ging en dan ben ik maar terug mee in bedje gekropen, dus toch een kleine valse start. Af en toe krijg ik wel harde buiken en de lage rugpijn blijft.... toch voor dit weekend???????
Hopelijk niet te veel last van valse starten en mag het de volgende keer de goede zijn.
Ik heb er nooit last van gehad van harde buiken, ... De tijd van de weeen bleek ook de goede start van de bevalling te zijn.
Ik heb er nooit last van gehad van harde buiken, ... De tijd van de weeen bleek ook de goede start van de bevalling te zijn.

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
:-)
rustige nacht achter de rug (wel enkele keren moeten opstaan voor te plassen), deze week heeft mijn ventje 'de vroege' en zodra hij buiten was ben ik aan mijne 'was' begonnen, ik probeer alles zo veel mogelijk bij te houden (niet zo simpel met een groot gezin) alleen de strijk zal voor straks worden (zittend vanop mijne bal). Seffens staan de 'groten' toch op dus zit ik nu maar in mijn beddeke met de laptop en de tv op
en in de namiddag kan ik nog altijd een dutje doen........

veel succes
Veel succes toegewenst en hopelijk duurt het niet meer te lang, want die laatste loodjes, die kunnen wegen hé!!!!
......
ik ben deze morgen naar de huisdokter voor tussentijdse controle geweest, normaal gezien moet ik volgende week naar de gyneceloog voor controle maar dat zal niet meer moeten denk ik.....
deze nacht kreeg ik weer harde buiken en af en toe een wee.... om half 6 opgestaan de laatste adresetiketten gemaakt en afgeprint, constant naar het toilet, een zeurderige pijn (zoals maandstonden), grote kids uitgewuifd naar school, een warm badje genomen (lekker ontspannend), op het toilet toch een heel klein beetje lichtroos bloedverlies (geen slijmprop). Naar de dokter, verteld wat er allemaal gaande is .... na onderzoek 3 cm ontsluiting hoofd zit al redelijk laag maar toch zit ze nog met het hele lichaampje vrij hoog..... ventje dan maar verwittigd dat het misschien toch voor vandaag is..... ondertussen blijf ik maar opruimen en wat strijken en krijg ik af en toe een wee.... maar nog niet regelmatig.... ik hou jullie op de hoogte!!!
deze nacht kreeg ik weer harde buiken en af en toe een wee.... om half 6 opgestaan de laatste adresetiketten gemaakt en afgeprint, constant naar het toilet, een zeurderige pijn (zoals maandstonden), grote kids uitgewuifd naar school, een warm badje genomen (lekker ontspannend), op het toilet toch een heel klein beetje lichtroos bloedverlies (geen slijmprop). Naar de dokter, verteld wat er allemaal gaande is .... na onderzoek 3 cm ontsluiting hoofd zit al redelijk laag maar toch zit ze nog met het hele lichaampje vrij hoog..... ventje dan maar verwittigd dat het misschien toch voor vandaag is..... ondertussen blijf ik maar opruimen en wat strijken en krijg ik af en toe een wee.... maar nog niet regelmatig.... ik hou jullie op de hoogte!!!