(heb ze zelfs nog niet op msn gezien
 )
 )waar zit de die?
Moderators:Dagmar, Moderators
 . Wel wat moe, misselijk en ook last van gerommel in de buik (maar dat is hier standaard de laatste drie dagen). Ik zou echt heel de dag kunnen slapen
. Wel wat moe, misselijk en ook last van gerommel in de buik (maar dat is hier standaard de laatste drie dagen). Ik zou echt heel de dag kunnen slapen  . Maar ik kan dat dus niet hé; overdag slapen. Maar ik rust iedere dag toch wat (ahja, anders heb ik geen energie meer voor de bevalling
. Maar ik kan dat dus niet hé; overdag slapen. Maar ik rust iedere dag toch wat (ahja, anders heb ik geen energie meer voor de bevalling  ).
).

. Het doet absoluut geen pijn ofzo, maar de bovenkant van mijn buik wordt gewoon heel hard (precies een voetbal). Nuja, ik heb er absoluut geen last van. En lage rugpijn heb ik ook! Maar ook niet superpijnlijk. Ik denk dat het toch zeker nog even zal duren bij mij. Zowel mijn vroedvrouw als mijn gynaecoloog waren ervan overtuigd dat ik niet vroegtijdig zou bevallen. Als dat wel het geval is, kan ik ze nog altijd aanklagen hé
. Het doet absoluut geen pijn ofzo, maar de bovenkant van mijn buik wordt gewoon heel hard (precies een voetbal). Nuja, ik heb er absoluut geen last van. En lage rugpijn heb ik ook! Maar ook niet superpijnlijk. Ik denk dat het toch zeker nog even zal duren bij mij. Zowel mijn vroedvrouw als mijn gynaecoloog waren ervan overtuigd dat ik niet vroegtijdig zou bevallen. Als dat wel het geval is, kan ik ze nog altijd aanklagen hé 

maar dan is er alleszins iets aan de hand al)
 maar dan is er alleszins iets aan de hand al) (maar ik klaag niet, laat beebje maar groeien)
 (maar ik klaag niet, laat beebje maar groeien) . Het voelde nochthans zo aan. Tijdens de krampen bleef mijn baby'tje de hele tijd bewegen wat het ook niet makkelijk maakte. Eenmaal naar het toilet geweest te zijn is het vanzelf opgehouden en heb ik toch nog kunnen slapen. Het was toch even schrikken hoor.
 . Het voelde nochthans zo aan. Tijdens de krampen bleef mijn baby'tje de hele tijd bewegen wat het ook niet makkelijk maakte. Eenmaal naar het toilet geweest te zijn is het vanzelf opgehouden en heb ik toch nog kunnen slapen. Het was toch even schrikken hoor. . Mijn kindje is nog steeds niet ingedaald. Nuja, volgens mijn vroedvrouw moet ik me niet ongerust maken; het is heel goed mogelijk dat het kindje pas indaalt eens de weeën goed zijn begonnen. Maar in sommige gevallen kan het problemen geven. Als het kindje echt niet indaalt tijdens de weeën, moet ik een keizersnede ondergaan. En dat is zowat mijn ergste nachtmerrie. Niet zozeer voor de keizersnede op zich, maar wel voor daarna. Het gedacht dat je niet uit je bed kan om voor je kindje te zorgen...Ik probeer niet doem te denken, maar toch zit ik ermee. Duimen jullie allemaal met me mee dat mijn kindje indaalt?
. Mijn kindje is nog steeds niet ingedaald. Nuja, volgens mijn vroedvrouw moet ik me niet ongerust maken; het is heel goed mogelijk dat het kindje pas indaalt eens de weeën goed zijn begonnen. Maar in sommige gevallen kan het problemen geven. Als het kindje echt niet indaalt tijdens de weeën, moet ik een keizersnede ondergaan. En dat is zowat mijn ergste nachtmerrie. Niet zozeer voor de keizersnede op zich, maar wel voor daarna. Het gedacht dat je niet uit je bed kan om voor je kindje te zorgen...Ik probeer niet doem te denken, maar toch zit ik ermee. Duimen jullie allemaal met me mee dat mijn kindje indaalt?