verstopping, krampen & krijsen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Goh,ik krijg er helemaal koud van zeg.
Heb het zelf al heel vaak mee gemaakt dat ze in het ziekenhuis moesten blijven,en iedere keer heb ik er enorm van af gezien.
Die test heeft mijn dochter ook nog gehad.
Zij was wel al 3 jaar dan,maar heeft er nauwelijks van geweten.
Met dat zij ook zo sukkelde met haar stoelgang hebben ze dan ook gelijk nog foto's genomen van haar darmen.
Maar ze hebben nooit wat gevonden.
Dat is er uit gegroeid.
Weet dat we aan jullie denken hé,en geef Torben maar een dikke kus.
Groetjes
Heb het zelf al heel vaak mee gemaakt dat ze in het ziekenhuis moesten blijven,en iedere keer heb ik er enorm van af gezien.
Die test heeft mijn dochter ook nog gehad.
Zij was wel al 3 jaar dan,maar heeft er nauwelijks van geweten.
Met dat zij ook zo sukkelde met haar stoelgang hebben ze dan ook gelijk nog foto's genomen van haar darmen.
Maar ze hebben nooit wat gevonden.
Dat is er uit gegroeid.
Weet dat we aan jullie denken hé,en geef Torben maar een dikke kus.
Groetjes
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Bedankt iedereen
Ben wat bang dat ik te horen ga krijgen dat ik ga moeten overstappen op de fles omdat Torben last zou hebben met mijn melk ... Vincent zegt dat "als het daar al mee opgelost is dan is dat toch goed?" Tuurlijk! Maar dat zou willen zeggen dat ik geen bv meer kan geven. Ik vind bv geven zo natuurlijk, zo mooi en zo gezond voor de baby en de band met zijn moeder. Ik kan mijn ogen niet afhouden van vrouwen die bv geven, het is zo fascinerend. Ik heb me voorgenomen zo lang mogelijk bv te geven en ik denk dat ik het gevoel zou hebben te falen indien ik nu al zou moeten stoppen. Enfin, speculeren dient tot niets momenteel, ik zal die gedachte wat van me proberen af te zetten.

Ai...ocharme Torben. Zo kleintjes nog. Ik zal morgen zeker aan jullie denken.tori schreef:Heb gebeld naar de kinderarts want die wou op de hoogte gehouden worden. Torben moet morgen voor 24 uur binnen in het ziekenhuis voor een ??? ptiometrie??? van de slokdarm. Ze brengen dan een sonde aan tot boven de maag. Ik mag er bij blijven met dat ik bv geef. Dat van de thermometertruc vond de dokter geen goed idee omdat dat bloedingen kan veroorzaken zei hij. Hij wilt zeker zijn van zijn diagnose want misschien klaagt Torben wel van de reflux en niet van zijn darmen of zo hé. Enfin, het pakt me wel om dat zo plots te horen. Zo'n klein plooike van 2 maand en al naar 't ziekenhuis moeten. Ik weet dat het niet veel voorstelt enzo, maar het pakt me toch hoor ...
Veel moed
1 tip... als ze zoiets zeggen over de bv, haal er een lactatiedeskundige bij die kan praten met de dokters enz...
Zeker direct doen, want ik heb al vaak gehoord, dat dokters dat al vlug suggereren
spijtig genoeg...
Dus een extra mening van een lactatiedeskundige is het minste he
Ocharme Torben, maar hopen dat je nu te weten komt wat er juist scheelt he...
Zeker direct doen, want ik heb al vaak gehoord, dat dokters dat al vlug suggereren

Dus een extra mening van een lactatiedeskundige is het minste he

Ocharme Torben, maar hopen dat je nu te weten komt wat er juist scheelt he...
zullen we doen 
vanochtend om 10u werd de sonde gestoken. Die moet nu 24u in blijven. Hij heeft er niet echt veel last van, heeft al gedronken en heeft met mij een beetje geslapen. Maar het zit toch een beetje in de weg.. al die draadjes
de sukkelaar...
en nu hopen dat er resultaat is waarmee we iets kunnen aanvangen

vanochtend om 10u werd de sonde gestoken. Die moet nu 24u in blijven. Hij heeft er niet echt veel last van, heeft al gedronken en heeft met mij een beetje geslapen. Maar het zit toch een beetje in de weg.. al die draadjes
de sukkelaar...
en nu hopen dat er resultaat is waarmee we iets kunnen aanvangen
ooh ik vind dat zo zielig hè ... dikke knuffel voor Torben hoor! Voor jullie ook trouwens: vrreselijk lijkt me dat om zo te wachten op een resultaat en je kindje aan van die draadjes te zien, mmaar hij heeft er gelukkig weinig last van blijkbaar. 'k Hoop dat de tijd rap om mag zijn en dat jullie snel iets weten.

Hij was dus beduidend kalmer dan thuis. Hij lag zelfs op zijn rug in zijn bed te lachen, da's dus iets wat hij thuis nog nooit heeft gedaan. Gewoonlijk lacht hij wanneer we hem vasthebben en weent hij wanneer hij ligt. Dat zal waarschijnlijk aan verandering van omgeving liggen, zeker? Of dat hij nu nog extra vertroetelt wordt?

We hebben er tijd voor uitgetrokken om samen in de P-magazine te lezen
Quality time, noemen ze dat dan

We hebben er tijd voor uitgetrokken om samen in de P-magazine te lezen

Quality time, noemen ze dat dan

- Anneliefje
- Pas blauw
Hij denkt waarschijnlijk: zou er uit al die borstjes mamamelk komen?Katharina schreef: En de P-magazine, als je goed kijkt is hij heel bewust aan het meelezen hoor....![]()

Hopelijk brengen deze onderzoeken eindelijk wat klaarheid voor jullie. En zoals hier eerder gezegd, hij zal er zich later wel niet veel meer van herinneren!
Sterkte hoor voor jullie!!

maandag mogen we naar de dokter bellen voor de resultaten
vandaag was de dokter weg voor de doop van zijn kleinkindje, dus moeten we nog efkes wachten
terug thuis is Torben terug zijn oude zelf
Ik heb trouwens gelezen op het borstvoedingsforum dat periodes zonder ontlasting wel meer voorkomt bij kindjes met bv en niet zo abnormaal is? omdat de melk zich ondertussen heeft aangepast aan het kindje en dus minder afvalstoffen bevat?
Dat van de P-magazine, ik geloof dat wij erin lezen met verschillende interesse. Ik vermoed dat dit voor Torben niet meer dan een kookboek is
vandaag was de dokter weg voor de doop van zijn kleinkindje, dus moeten we nog efkes wachten
terug thuis is Torben terug zijn oude zelf
Ik heb trouwens gelezen op het borstvoedingsforum dat periodes zonder ontlasting wel meer voorkomt bij kindjes met bv en niet zo abnormaal is? omdat de melk zich ondertussen heeft aangepast aan het kindje en dus minder afvalstoffen bevat?
Dat van de P-magazine, ik geloof dat wij erin lezen met verschillende interesse. Ik vermoed dat dit voor Torben niet meer dan een kookboek is

Kun je dat nu geloven? De computer die de sonderesultaten van Torben opnam is defect. Ze hopen het te kunnen herstellen en de kinderarts ging me sowieso woensdag nog eens opbellen. Pff, ik dacht eindelijk te kunnen weten wat er scheelt en Torben verlichting kunnen brengen. Niet dus. De kinderarts zei dat ik weer met Zantac en Gaviscon moest beginnen en dat ik me van de ontlastingskwestie niet te veel moest aantrekken. 't Is dus weer afwachten ...