beginstanden
Moderators:Welcome, Moderators
een ontstoken oogje,en vermoedelijk een oorontsteking....bezeke555 schreef:oei toch niet te erg met tjorven he?
Hij klaagt niet van pijn,maar zag daarstraks het oortje 'lopen',dus de druk is weg,he!hij heeft thans ook niet geklaagd ofzo,en geen koorts gehad.maar omdat hij nogal 'oorgevoelig' is,ga ik dat toch even laten nazien...
allez,weer een berichtje bij

oei, dat kan nogal pijn doen, het schijnt ?sterretje schreef:een ontstoken oogje,en vermoedelijk een oorontsteking....bezeke555 schreef:oei toch niet te erg met tjorven he?
Hij klaagt niet van pijn,maar zag daarstraks het oortje 'lopen',dus de druk is weg,he!hij heeft thans ook niet geklaagd ofzo,en geen koorts gehad.maar omdat hij nogal 'oorgevoelig' is,ga ik dat toch even laten nazien...
major schreef:oei, dat kan nogal pijn doen, het schijnt ?sterretje schreef:een ontstoken oogje,en vermoedelijk een oorontsteking....bezeke555 schreef:oei toch niet te erg met tjorven he?
ja,vroeger had hij daar echt heel veel last van,vooral van de pijn.Maar sinds we buisjes hebben laten steken,heeft hij geen pijn meer gehad,ook al zijn die buisjes er al lange tijd weer uit...