), steekt zijn eigen handje constant in de mond (maar dat is normaal voor deze leeftijd), zevert heel veel en heeft heel platte stoelgang. De stoelgang kan ook van de borstvoeding zijn, maar de rest komt me zo bekend voor van bij Mila.. Maar Mila had haar eerste tandje op 7 maanden en Karsten is nog geen 4 maanden.. Dat lijkt mij zo vroeg?!
 ), steekt zijn eigen handje constant in de mond (maar dat is normaal voor deze leeftijd), zevert heel veel en heeft heel platte stoelgang. De stoelgang kan ook van de borstvoeding zijn, maar de rest komt me zo bekend voor van bij Mila.. Maar Mila had haar eerste tandje op 7 maanden en Karsten is nog geen 4 maanden.. Dat lijkt mij zo vroeg?!Nuja, ergens hoop ik dat het dat is, dan weet ik waarom hij zo kriekelig is..

. Maar dan is dit waarschijnlijk ook maar een fabeltje, net zoals er tijdens de zwangerschap ook zoveel fabeltjes de ronde doen (bijv. jongen of meisje).
 . Maar dan is dit waarschijnlijk ook maar een fabeltje, net zoals er tijdens de zwangerschap ook zoveel fabeltjes de ronde doen (bijv. jongen of meisje).

.. Hij is nu al enkele dagen hangerig, bijt op alles (vooral op mijn arm en vingers -> AAUW!!!).. Zodra zijn eerste tandje er is, dan laat ik het jullie wel weten (dan mag iedereen het meteen horen)
 .. Hij is nu al enkele dagen hangerig, bijt op alles (vooral op mijn arm en vingers -> AAUW!!!).. Zodra zijn eerste tandje er is, dan laat ik het jullie wel weten (dan mag iedereen het meteen horen)  

).. Zijn bijtring wordt dan ook veelvuldig gebruikt, dat was nu eens een goede investering
 ).. Zijn bijtring wordt dan ook veelvuldig gebruikt, dat was nu eens een goede investering