ja Ellentje, da is idd wel genieten hoor als ze in haar bedje gaat
Vanaf volgende week mag Jens ook terug mee met Laura gaan slapen, ik heb wa schik want hij ziet da nie zitten he zo vroeg gaan slapen en de eerste dagen zal hij wel spel maken, (wenen, stampen, roepen, tieren... ) en als ons Laura dan wil slapen, oei zeg, zijn kamer is naast de hare, eigenlijk moet hij eerst door haar kamer om naar zijn kamer te gaan!
Vanaf oktober gaat da een verbetering zijn alle kamer appart
Jens de zijn naast de onze en Laura haar kamer ook naast ons maar aan de ander kant, alle, eigenlijk achter ons alle, weet nie goed hoe ik het moet uitleggen maar allesinds, hij moet nie meer aan haar kamer zijn, hij kan haar dus nie wakker maken daar , das een goeie zaak
Wij gaan ook bij Naudts, vind da wel een goeie maar tis enkel maar als er iets is, voor de rest gaan we wel nog naar k&g omdat da wel gemakkelijk is vind ik maar ja, da kiest ieder voor zicht he!
Ik weet nie wat ons meiske heeft vandaag maar ze is nie gelijk anders, ze heeft al meer geslapen dan wa anders vandaag en als ze dan toch wakker is dan is het wenen en deze middag heeft ze zelfs nie willen drinken, deze namiddag heeft ze wel al ligacé gedronken, nu ben ik aan het wachten tot ze wakker wordt om haar fruitpap te geven!
Die fruitpap da geef ik haar wel graag, ze vind het lekker en nu begint ze haar tut te laten, ze begint dus wel te slikken zonder tut nu, grappig om zien, ze houdt haar mondje open en da tongske komt zo piepen, hihi!!!
Gisteren was het wenen en wenen omdat de fruipap op was, amai zeg, en hij was al zo groot!!!!!!
Ben benieuwd voor straks!!!!
ik zie Jens hier buiten met water bezig in een blikken doos, da deugd daar nie... ik ga maar es roepen denk ik!!!!!
Dadakes