Dolfijntje!!
Moderators:Dagmar, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
typischKatia schreef:gho, ik was van plan om jullie net als ieder ander 5 dagen in spanning te laten:lol::lol:

Jij zou nog in staat zijn hier gewoon op het forum mee te tetteren terwijl de kleine in zijn wiegje ligt te slapen....en je van de domme houden dat je nog niet bevallen bent

En dan achter een week eens afkomen....'aja, mensen kben voor de tweede keer moeder geworden VORIGE WEEK'

Oei ik breng haar nog op ideeen

- dolfijntje2
- Pas blauw
Milan is geboren!!!
Hoi allemaal, hier met de zus van Cindy (alias dolfijntje2). ik moest van haar even vermelden dat ze eindelijk is bevallen! Maandagavond waren de weeën begonnen maar tegen dinsdagochtend wou de laatste cm maar niet door komen...dan is ze moeten binnen gaan in het hospitaal waar ze een infuus heeft gekregen om de weeën heviger te maken en dindagmiddag is het babytje dan eindelijk geboren! Het is een jongetje, zijn naam is MILAN, hij woog 3,800 kg en was 52 cm groot. Alles gaat goed met de baby en de mama! Zo, nu weten jullie dit ook weer al...
Mijn zus zal binnenkort wel weer online zijn want, nu gaat het voor haar nog niet echt om al achter de pc te gaan zitten. Groetjes

Mijn zus zal binnenkort wel weer online zijn want, nu gaat het voor haar nog niet echt om al achter de pc te gaan zitten. Groetjes
- Anneliefje
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
hoi hier ben ik dan mijn hele verhaal doe ik binnenkort wel eens , doordat ik snel last heb van te laag suikergehalte heb ik dat nu na de bevalling ook en moet ik veel blijven liggen
met het kleintje is alles goed en dat is het bijzonderste. tegen maandag zal ik wel weer een beetje de oude zijn, nu ga ik genieten van het kleintje in mijn armen te houden
dank je voor alle reacties alvast!!! groetjes xx