Hoi Carla!
Inderdaad leuk om met iemand te kunnen kletsen die ongeveer even ver staat... Voor mij is het mijn eerste kindje, en het is een meisje! Ik ben er superblij mee, hoewel een jongetje even leuk zou zijn hoor! Het belangrijkste is dat ik mama mag worden!!
Ik heb niet zo 'n goeie zwangerschap gehad, elk kwaaltje dat bestaat heb ik wel gehad... Eerst 3 maanden misselijk, dan rugpijn en bekkeninstabiliteit vanaf een maand of vier, en ik heb al een hele tijd last van pijnlijke harde buiken... Niet dat ik klaag hoor, het is het allemaal meer dan waard, en ik ga zeker voor een tweede, dat staat nu al vast!
De kans zit er trouwens dik in dat ik het niet uithoud tot 5 september, want mijn kindje is redelijk groot, heb een hoop voorweeën en ontsluiting... Morgenvroeg naar de gynae, dus dan weten we weer wat meer.
Aan de ene kant had ik een beetje gehoopt dat het nog een leeuwtje was, dan hadden we er drie op een rij, mijn mama, ik en dan ons boeleke, maar dat is dus niet gelukt, hihi!
Niet dat het echt veel uitmaakt, maar had wel leuk geweest toch?
Ik hoop ook dat het niet de eerste september komt, moet lastig zijn om op de eerste schooldag te verjaren denk ik... Liever nog net in de grote vakantie dan, dan kan je nog een leuke bbq geven ofzo... Ach ja, we zien wel, ze komen toch pas als ze er klaar voor zijn hé!
Lieve groetjes, Crispy