Op wie trekt je baby?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Op wie trekt je baby het meest?
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Re: Op wie trekt je baby?
de momenten dat 't een lief schatje is op mij en als hij apenkuren verkoopt ...mell schreef:Op wie trekt je baby het meest?

J leek volgens iedereen altijd zo op de papa

Katia, ik zie toch veel trekken van jou in Troia ook ... goeie mengeling!

ze heeft vooral veel weg van mijn grootvader!
dat was het eerste dat we zeiden de dag dat ze geboren waren: dat is helemaal hem!
en ik heb daar ook wel wat van weg, dus dan lijkt ze ook een beetje op mij...
en dan langs de andere kant: neem een foto van Alec toen die zo oud was en dat is OOK 2 druppels water!
dat was het eerste dat we zeiden de dag dat ze geboren waren: dat is helemaal hem!
en ik heb daar ook wel wat van weg, dus dan lijkt ze ook een beetje op mij...
en dan langs de andere kant: neem een foto van Alec toen die zo oud was en dat is OOK 2 druppels water!
-
- Moderator
- Contacteer:
Iedereen vindt dat Fleurtje op mij lijkt, behalve Bert zijn grootmoeder, die vindt dat ze helemaal op Bert lijkt en dat ze niks van mij heeft. Typisch voor een grootmoeder he. Maar wel knap vervelend voor mij, want ze gaat daar wel ver in. Ze vond de uitnodiging van de doop zelfs ni mooi, omda ze op die foto er anders uitzag en dus ni op Bert leek...
Mijn haren komen daar van recht te staan. En zeker als zijn mama dan ook nog eens begint mee te doen
Maar voor de rest vindt iedereen dat ze van mij weg heeft en van innerlijk zelfs een beetje op mij, toen ik een baby was.
Mijn haren komen daar van recht te staan. En zeker als zijn mama dan ook nog eens begint mee te doen

Maar voor de rest vindt iedereen dat ze van mij weg heeft en van innerlijk zelfs een beetje op mij, toen ik een baby was.
Mmm de poll staat hier wel een beetje stom maar ja ... Ik krijg hem niet weg
Momenteel hier ook nog iets te vroeg te zeggen wat ze van mij heeft. Maar als we babyfoto's bekijken dan is er qua uiterlijk toch al een grote gelijkenis.

Momenteel hier ook nog iets te vroeg te zeggen wat ze van mij heeft. Maar als we babyfoto's bekijken dan is er qua uiterlijk toch al een grote gelijkenis.
Waar wil je hem staan hebben?mell schreef:Mmm de poll staat hier wel een beetje stom maar ja ... Ik krijg hem niet weg![]()
...
Karsten lijkt op Filip.. Of meer nog: op Filip zijn broer

Maar dat is nu puur het uiterlijk.. Over het innerlijke hebben we het nog wel eens

Dagmar schreef:Waar wil je hem staan hebben?mell schreef:Mmm de poll staat hier wel een beetje stom maar ja ... Ik krijg hem niet weg![]()
...
Hij mag weg eigenlijk. Want ik merk dat de meeste baby's veel van de een en de ander hebben en niet van een persoon alleen. Als ik alle mogelijkheden zou moeten opsommen is hij misschien te klein

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- voetballover
- Pas blauw
ik begin zei iedereen dat xanthe helemaal kristof was,nu begint ze meer op mij te lijken blijkbaar.
tis ook een lange smalle,zoals mij vroeger.
volgende week moeten we naar kind en gezin en ik schat dat ze 5kg en 60 cm gaat zijn.
haar oogjes zijn een mengeling van ons beiden
voorlopig heeft ze een blauw en een bruin oog
ik heb bruine ogen en kristof dus blauwe
URL=http://img21[9.imageshack.us/my.php?image=1000650af4.jpg]
[/URL]
tis ook een lange smalle,zoals mij vroeger.
volgende week moeten we naar kind en gezin en ik schat dat ze 5kg en 60 cm gaat zijn.
haar oogjes zijn een mengeling van ons beiden

voorlopig heeft ze een blauw en een bruin oog

ik heb bruine ogen en kristof dus blauwe
URL=http://img21[9.imageshack.us/my.php?image=1000650af4.jpg]

van J zeiden en zeggen ze altijd dat het helemaal de papa is en R zou meer van mij hebben maar ik vind het allebei wel megenlingen (herken in allebei dingen van de 2 al liggen de accenten anders) maar ik zeg bij dat soort commentaar (op wie trekt dat kindje???) meestal: "ze lijken het meest op zichzelf" - nèh!

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ja ik kan me inbeelden dat dit wel moeilijk is als je altijd 1 tje hebt aangesproken en nu plots een 2de hebt...sandy schreef:Ik heb dat nogKatia schreef:vervolg:
Atlanta trekt op Troia!!! Heb haar zelfs al Troia genoemdper ongeluk he...
![]()
Ik wissel dat regelmatig eens om
Mijn moeder wisselde ons voortdurend om....dat was dan van:
Petra, Dagmar, Ulrike, ....euhhhh....Katharina
Ze had eerst soms al de hele rij afgelopen voor ze de juiste te pakken had

Ben een weekje off line geweest wegens problemen met onze modem.Katia schreef:vervolg:
Atlanta trekt op Troia!!! Heb haar zelfs al Troia genoemdper ongeluk he...
Proficiat met de geboorte !!! Ik vind Atlanta een toffe naam. Mag ik vragen hoe je daar op bent gekomen?
Wat betreft het onderwerp hier: als ik babyfoto's van mij zie, dan moet ik toegeven dat Emma enorm op mij lijkt, en op mijn vader (ik trek dan ook erg op mijn vader). Ze heeft natuurlijk ook trekken van haar papa maar mijn moeder zegt ook dat ze enorm op mij lijkt.
Toen ze net geboren was, was ze net een kleine versie van Jerry. Schoonmama heeft maanden aan een stuk verkondigd hoezeer ze wel op Jerry leek. Zelfs toen iedereen zei dat ze sprekend op mij leek hield ze vol

Nu lijkt ze het dan toch gezien te hebben want ze heeft er al een paar weken niks meer over gezegd.
Maar ja, Emma wordt volgende week 8 maand, binnen een paar maanden kan ze weer helemaal op haar papa lijken.
En wat karakter betreft, dat is nog een beetje te vroeg om dat al te zeggen. Al heeft ze wel een ferm willetje, maar dat hebben Jerry en ik allebei ook

hihihi amai! Tja ik moet toegeven dat ik J en R ook al eens van naam heb verwisseld als ik verstrooid ben maar eigenlijk niet omdat ik hen zo op elkaar vind lijken (want dat doen ze dus nietKatia schreef:echt?Katharina schreef:Ze had eerst soms al de hele rij afgelopen voor ze de juiste te pakken had:lol::lol: