Ik duim voor jullie dat het gauw in orde komt
verstopping, krampen & krijsen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
nog altijd geen nieuws
en het verbetert er niet op
hij heeft al bij al een 10tal uur geweend, 8 voedingen (tot nu toe) en een halfuurke tevreden geweest
hij doet niks anders dan protjes laten en krijsen
we hebben dus dinsdag de telefoon uit de stekker gehaald om wat slaap in te halen wanneer hij sliep
dat was wel niet veel (een uurtje 's namiddags) maar twas iets
we snakken naar die sauna waar we al een tijdje van dromen, maar eerlijk gezegd durf ik torben niet aan mijn ma overlaten, die zal op zijn van de stress...
en het verbetert er niet op
hij doet niks anders dan protjes laten en krijsen
we hebben dus dinsdag de telefoon uit de stekker gehaald om wat slaap in te halen wanneer hij sliep
dat was wel niet veel (een uurtje 's namiddags) maar twas iets
we snakken naar die sauna waar we al een tijdje van dromen, maar eerlijk gezegd durf ik torben niet aan mijn ma overlaten, die zal op zijn van de stress...
Amai, ocharme Torben! Krijsen en stampen, wenen en 'clusteren', das toch allemaal teken dat hij afziet he, valt er niets aan te doen? Mss heeft hij daar binnenin wel ergens heel veel pijn, hij kan het niet zeggen he, ik zou toch eens aandringen dat ze hem deftig onderzoeken!
En ocharme jullie! Je zoontje zien afzien, niets kunnen doen (tenzij jullie liefde geven, wat ook veel doet!) en dat constante geween moeten verdragen (vooral wanneer je vermoeid bent) is echt niet simpel.
Ik denk dat Torben eens in iemand anders zorgen overlaten echt geen slecht idee is, zodat jullie je batterijen opnieuw kunt opladen, want een baby voelt aan hoe jij je voelt en zo zit je in een vicieuze cirkel. Tuurlijk zal dit voor de oppas ook nie simpel zijn, maar het is maar voor even he!
Veel moed toegewenst en heel veel beterschap voor kleine Torben!
een dikke knuffel!
En ocharme jullie! Je zoontje zien afzien, niets kunnen doen (tenzij jullie liefde geven, wat ook veel doet!) en dat constante geween moeten verdragen (vooral wanneer je vermoeid bent) is echt niet simpel.
Ik denk dat Torben eens in iemand anders zorgen overlaten echt geen slecht idee is, zodat jullie je batterijen opnieuw kunt opladen, want een baby voelt aan hoe jij je voelt en zo zit je in een vicieuze cirkel. Tuurlijk zal dit voor de oppas ook nie simpel zijn, maar het is maar voor even he!
Veel moed toegewenst en heel veel beterschap voor kleine Torben!
een dikke knuffel!
We hebben deze namiddag het verlossende telefoontje gekregen met de bevestiging dat onze zoon "gestoord is door de reflux". Hij krijgt aangepaste medicatie (naast de gaviscon en zantac). Mocht het niet beteren in een week, moeten we hem terug contacteren... allez, we blijven hopen