drieling
Moderators:Welcome, Moderators
Hey,
Ik ben zwanger van een drieling!Morgen 13 weken,dus nog heel lang te gaan !Ik ben al mama van 4 kids,en deze zwangerschap is totaal onverwachts !!!
Ik hoop met andere mama's wat ervaringen te delen want dit is totaal nieuw voor mij!
Groetjes Wendy
Aanpassing van dit oud bericht: Yaro is op 3 oktober geboren. Een tweeling heeft hem korte tijd vergezeld en waken nu als Engeltjes over hem.
Ik ben zwanger van een drieling!Morgen 13 weken,dus nog heel lang te gaan !Ik ben al mama van 4 kids,en deze zwangerschap is totaal onverwachts !!!
Ik hoop met andere mama's wat ervaringen te delen want dit is totaal nieuw voor mij!
Groetjes Wendy
Aanpassing van dit oud bericht: Yaro is op 3 oktober geboren. Een tweeling heeft hem korte tijd vergezeld en waken nu als Engeltjes over hem.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hier zijn wel enkele ouders te vinden van tweelingen.
Ik weet niet of je naar Vitaya kijkt, maar daar loopt al enkele weken het programma "baby, baby" en dat gaat over meerlingen (maar ook meestal tweelingen). De juiste uren van uitzenden vind je op TT pag. 141 als ik me niet vergis, of je kan natuurlijk op de site terecht (http://www.vitaya.be)
Ik weet niet of je naar Vitaya kijkt, maar daar loopt al enkele weken het programma "baby, baby" en dat gaat over meerlingen (maar ook meestal tweelingen). De juiste uren van uitzenden vind je op TT pag. 141 als ik me niet vergis, of je kan natuurlijk op de site terecht (http://www.vitaya.be)
Hey,Dagmar schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hier zijn wel enkele ouders te vinden van tweelingen.
Van de week heb ik het gezien,ik heb de bevalling gezien met de drieling!!
Was wel tof hé!!
Als ik die baby's zag van de week was het wel woooow,da's veel hahahaha.
Groetjes wendy
- danielle1981
- Pas blauw
ja met de tijd zijn er helaas veel berichten verloren gegaan...
Helaas heeft onze aller Wendyke, haar tweeling verloren...
Ze heeft haar zoontje nog gezond en wel over...
Maar ze is een zo dappere vrouw en ik moet haar nogmaals eigenlijk bravo zeggen, omdat ze zo sterk is gebleven...
laten we nu keihard meeduimen dat haar zoontje gezond en wel op tijd geboren word.
Helaas heeft onze aller Wendyke, haar tweeling verloren...
Ze heeft haar zoontje nog gezond en wel over...
Maar ze is een zo dappere vrouw en ik moet haar nogmaals eigenlijk bravo zeggen, omdat ze zo sterk is gebleven...
laten we nu keihard meeduimen dat haar zoontje gezond en wel op tijd geboren word.

- jong moederke
- Pas blauw
- danielle1981
- Pas blauw
Dank u wel !!!
Ik ben natuurlijk heel blij met Yaro!Is een schat van een kind.
Maar toch mis ik iets,ze hebben geleefd in mij!
Ik zag ze elke week op echo,heb mij heel slecht gevoeld omdat de zwangerschap heel zwaar was (ale die 14,5 weken toch).
Dus ik heb het echt geweten dat ik zwanger was van 3 baby's!
Maar ja het leven gaat voort, en ik zal het nooit vergeten!
Ik ben natuurlijk heel blij met Yaro!Is een schat van een kind.
Maar toch mis ik iets,ze hebben geleefd in mij!
Ik zag ze elke week op echo,heb mij heel slecht gevoeld omdat de zwangerschap heel zwaar was (ale die 14,5 weken toch).
Dus ik heb het echt geweten dat ik zwanger was van 3 baby's!
Maar ja het leven gaat voort, en ik zal het nooit vergeten!
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Dat is heel normaal dat je ze nooit zal vergeten...mijn moeder heeft ook een kindje verloren toen ze 6 maand zwanger was hebben mijn ouders een ongeval gehad en mijn moeder voelde een tijd later geen bewegingen meer....het was dood gegaan in haar buik...mijn moeder is er wel niet van overtuigd dat het van het ongeval was....
Mijn moeder telt altijd dat ze 9 kinderen heeft, terwijl we nu maar met 8 zijn eigenlijk...
Mijn moeder telt altijd dat ze 9 kinderen heeft, terwijl we nu maar met 8 zijn eigenlijk...
Ik zeg altijd 5 kids,omdat ik niet altijd zin heb om er over te praten.Katharina schreef:Dat is heel normaal dat je ze nooit zal vergeten...mijn moeder heeft ook een kindje verloren toen ze 6 maand zwanger was hebben mijn ouders een ongeval gehad en mijn moeder voelde een tijd later geen bewegingen meer....het was dood gegaan in haar buik...mijn moeder is er wel niet van overtuigd dat het van het ongeval was....
Als ik wel zin heb zal ik er zelf ook ver beginnen.
En niet iedereen verstaat dat,hoe kunde nu met 2 baby's in je hoofd zitten die amper geleefd hebben tja.
Ze zijn er wel geweest en hebben het jammer genoeg niet gehaald. Ik heb drie kids maar ben al vier keer zwanger geweestIk zeg altijd 5 kids,omdat ik niet altijd zin heb om er over te praten.
Als ik wel zin heb zal ik er zelf ook ver beginnen.
En niet iedereen verstaat dat,hoe kunde nu met 2 baby's in je hoofd zitten die amper geleefd hebben tja.

Degene die het niet begrijpen, zijn degene die het (gelukkig) niet hebben moeten meemaken.
- danielle1981
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
ik heb het zelf nog niet meegemaakt , maar ik kan wel begrijpen dat die 2 nog steeds in je hoofd zitten, is maar normaal ook denk ik want ze hebben toch tenslotte in je geleefd he.
Hoe klein en pril het misschien geweest mag zijn, het is en blijft een leven dat in je zat en degene die daar zo'n rotte opmerkingen over maken beseffen gewoon niet wat ze zeggen
Hoe klein en pril het misschien geweest mag zijn, het is en blijft een leven dat in je zat en degene die daar zo'n rotte opmerkingen over maken beseffen gewoon niet wat ze zeggen

hey ik vind dit erg voor jou ik kan jou ook niet brgrijpen hoe jij je voelt maar dat je daar wel aan denkt dat geloof ik best heb nu gisteren mee geweest met een vriendin van mij die een kuising moeten ondergaan heeft haar babytje zat dood ze was 9 weken en 2 dagen vind dat zo erg als iemand dat moet meemaken.ik wens je in ieder geval het beste toe en hou je sterk en weet dat je hier altijd terecht kan om je hart te luchten.