ik ben zo blij!!!
Moderators:Welcome, mell, Moderators
dat het forum terug is!!!!!
hoe lang is het forum soms weggeweest?
wij hebben zelf 2 weken buiten spel gelegen door een virus dat zich in ons systeem gevestigd had en daardoor heel de pc naar de boem geholpen had!
we hebben hem toen moeten binnen doen in de winkel!
Hebben hem dus ook pas terug van dinsdag!
Heb dus ook niet/amper geweten dat het forum offline was!
Hoelang was het?
En hoe kwam het eigenlijk?
lieve groetjes
katia
wij hebben zelf 2 weken buiten spel gelegen door een virus dat zich in ons systeem gevestigd had en daardoor heel de pc naar de boem geholpen had!
we hebben hem toen moeten binnen doen in de winkel!
Hebben hem dus ook pas terug van dinsdag!
Heb dus ook niet/amper geweten dat het forum offline was!
Hoelang was het?
En hoe kwam het eigenlijk?
lieve groetjes
katia
Ik ben ook superblij dat het forum terug is. Het is wel weer een zoektocht om die avaters in beeld te krijgen. Ik zoek nog verder
Net op het moment dat ons meisken geboren is en ik het aan iedereen wilde verkondigen, was het forum niet meer toegankelijk.
Enfin, nu kan ik het toch van de daken schreeuwen :
ONS JUTTA IS GEBOREN op 2 juni. Ze woog 3 kg 070 g en mat 50 cm.
Groetjes,
muppet

Net op het moment dat ons meisken geboren is en ik het aan iedereen wilde verkondigen, was het forum niet meer toegankelijk.
Enfin, nu kan ik het toch van de daken schreeuwen :
ONS JUTTA IS GEBOREN op 2 juni. Ze woog 3 kg 070 g en mat 50 cm.
Groetjes,
muppet
-
- Moderator
- Contacteer:
Danku.mei mama schreef:Proficiat Muppet. Je hebt nogal geduld moeten hebben hé, voor je ons kon komen vertellen dat je meisje geboren is. En alles goed verlopen?
Alles is supervlot verlopen. Om 9u de bevalling ingeleid met een baxter.
Had al 3 cm ontsluiting toen ik binnenging. Daarna mijn water gebroken. Dat deed wel pijn want de baarmoederhals lag nog gans naar achter en de gyn heeft serieus moeten trekken aan die hals om het water te kunnen breken. Om 11u epidurale gekregen. Om 12u zijn de persweeën begonnen. Om 12u30 naar verloskamer, 3 x persen en ons meisje liet voor het eerst van zich horen. Zaaaaaaalig moment. Ze is dus geboren om 12u45. Niet geknipt, niet gescheurd dus wat moet een mama meer hebben?
De eerste nacht wel wat last van naweeën (erg pijnlijk) en daarna niets meer van last.
Kortom, ik wens iedereen zo'n bevalling toe. In 4uurtjes was alles geklaard.
Ik ben zo blij dat ze er is.
Groetjes,
Magali