sparen van allerlei codes en punten
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hoi,
Ik vroeg mij af of jullie soms punten/streepjescodes van producten spaarden voor kinderspeelgoed of srvies.
Soms spaar ik, soms hou ik codes gewoon bij tot ik er iemand een plezier mee kan doen.
Ik heb nu net iets van Les Liliputiens gespaard met Bledinacodes.
Bij de oudste had ik een wortelhuisje (is hier nog steeds populair).
Wat sparen jullie zoal? Ik heb hier op de moment zwitsalpunten liggen, spacodes en Bambixpunten (al weet ik niet of deze punten nog gelden).
groetjes,
Ik vroeg mij af of jullie soms punten/streepjescodes van producten spaarden voor kinderspeelgoed of srvies.
Soms spaar ik, soms hou ik codes gewoon bij tot ik er iemand een plezier mee kan doen.
Ik heb nu net iets van Les Liliputiens gespaard met Bledinacodes.
Bij de oudste had ik een wortelhuisje (is hier nog steeds populair).
Wat sparen jullie zoal? Ik heb hier op de moment zwitsalpunten liggen, spacodes en Bambixpunten (al weet ik niet of deze punten nog gelden).
groetjes,
mama van een guitige zoon en een meisjesspook...
ikke niks
heb een tijdje de bambixpunten gespaard voor speelgoed
maar die punten kwamen hier zo vlotjes binnen aangezien papa én zoon graag bambix 7-granen eten
en dus bijgevolg speelgoed genoeg
Maar tegenwoordig moet je enkel de streepjescodes van bambix en olvaritproducten hebben, dacht ik
geen punten meer
heb een tijdje de bambixpunten gespaard voor speelgoed
maar die punten kwamen hier zo vlotjes binnen aangezien papa én zoon graag bambix 7-granen eten
en dus bijgevolg speelgoed genoeg

Maar tegenwoordig moet je enkel de streepjescodes van bambix en olvaritproducten hebben, dacht ik
geen punten meer
Ik geloof dat die spa-punten niet meer geldig zijn.
Allee ja ik weet dat je die kon sparen voor vanalles te krijgen van kinderen maar dat was maar tot maart of april of zo.
Allee ja ik weet dat je die kon sparen voor vanalles te krijgen van kinderen maar dat was maar tot maart of april of zo.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Voor de creches ist nog tot eind september. Ik geef ze door aan ne collega.mell schreef:Ik geloof dat die spa-punten niet meer geldig zijn.
Peg
mama van een guitige zoon en een meisjesspook...
Als je ze nog niet hebt weggegooid heb ik wel interesse.PeeBee schreef:ok, dan weet ik dat ik de punten mag weggooien.goortjes schreef:Maar tegenwoordig moet je enkel de streepjescodes van bambix en olvaritproducten hebben, dacht ik
geen punten meer
Is er iets anders dat je nog spaart waarmee ik je zou kunnen helpen?