gewicht 3 maandertje
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Hoeveel mag een meisje van 3 maand wegen om goed te zijn?
Denk da die van ons al over de 6 kg weegt en dat is wel veel, ze eet wel nog altijd ni wat ze mag, normaal moet ze 5 flessen eten van 180ml
Zo eet ze eentje 's morgens en 's avonds, verder eet ze 3 flessen van 150ml en die eet ze zelfs nooit leeg, hoe komt het dan dat ze zo bijkomt.
Ik geef wel dikke pap, AR gamma mssn is het dat wel.
Groetjes
Denk da die van ons al over de 6 kg weegt en dat is wel veel, ze eet wel nog altijd ni wat ze mag, normaal moet ze 5 flessen eten van 180ml
Zo eet ze eentje 's morgens en 's avonds, verder eet ze 3 flessen van 150ml en die eet ze zelfs nooit leeg, hoe komt het dan dat ze zo bijkomt.
Ik geef wel dikke pap, AR gamma mssn is het dat wel.
Groetjes
We zulle straks zien, bij kind en gezin ma ik denk dat ze boven de curve zit nu, vorige keer zat ze er mooi op.
hopelijk gaan ze ni te boos reageren daar, ik kan da toch ook ni aandoen.
Maar heb al verhalen gehoord van amaai als een babyke te zwaar is volgens hun dat ze nogal raar uit de hoek kunne komen
greetz
hopelijk gaan ze ni te boos reageren daar, ik kan da toch ook ni aandoen.
Maar heb al verhalen gehoord van amaai als een babyke te zwaar is volgens hun dat ze nogal raar uit de hoek kunne komen
greetz
die reacties van K&G zijn niet overal zo hoor!
je moet het niet veralgemenen
En daarbij... het ene kindje is wat steviger dan het andere
dat weten zij ook wel hoor
Onze niels was ook ne stevige, maar die was wel vrij groot ook
die zat altijd op of over de bovenste curve met zijn gewicht en lengte.
Zolang dat dat allemaal wat in verhouding groeit, geen zorgen maken
En daarbij... het ene kindje is wat steviger dan het andere
dat weten zij ook wel hoor
Onze niels was ook ne stevige, maar die was wel vrij groot ook
die zat altijd op of over de bovenste curve met zijn gewicht en lengte.
Zolang dat dat allemaal wat in verhouding groeit, geen zorgen maken

Ik ga effe in ons mie haar boekje piepen :
op 17/5/2006 woog Ilsa 6,420 kg en was 62,5cm lang
En ja ze zit goed in haar vel. Maar het is zoals Goortjes en Lena zeggen. Als ze beginnen te kruipen, stappen gaat dat er allemaal af. Grote broer is daar het voorbeeld van.
En K&G heeft bij Ilsa niet gezegd dat ze te dik was.
op 17/5/2006 woog Ilsa 6,420 kg en was 62,5cm lang
En ja ze zit goed in haar vel. Maar het is zoals Goortjes en Lena zeggen. Als ze beginnen te kruipen, stappen gaat dat er allemaal af. Grote broer is daar het voorbeeld van.
En K&G heeft bij Ilsa niet gezegd dat ze te dik was.
ik kan het niet beter zeggendie reacties van K&G zijn niet overal zo hoor!
Laatst gewijzigd door Sigri op 22 aug 2006, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Fleur is volgende week 3 maand en ze weegt nu 4kg900 en is 60,5 cm lang. Ze is eerder een lange smalle. Hoewel de kinderarts maandag zei dat ze te weinig weegt, ze ziet er wel ni ondervoed uit zei hij, maar ze komt te weinig bij. Ik kan ook ni meer doen dan haar zoveel te geven als ze wilt he. Ik kan haar toch moeilijk dwingen.
Ze drinkt een fles of 5 per dag, maar niet altijd genoeg. Soms 150 ml per fles, soms 180, maar soms ook maar 120.
Zolang ze gezond is, zal t wel oke zijn zeker?
Ze drinkt een fles of 5 per dag, maar niet altijd genoeg. Soms 150 ml per fles, soms 180, maar soms ook maar 120.
Zolang ze gezond is, zal t wel oke zijn zeker?