ik verwacht van dat bedrag een 130 euro uit eigen zak te moeten betalen, de rest is voor de hospitalisatie (van de ziekenkas).
ik ga dat van mij opstokenik wandel nu elke dag over mijn geld![]()

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
ik ga dat van mij opstokenik wandel nu elke dag over mijn geld![]()
en gij hebt eentje gehad, en ikke niet... en toch betalen we ongeveer evenveelgoortjes schreef:...ja, ik heb mijn factuur nu bij mijn schoonvader liggen (die is kantoorhouder van een bank) en dus kan ik niet nakijken
maar idd die epidurale is vrij duur!!
en dan hebben we nog een fikse korting gehad omdat Jo werkt in een zaak die verwarming (en badkamers) doet...goortjes schreef:dat kost ook genoeg hé, zo'n ketel!
ge moet het me niet vertellen!!!
en gij hebt eentje gehad, en ikke niet... en toch betalen we ongeveer evenveelgoortjes schreef:...ja, ik heb mijn factuur nu bij mijn schoonvader liggen (die is kantoorhouder van een bank) en dus kan ik niet nakijken
maar idd die epidurale is vrij duur!!
en dan hebben we nog een fikse korting gehad omdat Jo werkt in een zaak die verwarming (en badkamers) doet...goortjes schreef:dat kost ook genoeg hé, zo'n ketel!
ge moet het me niet vertellen!!!
jajaMieke schreef:...Lena, is dat bastiaans?![]()
Proficiat Marie met je 2e vermaanddagMieke schreef:...Vandaag is ons meisje al 2 maanden! Ik kan het bijna niet geloven dat het werkelijk zo snel gaat.
Hey Tina, alles gaat precies goed met je manneke, zo te lezenTinaL schreef:Dag juni mama's en papa's
Het huilen neemt dus af, dat is wel goed he... Krijgt hij nu al z'n aangepaste medicatie?major schreef:wanneer hij tevreden is, lacht hij bijna constant
Flink hoor! Jij hebt ook zeker room in je borsten?falderie schreef:Ze weegt 5kg750 en is 57 cm
hey lena,Lena schreef:Het huilen neemt dus af, dat is wel goed he... Krijgt hij nu al z'n aangepaste medicatie?major schreef:wanneer hij tevreden is, lacht hij bijna constant
nu ben je heel curieus héZeg goortjes, ik had op een ander topic zitten lezen wat onze echte namen zijn, en jouw naam is Wendy zeker?
Vanwaar komt de naam goortjes? Of is da een goed bewaard geheim? Ben een beetje nieuwsgierig, ikke.