Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje rond 12 juli 2004.
En wij vroegen ons nu af of er nog zijn in deze groep die dan een kindje verwachten of in deze maand.
vriendelijke groetjes kim

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Dag Kim,kim schreef:Hey iedereen![]()
Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje rond 12 juli 2004.
En wij vroegen ons nu af of er nog zijn in deze groep die dan een kindje verwachten of in deze maand.
vriendelijke groetjes kimxxx
Wij hebben het in een taverne (eigenaar is familie, dus we wisten dat het er ging) bij ons in de buurt gedaan, we hadden toen wel het geluk dat de oma veel geregeld (en betaald) heeft, zo trots dat ze was op haar eerste kleinkind.. en dan nog wel een meisje (ze heeft zelf twee zonen, wilde altijd al een dochter)!!! Als ik het me goed herinner (is al van februari 2002 geleden), hadden we taart, broodjes, chocomousse, pudding, een kaasschotel,.. vanalles eigenlijk.. en natuurlijk drinken wat ze wilden.. Wij moeten gewoon kiezen wat we de mensen willen aanbieden en het aantal mensen doorgeven en dan zorgen zij ervoor dat er genoeg is!! Ik denk wel dat de meeste tavernes dit kennen, gewoon even informeren in je buurt en je vindt wel een plekje. Als er al veel kindjes in de familie zijn, kan je eventueel iets van animatie voorzien voor hen, maar kinderen kunnen zich wel onderling bezig houden is mijn mening.. En wij hebben niet zoveel kindjes in de nabije familie.. (Wel al een massa achterneefjes en nichtjes, maar die komen dan toch niet)nathalie schreef:...
Voor devolgende keer (wanneer?) zou ik dat zeker willen overwegen. Hoe heb jij dat gedaan? (waar, wat,...)
...