geconstipeerd??
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Marie heeft nu al 2 dagen beduidend minder kaka gedaan. Ze drinkt toch goed, wel wat minder dan gewoonlijk, maar niet veel minder. Want ik merk dat ze nu meer ineens at. Maar ze doet wel veel minder kaka. Zou ze geconstipeerd zijn? Ze is niet boos of zo, heeft er geen last van en ook geen koorts, maar toch. Moet ik een dokter bellen of nog even afwachten?
Mieke, hier is da ook zo, ik heb nu al drie dagen helemaal geen kaka meer gezien, maar Marith geeft helemaal niet aan dat ze pijn heeft of zo, dus ik maak me niet echt zorgen.
Heb gelezen dat bij bv stoelgang verschillende keren per dag, tot 1x om de 5dagen of zo, als normaal kan beschouwd worden.
Ik hoop wel dat ze dan plots geen pijn in haar buikje krijgt
Heb gelezen dat bij bv stoelgang verschillende keren per dag, tot 1x om de 5dagen of zo, als normaal kan beschouwd worden.
Ik hoop wel dat ze dan plots geen pijn in haar buikje krijgt

Ik ben nog altijd in blijde verwachting
van een kakapamper he. Hier nog steeds niets gezien, maar heb dat inderdaad ook gelezen dat na 6weken het stoelgangpatroon kan veranderen.
Iedere keer dat ze nu eens weent, denk ik, ja, ze heeft last van haar darmpjes, maar da is niet zo zunne.
Ik ben van Renate altijd veel kakapampers gewend geweest, als ik nu 4d niks zie, dan ben ik daar toch ook al mee bezig hoor. Maar Marith ziet er gezond uit, en ze is zoals anders, dus moet ik mij geen zorgen maken denk ik.

Iedere keer dat ze nu eens weent, denk ik, ja, ze heeft last van haar darmpjes, maar da is niet zo zunne.
Ik ben van Renate altijd veel kakapampers gewend geweest, als ik nu 4d niks zie, dan ben ik daar toch ook al mee bezig hoor. Maar Marith ziet er gezond uit, en ze is zoals anders, dus moet ik mij geen zorgen maken denk ik.