Van de kwaaltjes ben ik redelijk verlost, maar nu komt er weer iets anders de kop opsteken. Ik heb al drie dagen de ganse dag last van verschrikkelijke hoofdpijn
Yiiiiiiippppppiiiiiieeeeee !!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Oooohhh voel jij het al bewegen??? Zàààààlig. Ik nog niet hoor. ik wou dat ik het ook al kon voelen. Maar lang zal het wel niet meer duren zeker
De gynaecologe vroeg het me vandaag ook al of ik het nog niet kon voelen. De kleine lag constant te stampen en zijn benen uit te strekken. Op de echo kon je duidelijk zien dat hij/zij serieus tekeer ging. En toch voelde ik niets
Van de kwaaltjes ben ik redelijk verlost, maar nu komt er weer iets anders de kop opsteken. Ik heb al drie dagen de ganse dag last van verschrikkelijke hoofdpijn
Echt niet uit te houden. Heb gisteren en vandaag al dafalgan geslikt, maar het helpt totaal niet. Ik heb er momenteel alles voor over om van die hoofdpijn vanaf te zijn. Hopelijk betert het snel.
flupke schreef:Oooohhh voel jij het al bewegen??? Zàààààlig. Ik nog niet hoor. ik wou dat ik het ook al kon voelen. Maar lang zal het wel niet meer duren zeker![]()
De gynaecologe vroeg het me vandaag ook al of ik het nog niet kon voelen. De kleine lag constant te stampen en zijn benen uit te strekken. Op de echo kon je duidelijk zien dat hij/zij serieus tekeer ging. En toch voelde ik niets
![]()
Die bewegingen vond ik het enigste leuke aan de zwangerschap
Ik heb voor 't eerst beweging gevoeld toen ik al 21 weken ver was. En daarna hield ons meisje gewoon niet op met bewegen. Echt ongelooflijk! En ja, die bewegingen zijn geweldig he. Ik heb heimwee als ik eraan terugdenk. Ik vond zwanger zijn echt super. Ik kijk er zelfs naar uit om een 2e keer zwanger te zijn. 
Het gaat héééél goe. Ik voel de kleine eindelijk bewegen sedert een 5-tal dagen. Zaaaallig... 's avonds zo'n kwartiertje voor onszelf
Deze morgen heb ik van hem/haar ook al een goede morgen gekregen
Hopelijk worden de bewegingen snel een beetje krachtiger zodat mijn ventje ervan kan meegenieten !!!
Deze morgen wel opgestaan met verschrikkelijke hoofdpijn. ECht niet te doen. Ik wou de werkweek vol goede moed starten totdat ik om 05.30 u wakker werd. Ik had precies met mijn hoofd tussen een pletwals gezeten en nog misselijk ook. Als ik niet beter moest weten zou ik denken dat ik een serieuze kater had. Ben mijn bed proberen uitkomen, maar lag er sneller terug in. Alles deed zeer, mijn nek, mijn rug, mijn hoofd, mijn spieren
Verschrikkelijk. Die hoofdpijn was nu enkele dagen verdwenen, maar ze is weer in alle hevigheid toegeslagen. Ik blijf dus vandaag een dagje thuis en laat deze namiddag de dokter komen.
Straks nog nen Dafalgan en terug mijn bed in.
Deze morgen wel opgestaan met verschrikkelijke hoofdpijn. ECht niet te doen. Ik wou de werkweek vol goede moed starten totdat ik om 05.30 u wakker werd. Ik had precies met mijn hoofd tussen een pletwals gezeten en nog misselijk ook. Als ik niet beter moest weten zou ik denken dat ik een serieuze kater had. Ben mijn bed proberen uitkomen, maar lag er sneller terug in. Alles deed zeer, mijn nek, mijn rug, mijn hoofd, mijn spieren
Straks nog nen Dafalgan en terug mijn bed in.
Gisteren is de dokter nog langsgeweest en hij heeft me de ganse week thuisgeschreven. Alhoewel de ganse week... toen hij weg was zag ik dat hij t/m 31/08 had geschreven ipv 01/09. Vergissingske van hem, maar heb geen zin om terug te gaan met dat papier. We zullen vrijdag dan maar een dagske gaan werken. Het was volgens de dokter niet normaal dat ik nog steeds last heb van erge vermoeidheid. Moest deze morgen langs de infirmerie op het werk passeren om bloed te laten trekken voor nen volledige check-up. Schildklier testen en witte en rode bloedcellen en wat weet ik nog allemaal. Donderdag heb ik de eerste resultaten en de andere resultaten zullen pas maandag binnen zijn.
Hey, het gaat al ietske beter. De eerste bloedresultaten waren positief. Ze hebben niets gevonden. Maandag moet ik terugbellen voor de laatste resulaten. De hoofdpijn is de laatste 2 dagen beter. Oef.
Mijn ventje moet uitzonderlijk deze nacht eens werken en deze namiddag hebben we nog samen een tukske gedaan
Toen ik wakker werd was de kleine weer serieus tekeer aan het gaan. Het was echt niet te doen. Ik kon het langs de buitenkant ook voelen toen ik mijn hand erop legde. Heb ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn ventje ook eens te laten kennismaken met de baby. De eerste 5 minuten. NIETS
Dan begon die ineens terug. En dan was het er eindelijk!!! Het eerste schopje naar papa
Hij vroeg of ik mijn buik bewogen had, maar ik hield speciaal even mijn adem in om mijn buikske niet te laten bewegen. Het was dus wel degelijk ons beebje
Daarna is hij nog een paar keer komen voelen, maar ons kleintje besliste dat het genoeg was voor vandaag

Mijn ventje moet uitzonderlijk deze nacht eens werken en deze namiddag hebben we nog samen een tukske gedaan