geconstipeerd??

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Mieke
Pas blauw
Contacteer:
geconstipeerd??

Bericht door Mieke » 13 aug 2006, 13:18

Marie heeft nu al 2 dagen beduidend minder kaka gedaan. Ze drinkt toch goed, wel wat minder dan gewoonlijk, maar niet veel minder. Want ik merk dat ze nu meer ineens at. Maar ze doet wel veel minder kaka. Zou ze geconstipeerd zijn? Ze is niet boos of zo, heeft er geen last van en ook geen koorts, maar toch. Moet ik een dokter bellen of nog even afwachten?

Frieke
Pas blauw

Bericht door Frieke » 13 aug 2006, 18:32

Ik zou nog even wachten, ferre heeft dit ook gehad dat hij enkele dagen minder kaka deed, das nie zo erg zolang het maar even is.

En ist morgen nog altijd niks, kun je altijd eens bellen naar je KA he, maar denk niet dat er iets is, anders zou ze wel aangeven dat ze pijn heeft
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 13 aug 2006, 22:23

Ik zou ook nog even afwachten .Minder kaka is niet zo erg. Als ze geen grote boodschap doet zou ik de ka bellen en eens navragen.
Als ze er geen last van heeft zou ik mij geen zorgen maken.

Groetjes,
Sigri
Afbeelding

Afbeelding

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 14 aug 2006, 17:45

Mieke, hier is da ook zo, ik heb nu al drie dagen helemaal geen kaka meer gezien, maar Marith geeft helemaal niet aan dat ze pijn heeft of zo, dus ik maak me niet echt zorgen.

Heb gelezen dat bij bv stoelgang verschillende keren per dag, tot 1x om de 5dagen of zo, als normaal kan beschouwd worden.

Ik hoop wel dat ze dan plots geen pijn in haar buikje krijgt :?

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 14 aug 2006, 18:09

Mercikes! Ben toch beetje gerusgesteld. Ze is zelf ook rustig, heeft er blijkbaar geen last van dus....

major
Moderator
Contacteer:

Bericht door major » 14 aug 2006, 18:35

overal waar ik lees (Torben heeft ook veel dagen zonder ontlasting) hebben ze het erover dat na 6 weken borstvoeding, de frequentie van ontlasting kan wijzigen, tot zelfs 2 weken niks :shock:
blijkbaar heeft de moedermelk zich aangepast aan het kindje en geeft dus minder afvalstoffen mee
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 14 aug 2006, 21:42

amai, 2 weken is wel lang hé! :shock:

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 14 aug 2006, 23:24

Ik denk dat het maximum hier zo'n 5, 6 dagen was.. Maar dan was het wel een overvolle pamper :? :lol: .. (opgespaard?)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 15 aug 2006, 10:50

gisterenavond heeft ze hare pamper goed volgeduwd! Ik verschrok me een ongeluk, maar goed dat die pamper veel, heel veel kunnen opvangen!! :lol:
Ik dacht, die weegt zeker ne halve kilo lichter, zo zwaar die pamper :wink:

falderie
Pas blauw

Bericht door falderie » 15 aug 2006, 12:03

Ik ben nog altijd in blijde verwachting :lol: van een kakapamper he. Hier nog steeds niets gezien, maar heb dat inderdaad ook gelezen dat na 6weken het stoelgangpatroon kan veranderen.
Iedere keer dat ze nu eens weent, denk ik, ja, ze heeft last van haar darmpjes, maar da is niet zo zunne.
Ik ben van Renate altijd veel kakapampers gewend geweest, als ik nu 4d niks zie, dan ben ik daar toch ook al mee bezig hoor. Maar Marith ziet er gezond uit, en ze is zoals anders, dus moet ik mij geen zorgen maken denk ik.

Plaats reactie

Terug naar “De baby”