dat heeft ervoor gezorgd dat:
- onze 2 boekenkasten weg zijn uit de living (en uit ons appartement)
- er in de plaats 2 grote rekken (wel mooie hoor) op ons kamer staan en ieder aan zijne kant zijn eigen boeken en brol daarop heeft staan
- onze 2 nachtkastjes dus weg moesten

- de commode in de living staat
- ik vond dat er in de commode te weinig plaats was
- er dus een ladenkast met 3 grote laden naast de commode staat nu

- onze 3-zit-zetel in de weg stond want anders kon de ladenkast er niet staan
- volgende donderdag de kringloopwinkel onze 3-zit komt ophalen

- het park verhuist is en meer centraal staat in de living en momenteel dienst doet als strijkbak (ik kom niet aan mijn strijk toe wegens te grote nesteldrang in de rest van het huis)
- in de plaats van de 2 boekenkasten nu een mooie computertafelding staat MET een lampje op en ik daar nu aan zit.
- we momenteel niets in de plaats van de 3-zit gaan zetten en gewoon de 2 1-zitjes en de 2 rieten zetels hebben geschikt in de living...
- de kooi van de ratten ook verhuist is en nu naar de grote ladenkast staat

- de katoenen luiers van ons kleintje gewassen en geplooid zijn en hun plaatsje in de commode hebben gekregen
- ook de luiers van Troia een andere plaats in de commode hebben gekregen en de kleertjes van beide kindjes nu in de ladenkast naast de commode zitten (en we dus veel meer plaats hebben)
- Troia haar speelgoed uit de living weg is...
- er op de reling voor het raam nu niets meer staat omdat ik al die planten daar beu was (en die verschrompelen omdat de zon daar vlak opschijnt als er zon schijnt tenminste)
- er in de gang een schoenenrek gekomen is
- er naast het schoenenrek een mooie kinderkapstok staat met vanboven de kop van een hond op

- er op de plaats waar de commode stond nu een grote rieten mand staat (die waar Troia haar speelgoed inzat, maar die trees had te veel speelgoed op den duur) waar alle draagdoeken inzitten

- er in de badkamer 3 schappen gekomen zijn waar nu vanalles opstaat (ipv in kartonnen dozen op de grond

- er in de badkamer ook mooie groene bakken (MET wieltjes!) staan waar de handdoeken en alles insteken...
- er in de wc zo'n roze bak (MET wieltjes) staat waar het wc-papier en mijn katoenen maandverband en alles inzit...)
- Al Troia haar speelgoed nu op haar kamer staat, opgestapeld in van die blauwe bakken (MET wieltjes)
- Troia nu ook een rek/schap (een mooi dan dat je ook als soort van kast kan gebruiken, zoals in onze kamer, maar dan kleiner) op haar kamer heeft waar al haar boeken opstaan...
- Er op het terras een veiligheidsnet hangt aan de reling zodat het toch veiliger is voor kindjes die op het terras komen...
- de berging nu veranderd is in 1 groot schap/rek waar we al onze rommel hebben kunnen opzetten (ipv alles op een berg te gooien

- Op ons kamer het bedje van het kleintje en alles klaarstaat...
- er omwille van het kleintje een nieuw nachtlampje gekomen is dat minder hard schijnt dan het vorige, zodat het daar niet veel last van kan hebben...
- we alles van rommel dat nu al meer dan een jaar in kartonnen dozen stak en we niet hebben gebruikt dat jaar buiten gevlogen is en verkocht wordt...
- ik nu echt wel pompaf ben, maar sebiet nog zin heb om appelconfituur te gaan maken

- ik sebiet eerst nog de afwas ga doen en de ijskast uit ga laden en Troia haar eigen schap in de ijskast ga geven zodat ze zelf al eens iets kan nemen (dus op haar hoogte)...
- Ik straks als een blok in slaap ga vallen juist gelijk elke dag de laatste weken sinds die nesteldrang begonnen is!
- Ik nu Troia uit bad ga halen en haar haar bedje in ga zwieren om daarna de laatste luiers van Troia in de wasmachine te steken, aan de afwas ga beginnen, confituur ga maken en hopelijk nog wat strijk ga doen

- ik al moe wordt van het idee...
- ik echt wel zeker ben van het feit dat, als die nesteldrang nog lang blijft voortduren, ons kleintje niet lang meer gaat blijven zitten

- Ik echt mezelf voor zot verklaar omdat ik gewoon geniet van het kuisen van mijn appartement

Salut!