juni-babietjes
Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators
ze zeggen altijd dat je nooit op je eigen kind gaat liggen. Maar ik schiet dikwijls snachts wakker dak begin te voelen, oei lig ik niet op marie terwijl ze eigenlijk allang in haar bedje lig.
Mss heeft het te maken dak de laatste voeding in bed geef en dan gewoonlijk zelf even indommel... Ik moet eerlijk toegeven, ik durf geen hele nacht Marie tussen ons in te laten liggen

Hier heeft Marith de wiegedoodtest al achter de rug, en het resultaat was normaal. Tis inderdaad heel vies om te zien, al die draadjes...
Marith heeft wel genoeg geslapen om een betrouwbaar resultaat te hebben, maar iedere drie uur was ze er om te drinken. De vpk durfde me op de duur bijna niet meer wakker te maken, ik had gezegd dat ik er normaal maar 1x uit moest op een nacht, en nu elke drie uur.
Nou ja, ik was wel moe, maar toch kontent dat ik ze af en toe eens in mijn armen mocht houden hoor die nacht.
Marith heeft wel genoeg geslapen om een betrouwbaar resultaat te hebben, maar iedere drie uur was ze er om te drinken. De vpk durfde me op de duur bijna niet meer wakker te maken, ik had gezegd dat ik er normaal maar 1x uit moest op een nacht, en nu elke drie uur.
Nou ja, ik was wel moe, maar toch kontent dat ik ze af en toe eens in mijn armen mocht houden hoor die nacht.
ik heb nog altijd geeeeeeeeen loon ontvangen sinds eind mei
en ik krijg vandaag voor de 3de keer de formulieren binnen om in te vullen. Ben het echt beu nu!!!
ik heb mijn geld nodig, ik heb enkele grote rekeningen te betalen
en dan nog!!!!
Ben al heel de middag aan het bellen, steeds bezet
Denk dat de hoorn daar afligt!!
vanmorgen naar mijn gyn geweest op controle
hij vond dat ik er goed uitzag! veel beter dan na mijn eerste bevalling
dus dat nieuws heeft mijn dag weer goed gemaakt hé
mijn litteken is perfect en verder ook alles OK!
dus ik kan er weer even tegen!!
ons brittje doet het vandaag weer wat minder goed
als ik haar normale flesje van 150 cc + 5 schepjes maak, dan laat ze 100cc telkens staan...
zelfs echt wat tegenwringen, heel lang wachten op boertjes,.... niets helpt
Dan maar laten slapen hé
hoop dat het weer maar 1 dagje zo is hé
Blijkbaar was mijn zus vroeger net hetzelfde. Een heel klein eterke dus!
en ik krijg vandaag voor de 3de keer de formulieren binnen om in te vullen. Ben het echt beu nu!!!
ik heb mijn geld nodig, ik heb enkele grote rekeningen te betalen
en dan nog!!!!
Ben al heel de middag aan het bellen, steeds bezet
Denk dat de hoorn daar afligt!!
vanmorgen naar mijn gyn geweest op controle
hij vond dat ik er goed uitzag! veel beter dan na mijn eerste bevalling
dus dat nieuws heeft mijn dag weer goed gemaakt hé
mijn litteken is perfect en verder ook alles OK!
dus ik kan er weer even tegen!!
ons brittje doet het vandaag weer wat minder goed
als ik haar normale flesje van 150 cc + 5 schepjes maak, dan laat ze 100cc telkens staan...
zelfs echt wat tegenwringen, heel lang wachten op boertjes,.... niets helpt
Dan maar laten slapen hé
hoop dat het weer maar 1 dagje zo is hé
Blijkbaar was mijn zus vroeger net hetzelfde. Een heel klein eterke dus!
oei goortjes, da's niet leuk he, als ze weinig eten
Hier is eten geen probleem
de flesjes van 200ml (180 + 6 schepjes) gaan vlotjes naar binnen
Bijgevolg dat zijn bolle wangskes nóg boller worden
Gisteren/vannacht heeft Niels wel een record gemaakt
Om 17u30 flesje gehad, dan wakker-slapen-wakker- om uiteindelijk terug in slaap te vallen, serieus deze keer
tot 5u vanmorgen 
Spijtig dat ik dat niet verwacht had, en dus pas laat ben gaan slapen ( half 1)
Goed zo goortjes dat alles goed gaat met je genezing.
Heb je nu nog last van iets, of is 't al alsof je van niets geweten hebt?

Hier is eten geen probleem

Gisteren/vannacht heeft Niels wel een record gemaakt

Om 17u30 flesje gehad, dan wakker-slapen-wakker- om uiteindelijk terug in slaap te vallen, serieus deze keer

Spijtig dat ik dat niet verwacht had, en dus pas laat ben gaan slapen ( half 1)

Goed zo goortjes dat alles goed gaat met je genezing.
Heb je nu nog last van iets, of is 't al alsof je van niets geweten hebt?
'k heb eindelijk contact gehad!!
blijkbaar hebben ze gisteren mijn loon overgemaakt, dinsdag zou dat op mijn rekening staan.
Had die kerel geluk dat hij een aangename kerel was, of ik had hem de huid volgescholden.
Allez, dat komt dus weeral goed.
MAar dan zit ik nog met de gedeeltelijke terugbetaling van ons britt haar prevenar spuitje. Op het attest van de apotheker staat onze niels zijne naam!!!! foutje van de apotheker omdat ons meisje nog geen sis-kaart heeft. Nu moet ik dat eerst zien recht te trekken of ik trek niets!!
Het blijft hier maar duren met zulke dingen hé!!!
amai Lena, nielske eet echt goed hé
zalig!
onze niels deed dat vroeger ook zo, maar ons meisje.... pffff
en ze begint ook veel te vroeg aan haar nacht.
Ik ga haar vanavond rond 20u eens haar 'laatste' flesje geven en haar in haar bedje leggen en eens zien hoe ze dat doet.
Om 22u moet ik haar altijd wakker maken en haar wakker houden en dat is zo'n gevecht hé...
cross my fingers!!!
blijkbaar hebben ze gisteren mijn loon overgemaakt, dinsdag zou dat op mijn rekening staan.
Had die kerel geluk dat hij een aangename kerel was, of ik had hem de huid volgescholden.
Allez, dat komt dus weeral goed.
MAar dan zit ik nog met de gedeeltelijke terugbetaling van ons britt haar prevenar spuitje. Op het attest van de apotheker staat onze niels zijne naam!!!! foutje van de apotheker omdat ons meisje nog geen sis-kaart heeft. Nu moet ik dat eerst zien recht te trekken of ik trek niets!!
amai Lena, nielske eet echt goed hé
zalig!
onze niels deed dat vroeger ook zo, maar ons meisje.... pffff
en ze begint ook veel te vroeg aan haar nacht.
Ik ga haar vanavond rond 20u eens haar 'laatste' flesje geven en haar in haar bedje leggen en eens zien hoe ze dat doet.
Om 22u moet ik haar altijd wakker maken en haar wakker houden en dat is zo'n gevecht hé...
cross my fingers!!!
Heb je dan bij de inschrijving op de ziekenkas geen voorlopig document gekregen met haar naam op? Dat had ik toen direct meegekregen...goortjes schreef:MAar dan zit ik nog met de gedeeltelijke terugbetaling van ons britt haar prevenar spuitje. Op het attest van de apotheker staat onze niels zijne naam!!!! foutje van de apotheker omdat ons meisje nog geen sis-kaart heeft. Nu moet ik dat eerst zien recht te trekken of ik trek niets!!
Ik heb ook iets voor met die prevenar-spuit

Ik was die in Maastricht gaan halen, € 10,- beterkoop en ze hadden me wijsgemaakt dat je die evenzeer terugbetaald kreeg...
Nu heb ik dat ticketje van de spuit binnengedaan op de ziekenkas + enkele doktersbriefjes... Enkel de doktersbriefjes zijn terugbetaald, maar de spuit niet

Da's € 25,- aan m'n broek.
dat voorlopig document heb ik ook en de apotheker heeft daar een kopie van gemaakt
Maar ik had toen ook een spuitje voor onze niels nodig
en die heeft dat dan waarschijnlijk vergeten te veranderen naar de gegevens van die kopie omdat hij maar 1 siskaart zag liggen.... vermoed ik!!
stom hé, dat jij voor dat spuitje (nog) niets terugbetaald gekregen hebt!!!
Maar ik had toen ook een spuitje voor onze niels nodig
en die heeft dat dan waarschijnlijk vergeten te veranderen naar de gegevens van die kopie omdat hij maar 1 siskaart zag liggen.... vermoed ik!!
stom hé, dat jij voor dat spuitje (nog) niets terugbetaald gekregen hebt!!!
vanmorgen heeft linda gebeld om te vragen hoe het zatgoortjes schreef: en hebben jullie al eens gebeld?
ik heb het een paar keer moeten doen
ze zeiden dat alles in orde is om uit te betalen, maar ze wachten nog op het formulier dat zij moet invullen. Dat formulier hebben we in juni nog binnen gebracht, maar ze vinden het niet, dus zeggen ze dat we dat niet hebben gedaan... waarom contacteren ze ons niet even, da's toch een beetje menselijk?
enfin, ze sturen een nieuw op

we wachten ondertussen ook al meer dan een half jaar op het pensioen van Linda van toen ze bij Europa werkte, ook geen onaardig bedrag

waarom is het zo dat wanneer je moet betalen, ze na een week al een aanmaning sturen, maar wanneer je geld moet krijgen, je maanden moet wachten... we zouden intresten moeten vragen die we nu niet krijgen
het papier is toegekomen
het is blijkbaar iets wat de vroegere werkgever (europa) moet invullen en terugsturen voor 4 september
probleem 1 : het is in het nederlands en daar spreken ze frans
probleem 2 : het werkritme in europa ligt zo laag dat het onmogelijk tegen dan terug kan worden gestuurd
probleem 3 : europa heeft nog nooit iets te maken gehad met belgische ziekenfondsen en de regelgeving rond zwangerschapsuitkering. Daar hebben ze zelf hun eigen regels voor...
allee, het wordt weer werk van lange adem, waarom regelen ze dat nu niet onder elkaar?
een vriend van mijn vrouw, die vroeger ook bij europa heeft gewerkt, heeft ook niks dan miserie met zijn ziekenfonds
het is blijkbaar iets wat de vroegere werkgever (europa) moet invullen en terugsturen voor 4 september
probleem 1 : het is in het nederlands en daar spreken ze frans
probleem 2 : het werkritme in europa ligt zo laag dat het onmogelijk tegen dan terug kan worden gestuurd
probleem 3 : europa heeft nog nooit iets te maken gehad met belgische ziekenfondsen en de regelgeving rond zwangerschapsuitkering. Daar hebben ze zelf hun eigen regels voor...
allee, het wordt weer werk van lange adem, waarom regelen ze dat nu niet onder elkaar?
een vriend van mijn vrouw, die vroeger ook bij europa heeft gewerkt, heeft ook niks dan miserie met zijn ziekenfonds

oeioei vincent, ik hoop dat het toch nog in orde komt hoor! Goh, wat een miserie
Hier is er dan weer goed nieuws
(sorry)
Onze niels heeft al 2 nachten 9u aan 1 stuk geslapen, en de juiste uren deze keer
Eergisteren van 22u tot 7u en vorige nacht van 21u tot 6u...
Hopelijk is het een trend die zich blijft voortzetten
De enige miserie is dat ik blijf wakker worden om 5u30

Hier is er dan weer goed nieuws

Onze niels heeft al 2 nachten 9u aan 1 stuk geslapen, en de juiste uren deze keer

Eergisteren van 22u tot 7u en vorige nacht van 21u tot 6u...
Hopelijk is het een trend die zich blijft voortzetten

De enige miserie is dat ik blijf wakker worden om 5u30

ik ben ook niet zo rijk als jij hegoortjes schreef:was't zoveel????
knap van niels seg!
ons meisje heeft een flesje om 22u en slaapt tot 5u

't viel eigenlijk nog mee zenne

'k geloof dat het bij Sam meer was, maar toen ben ik ook een dag langer gebleven, een echo voor Sam zijn hartje, een beetje snit een naad

Nu staat er zelfs geen ereloon op van de gyn

Al bij mekaar, een goeie 700 euro (toch nog genoeg

Goed he van Nielsje! Hier is het ook al 2 dagen na elkaar een succes, ze slaapt van 22u tot 6u30. Papa vindt dat superleuk want dan ziet hij zijn meisje nog eens voor hij gaat werken, en van mij mag het ook zo blijven, dat zou ideaal zijn voor als Renate naar school moet, eerst Marith klaarmaken en eten geven, en daarna Renate uit bed halen, eten geven en klaarmaken. en mezelf, tja, ik vind wel ergens een gaatje tussenin voor een vlug doucheke zeker?
Marith zit hier momenteel in de relax met een activityboog boven haar, en het valt me gelijk op dat ze al veel gerichter tegen die speeltjes slaat. Eerst kijkt ze er goed naar en dan zwaait ze er met haar handjes tegen.
Toch onvoorstelbaar he, hoeveel ze moeten leren, en hoe vlug dat allemaal gaat. Moesten we alles in zo een supertempo kunnen leren, we zijn allemaal genieën!
Toch onvoorstelbaar he, hoeveel ze moeten leren, en hoe vlug dat allemaal gaat. Moesten we alles in zo een supertempo kunnen leren, we zijn allemaal genieën!
helaba, ik ben niet rijk hoor!ik ben ook niet zo rijk als jij he
ik wandel nu elke dag over mijn geld

alles zit weer in de oprit en de omheining
hier ook een factuur van 735,-- Euro
6 dagen verblijf en een operatie
nu nog doorspelen aan mijn hospitalisatieverzekering
alleen gaat het deze keer niet veel maken, vrees ik
er staat nu bijna niets meer op die rekening