terug van de kinderarts
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Voila terug van de kinderarts.
chyarah weegt nu 5160 gram en meet 59 cm. ze is dus 700 gram verhoogt en 4 cm gegroeid op een maand tijd.
De kinderarts zegt dat het goed is wel iets te weinig naar omhoog gegaan kwa gewicht maar is nog niet om te panikeren.Moet wel veranderen van voeding in plaats van NAN H.A1 is het nu NAN PRO 1.en 10cc verhoogd van voeding.
Ze heeft ook twee spuitjes gehad in ieder bil ene.en wenen dat ze deed.da arm dutske.het was tegen de pneumokokken en die andere was tegen difterie, polio, kinkhoest,leverziekte.
Volgende maand op 4 september moet ik terug gaan.
chyarah weegt nu 5160 gram en meet 59 cm. ze is dus 700 gram verhoogt en 4 cm gegroeid op een maand tijd.
De kinderarts zegt dat het goed is wel iets te weinig naar omhoog gegaan kwa gewicht maar is nog niet om te panikeren.Moet wel veranderen van voeding in plaats van NAN H.A1 is het nu NAN PRO 1.en 10cc verhoogd van voeding.
Ze heeft ook twee spuitjes gehad in ieder bil ene.en wenen dat ze deed.da arm dutske.het was tegen de pneumokokken en die andere was tegen difterie, polio, kinkhoest,leverziekte.
Volgende maand op 4 september moet ik terug gaan.
Hey
Wij zijn gister ook naar de kinderarts geweest voor Jochem zen eerste
spuitjes.hij heeft goe gereageerd op de eerste spuit gaf hij geen kik
de 2 de liet hij effe van hem horen 2 min maar dus viel goed mee he.
hij heeft geen koorts gemaakt gister van de spuitjes en was niet lastig
Dus alles is perfect gelopen he.Volgende maand ook weer de volgende spuitjes.hij weegt nu 4.520 en is 56 cm groot.
Ieteke heeft jou meisje koorts gemaakt van de spuitjes?
Onze Jochem is ier precies een licht gewichtje tegenover jullie babykes
Wij zijn gister ook naar de kinderarts geweest voor Jochem zen eerste
spuitjes.hij heeft goe gereageerd op de eerste spuit gaf hij geen kik
de 2 de liet hij effe van hem horen 2 min maar dus viel goed mee he.
hij heeft geen koorts gemaakt gister van de spuitjes en was niet lastig
Dus alles is perfect gelopen he.Volgende maand ook weer de volgende spuitjes.hij weegt nu 4.520 en is 56 cm groot.

Ieteke heeft jou meisje koorts gemaakt van de spuitjes?
Onze Jochem is ier precies een licht gewichtje tegenover jullie babykes

hallo haylee,
neen hoor onze chyarah heeft ook geen koorts gedaan.das goed he.Ga je ook jochem volgende maand hem laten inenten tegen het rotavirus?
kost wel 75 euro voor ene dosis maar ja wat zou je niet allemaal doen he voor je kindje, want tis veel erger als ze die ziekte hebben dan dat spuitje hé.
neen hoor onze chyarah heeft ook geen koorts gedaan.das goed he.Ga je ook jochem volgende maand hem laten inenten tegen het rotavirus?
kost wel 75 euro voor ene dosis maar ja wat zou je niet allemaal doen he voor je kindje, want tis veel erger als ze die ziekte hebben dan dat spuitje hé.
ja volgende maand maar kweet niet meer voor wat het wasieteke schreef:hallo haylee,
Dieje KA kan het zo goed uitleggen

en hij moet die 4 dosissen hebben of zo iets dus volgende maand en dan
de andere maand allemaal spuiten.idd ik geef liever mijn baby een spuitje dan echt zo ziek zijn.
inderdaad haylee die ka 's kunnen het goed uitleggen maar ik blijf vragen tot ze in een verstaanbare taal spreken ge moet je daar niet voor schamen.iedereen heeft niet voor dokter kunnen studeren hé.tzal wel hetzelfde zijn als van onze kleine meid. tzal terug voor de pneumokokken zijn en een nieuwe voor het rotavirus.
Nu slaapt mijne kleine meid wel veel vandaag in vergelijking met andere dagen.maar ze heeft geen koorts en drinkt goed.
Welke voeding moet jij geven aan jochem? De hoeveelheid is nu 175 cc en 5 maatjes maar ze moet maar 160 ervan zeker drinken.
Nu slaapt mijne kleine meid wel veel vandaag in vergelijking met andere dagen.maar ze heeft geen koorts en drinkt goed.
Welke voeding moet jij geven aan jochem? De hoeveelheid is nu 175 cc en 5 maatjes maar ze moet maar 160 ervan zeker drinken.
ieteke schreef:inderdaad haylee die ka 's kunnen het goed uitleggen maar ik blijf vragen tot ze in een verstaanbare taal spreken ge moet je daar niet voor schamen.iedereen heeft niet voor dokter kunnen studeren hé.tzal wel hetzelfde zijn als van onze kleine meid. tzal terug voor de pneumokokken zijn en een nieuwe voor het rotavirus.
Ik weet wel nog dat em zei gister dat hij een vaccinatie krijgt via de
mond das iets nieuws geloof ik
ik geef voorlopig nog borstvoeding en nutrilon omneo 1
Maar dat is hier al vanaf dinsdag een dikke ramp met die flesjes hij drinkt niet meer dan 60 cc of soms 40 cc hij weent altijd maar
mijn oren sussen vantijd ervan
Onze baby's verschillen een dag van elkaar.ieteke schreef:ja dat voor in zijn mondje is voor het rotavirus;dat is ambetant he als ze veel wenen.vooral dat je ze niet kan helpen he, je voelt je daar zo hulpeloos tegen he.dat is toch raar he het ene kind moet die voeding krijgen en de andere nog iets anders.
en bij u is ze precies een beetje dikker he dan den onzen
niet slecht bedoelt he als je ziet naar de mijnen zo een magerke
ja maar bij mij was het ook wel licht gewichtje en een kleintje
bij was ze ietskes dikker en groter zeker?
ja den onzen was 2.840 en 47.5 cmieteke schreef:ja onze chyarah woog 3805 gram en was 51 cm groot .dat scheelt he
maar toch zeggen familie dat ze niet te dik is dat ze nog een beetje mag verzwaren.maar ik vind ze goed zo voor mijn hoeft ze niet overdreven dik te zijn.
das natuurlijk een groot verschil he
ons brittje is op dezelfde dag geboren als chyarah hé
zij woog 3,680 kg en was 50 cm groot
nu meet ze 56 cm en weegt ze 4,730 kg
Haar gewichtje was ook wat minder zeiden ze een tijdje geleden, maar ze heeft een serieuze terugval gehad en sinds kort gaat het beter.
Ze dronk haar flesjes ook niet leeg. Die dronk per dag 6x 60 cc ofzo.
Dat is niet veel hé. De laatste week, sinds het weer omgeslagen is, gaat het beter. Nu drinkt ze 150 cc en 4 schepjes. en dit 5 of 6x per dag.
Het is wel geen groot eterke, maar het weer deed er ook veel aan dus.
Haar gewichtje was ook wat minder zeiden ze een tijdje geleden, maar ze heeft een serieuze terugval gehad en sinds kort gaat het beter.
Dat is niet veel hé. De laatste week, sinds het weer omgeslagen is, gaat het beter. Nu drinkt ze 150 cc en 4 schepjes. en dit 5 of 6x per dag.
Onze babykes schelen niet veel van elkaar goortjes van gewicht en lengtegoortjes schreef:ons brittje is op dezelfde dag geboren als chyarah hé
onze Jochem is nu 56 cm en 4.520 dus scheelt echt niet veel