Pendel

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg
Pendel

Bericht door beagle » 18 apr 2006, 10:26

Hey

misschien staat hier al iets over, ik heb eigenlijk niet meer verder gekeken.... :?

Wie heeft er al eens laten pendelen en wat waren de resultaten?
Voor mij worden ze het maar niet eens :lol: eentje zegt eind 2006 (jongen) en de ander zegt mei 2006 (ook jongen)....Beetje ver uit elkaar hé 8)

Grappig om de resultaten te weten, maar niet echt betrouwbaar denk ik?

Een tante is er vast van overtuigd dat de volgende zwangerschap een tweeling wordt. Ik denk dat zij eerder dubbel in 't glas gekeken had toen ze het zei :lol: :lol:

Misschien is het leuk om te horen wie zich hier ook mee heeft beziggehouden en bij wie het overeenkwam?
Feel free...

Groetjes
Sil
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 18 apr 2006, 10:38

Ik heb dat indertijd toen ik zwanger was van de oudste eens laten doen.
En toen vertelden ze mij dat het een meisje zou worden,wat ook zo was.

Mijn mama heeft ooit eens laten pendelen bij haar over mijn zus en mij.
Die dded dat aan de hand van een foto.
Die vertelde toen dat 1 van de twee dochters geen kinderen kon krijgen.
En degene die wel kinderen kon krijgen zou er maar eentje krijgen.
Tja,klopt langs geen kanten.
Ik heb er drie,en mijn zus haar tweede is op komst.

Dus ik sta daar met een dubbel gevoel tegenover.
Daarom ook dat ik het van mijn andere twee kinderen nooit laten doen heb.

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 18 apr 2006, 11:14

zelf pendel ik ook(al heel lan)....en bij mij was het juist bij tjorven,bij mijn zus alledrie juist,en bij vriendinnen ook....
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 18 apr 2006, 11:18

Hey Sterretje

Hoe doe je dat dan? Heb je daar een "speciale gave" voor nodig, of kan iedereeen voor zichzelf pendelen?

Kan je me ook zeggen hoe je de resultaten moet interpreteren? (ronddraaien of zwieren met de pendel?)

:D
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 18 apr 2006, 11:54

Een vriendin van mij heeft ooit ook eens gependeld en die zei dat ik eerst een meisje en dan een jongen ging hebben, bij het eerste klopte het maar bij het tweede niet want dat is ook een meisje.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 18 apr 2006, 12:15

ik heb dat ook nog laten doen, vroeger een aantal jaren geleden
een kaartlegster en een pendelaar voorspelden een dochter
maar toen ging ik niet alleen om dit te weten, ook voor ander zaken
zelf heb ik ook al gependeld, minder professioneel misschien maar gewoon met een gouden ketting en trouwring, was ieder keer juist
gewoon ring op iemand zijn hand laten rusten, en dan ketting omhoog heffen en de rest gaat vanzelf
als de ring ronddraait, een meisje, gaat die heen en weer een jongen
heb dit getest bij vriendinnen die al kinderen hadden, en dat kwam ook juist
bij mezelf kwam ik steeds uit op 1 dochter, bij mijn man ook, en als anderen het van mij doen, komt dit ook steeds op hetzelfde uit
heel vreemd, maar vrees dat het toch niet juist zal zijn, volgende de gyn dan toch :?

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 18 apr 2006, 13:20

Nog enkele weekjes... dan kan je ons komen zeggen als de pendel de waarheid heeft gesproken ofwel de gyne :lol:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 18 apr 2006, 13:57

interpretatie is heel belangrijk he!
En er zitten spijtig genoeg zoveel kwakzalvers tussen die denken dat ze kunnen pendelen, maar ons gewoon gewoon een slechte naam geven... :roll:
Ik pendel zelf ook en eerlijk gezegd, van in het begin heb ik nog nooit iets verkeerd geinterpreteerd :?
Ik geloof idd in een gave...

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 18 apr 2006, 14:07

Katia,heb je dan ook al gependeld met een foto?
Want die waar mijn mama het liet doen deed dat met een foto.
Nu moet ik wel zeggen dat er eigelijk nog niks is uitgekomen van wat die toen allemaal voorspelde.
Van mijn oudste was dat ook met een gouden ketting en mijn trouwring.
Er zitten er inderdaad veel bij die er niks van kennen en die de naam van degene die er wel iets van kennen zo volledig bekladden.

Katia

Bericht door Katia » 18 apr 2006, 14:25

ik doe dat nooit met foto's, geloof daar eerlijk gezegd niet in (heb er al veel te veel zien mislukken, maar wat is een foto ook he, gewoon een blad papier uiteindelijk) wel al gedaan met foto's die jaaaaaaaaaren en jaaaaaaaaaaren door bepaalde mensen met zich mee gedragen waren en wat dus -qua betekenis- meer dan een foto geworden was, maar dan draait het ook niet echt rond de foto, maar rond de gevoelens die daarbij horen...
heb ooit wel gependeld met aura-foto's en dat ging bijzonder goed! echt een rare belevenis!
Ik pendel ofwel met "stukken van mensen" (haar, nagel, iets dat van de mensen zelf is en waar iets van DNA in zit) ofwel met iets waar heel veel gevoelens rond zitten en heel belangrijk is...
Heb ooit zelfs iemand opgespoord (vreselijk als ik daaraan terug denk, die mens was vastgeraakt en raakte niet meer weg en kon niemand bereiken, die heeft 4 dagen op die plek vastgezeten :? :? :? ) mbv persoonlijke dingen en een landkaart, maar dat doe ik niet meer! Heb ik echt geen goede herinneringen aan en daar wil ik dat ook helemaal niet voor gebruiken (was de vader van een vriendin, dus toen ik daaraan begon was dat puur om hen te helpen, maar toch... brrrrrrrr)
Heeft me bloed, zweet en tranen gekost...
Ik was toen wel niet alleen, dus met z'n 3 hebben we dat toen gedaan (kracht van 3, geloof ik heilig in)... pfffff

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 18 apr 2006, 14:34

Hoi Katia

Wat heb je nodig om te pendelen? Je ziet me aankomen waarschijnlijk... 8)
Aangezien ik momenteel enkel kwakzalvers ben tegengekomen (ik weet niet als ze er iets van kenden omdat ze niet overtuigend overkwamen, maar ik kan me er natuurlijk in vergissen hé)

Als je het voor mij wil doen, stuur ik wel even een PM.

:) :)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 18 apr 2006, 14:53

Dacht dat wel ,met die foto's.
Is inderdaad maar een stuk papier en niet de persoon zelf.
En het is inderdaad een gave die je bezit.

Katia

Bericht door Katia » 18 apr 2006, 15:03

ik heb tot nu toe enkel gewerkt met mensen waar ik al een band mee had :oops: volgens mij heeft dat er ook veel mee te maken...
ik zou niet weten wat het tot gevolg heeft bij iemand die ik totaal niet ken of die niets te maken heeft met iemand die ik ken... :lol::lol::lol:
Dus voor ik een afgang bega ga ik dat met anderen eens uittesten (ben wel benieuwd eigenlijk), maar dan ga je wel moeten wachten tot na de zwangerschap :wink:
volgens mij beïnvloed dat ook veel :?
en Anja, er zijn er bij die wel in foto's geloven hoor... maar ik weet het niet... om echt puur daarop af te gaan???

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 18 apr 2006, 15:05

Ok, geen probleem :lol:
Hou me op de hoogte.

Ik zal alvast bijhouden welke pendelaar het juist had bij mij.
Tussen de twee resultaten ligt toch een half jaar.... ik hoop dat ten minste ééntje het juist zal hebben :)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 18 apr 2006, 15:09

maar seg, iemand die zoveel interesse daarin toont en er toch zo mee bezig is al jij... waarom probeer je het zelf eens niet?
Wat verlies je he?
Het is leuk om te doen (vooral bij jezelf) en je kan er eens goed mee lachen achteraf... :lol:

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 18 apr 2006, 15:13

Zelf proberen....mmmmm :roll:

Nodig...een ring en een ketting?
Wat doe je om de maand te bepalen? Ga je alle maanden af en kijk je welk resultaat je krijgt?
Voor het geslacht dan hetzelfde...

Zit ik juist?
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 18 apr 2006, 17:10

beagle schreef:Hey Sterretje

Hoe doe je dat dan? Heb je daar een "speciale gave" voor nodig, of kan iedereeen voor zichzelf pendelen?

Kan je me ook zeggen hoe je de resultaten moet interpreteren? (ronddraaien of zwieren met de pendel?)

:D
nee,je hebt er geen specoale gave voor nodig,maar je meot er wel voor openstaan!Iedereen kan in princiepe voor zichzelf pendelen...je moet volledig ontspannen zijn,en niet afgeleid worden door eender wat...

het interpreteren van de pendel is voor elk verschillend...je kan daar achter komen door een paar standaardvragen te stellen,iets waar je zeker van bent,en zo leer je de pendel interpreteren...nog vragen,stel ze gerust!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 18 apr 2006, 19:48

beagle schreef:Nodig...een ring en een ketting?
Wat doe je om de maand te bepalen? Ga je alle maanden af en kijk je welk resultaat je krijgt?
Voor het geslacht dan hetzelfde...

Zit ik juist?
hihi, het klassieke idee... ik gebruik zelfs geen ring, maar een kleine steen die ik als kind ooit gevonden heb en er sindsdien enorm veel belang aan gehecht heb!
Ik vond hem in de achtertuin van mijn grootvader... als klein ding gaf ik er de betekenis aan dat als ik niet bij hem was, dit is ons toch bij elkaar bracht... Nu is hij een 3 jaar geleden gestorven en nog steeds voel ik dat als verbintenis tussen hem en mij :oops: klinkt misschien stom, maar allez ja...
Ivm tijd: ik gebruik vaak mijn tarotkaarten daarvoor of een soort zonnewijzer... maar meer dat eerste eigenlijk...
Eigenlijk kan je daar vanalles voor gebruiken! Ik ken er die een simpele kalender nemen...
hoe je het doet is ook weer voor iedereen anders!
Gewoon zoals Sterretje zegt: probeer eens.
mijn raad: volg vooral niet te hard de boeken! Zo'n dingen zijn persoonlijk, het beste "verzin" je je eigen methoden!

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 18 apr 2006, 20:43

tgoh ... ik wil me daar dus ook mee bezig houden é maar het komt er nooit van ... mijn tarotkaarten liggen daar ook te liggen :?

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 19 apr 2006, 07:30

Ga vanavond of morgen toch eens proberen. Maar zoals je zegt, moet ik ontspannen zijn en geen vent in de buurt hebben die mij afleidt :lol:

Die tarotkaarten... Dat heb ik ook eens laten doen. Vond het resultaat redelijk algemeen :? Alez, ik bedoel dat anderen mij altijd kwamen vertellen dat de kaartlegster hen in detail had verteld wanneer er iets ging gebeuren en met wie, maar bij mij gaf hij enkel aan "na een slechte periode, komen goede tijden". Tja, dat had ik zelf ook wel kunnen weten 8)

Och, misschien vertellen die mensen niet de volledige waarheid of zijn de kaartleggers op voorhand een beetje op de hoogte van het leven van die persoon? Ik weet het niet...

Doei
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 19 apr 2006, 14:28

gho, ik raak ook niet altijd in detail hoor, met mijn kaarten...
soms wel, maar dan is het ook wel dat de toekomst heel duidelijk is.
Dat hangt volgens mij dan weer af van de moment die je uitkiest...

Ik weet nog dat we tijdens de zwangerschap van Troia duizenden keren de kaarten gelegd hebben om het geslacht te weten... :D
En keer op keer, zonder uitzondering, kwam dat op een meisje uit. Wij hadden toen het gevoel dat het een jongetje ging zijn, dus we geloofden dat niet (was toen ook een nieuw spel kaarten dat we aan het uittesten waren, dus we dachten dat ze niet betrouwbaar genoeg waren)
Ik heb die uit collère het raam uit gegooid :oops::lol::lol::lol:
Achteraf kwam uit dat het dus wel klopte :D


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”