ik heb hier precies de trend gezet van "bevallingen die niet lopen zoals verwacht"; sorry hé
Maar zoals al gezegd, en ik ben er zeker van dat jullie daar ook van overtuigd zijn, ze weten wat ze doen in de kliniek en ze zullen jullie wel goed opvolgen. Tenslotte doen ze alles in het belang van de baby.
En misschien loopt het dan allemaal nog beter dan jullie nú verwachten!
Zelf ben ik 2 weken te laat geboren met een gewicht van 2kg800 en dat is er met de jaren goed bijgekomen
Trui, hoe doen ze dat die foto nemen? Ben wel benieuwd naar de uitslag, samen met de rest hier denk ik.
Gelukkig had ik dat bekken probleem niet, Waterschoot zei dat ik een zeer gunstig bekken had.
Ik heb een smalle taille en brede heupen; dan is mijn dik gat toch nog eens voor iets goed geweest
Tja, een keizersnede, denk dat niemand daar zou staan om springen, maar mocht het moeten ja...
Ik weet nu nog levendig, bij mijn bevalling, na al 8u afzien, toen dan dat woord van een mogelijke "keizersnede" gevallen is, brrrr....
Luna, kan je geloven dat ik nu ook nog altijd mijn bolle buikje mis... Ik probeer het uit mijn hoofd te zetten en er zo weinig mogelijk aan te denken, want anders komen de traantjes.
Mijn man begrijpt dat logischerwijze niet, en ik kan het hem ook niet ten gronde uitleggen.
Ze is nu wel in levende lijve bij ons maar toch is het ergens alsof ik een kind verloren heb. Ze is niet meer bij mij, en van mij alleen.
Seg, weet iemand dat, ik heb nu nog zo'n blubberbuik, gat dat vanzelf wegtrekken of zou ik daar mettertijd oefeningen moeten voor doen?