eerste tandje
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik doe gewoon luid, dat ze beseft dat ze dat niet mag doen....ik roep luid: "Neeeeen"spotje schreef:oeie, hoe kan je dat afleren?
Ze heeft het dus vanmiddag nog eens geprobeerd he....en ik heb luid geroepen dat ze er van verschoot....hopelijk heeft het nu weer voor even effect....
Björn kijkt dat met grote ogen van verschot als ik "neeeen" roep (Anaïs ook trouwens) maar hij moet praten he...tis naar mij dat ze bijt en niet naar hem...

Ik heb ook eens de tip gekregen dat je hun neus even tegen je borst moet duwen, maar dat heeft denk ik meer effect op een kleinere baby...op een grotere, zoals Anaïs moet je soms al eens streng zijn....want geloof me of niet...ze begint soms al ferm met onze voeten te spelen

haha hier nog zo'n bijterke nog altijd...
"straf" is dat ze dan van mijn schoot vliegt en dat vind ze niet leuk natuurlijk.
Behalve als ze slaapt... maar die trees knarst met haar tanden in haar slaap en ja, dat ik er nog tussenzit beseft een slapend kindje niet he en dan helpt het in de borst duwen toch wel hoor!
"straf" is dat ze dan van mijn schoot vliegt en dat vind ze niet leuk natuurlijk.
Behalve als ze slaapt... maar die trees knarst met haar tanden in haar slaap en ja, dat ik er nog tussenzit beseft een slapend kindje niet he en dan helpt het in de borst duwen toch wel hoor!
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Uit colere bijt ze in mijn schouder en zo en slaat ze me soms...
Dat bijten is meer om mij uit te dagen en mijn reactie te zien, meestal doet ze dat dan ook terwijl we in bed zot aan het doen zijn, en vooral als de papa erbij is doet ze het nog eerder
Precies papa en dochter tegen mama en haar borst
Dat bijten is meer om mij uit te dagen en mijn reactie te zien, meestal doet ze dat dan ook terwijl we in bed zot aan het doen zijn, en vooral als de papa erbij is doet ze het nog eerder

bijten in de schouder doet ze bij HugoKatharina schreef:Uit colere bijt ze in mijn schouder en zo en slaat ze me soms...
Dat bijten is meer om mij uit te dagen en mijn reactie te zien, meestal doet ze dat dan ook terwijl we in bed zot aan het doen zijn, en vooral als de papa erbij is doet ze het nog eerder![]()

slaan ja... dat is hier ook schering en inslag en meestal doe ik dat dan heeeeeeel zachtjes terug, zo zacht dat ze het niet eens kan voelen, maar natuurlijk het idee doet haar nog kwader worden he!
en ja, papa's en hun dochters

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Het beste is hier he, dat ze naar mij meestal bijt en naar Björn niet....
En zeg wel, vaders en dochters....niet te doen....2 handen op een buik, vooral als het is om mama te plagen
Wat niet wil zeggen dat ze mij minder nodig heeft, maar haar papa is toch serieus in achting gestegen de laatste maanden nu ze mobieler is
En zeg wel, vaders en dochters....niet te doen....2 handen op een buik, vooral als het is om mama te plagen

Wat niet wil zeggen dat ze mij minder nodig heeft, maar haar papa is toch serieus in achting gestegen de laatste maanden nu ze mobieler is

ook dit ken ik helemaal!Katharina schreef:Het beste is hier he, dat ze naar mij meestal bijt en naar Björn niet....
En zeg wel, vaders en dochters....niet te doen....2 handen op een buik, vooral als het is om mama te plagen![]()
hmmm... zeker van dat wij niet ergens familie zijn van mekaar ofzo

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Euh ik weet het niet??? Wie weet...neen wij zijn gewoon twee totaal verschillende mensen hoor....maar ik denk zo dat wij toch over het 1 en ander dezelfde gedachten hebben....Katia schreef:ook dit ken ik helemaal!Katharina schreef:Het beste is hier he, dat ze naar mij meestal bijt en naar Björn niet....
En zeg wel, vaders en dochters....niet te doen....2 handen op een buik, vooral als het is om mama te plagen![]()
hmmm... zeker van dat wij niet ergens familie zijn van mekaar ofzo
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik heb daar ook al zitten aan denken....
Een hoop onbekenden bij elkaar gesmeten, bijna allemaal met kinderen....je mag 2 keer raden waarover er gesproken zal worden
Ja stel je voor dat niemand iets durft zeggen, help
Het eten zal dan in elk geval op zijn
Ja je mag niet eten terwijl je babbelt he zeggen ze 
Een hoop onbekenden bij elkaar gesmeten, bijna allemaal met kinderen....je mag 2 keer raden waarover er gesproken zal worden

Ja stel je voor dat niemand iets durft zeggen, help

Het eten zal dan in elk geval op zijn