innestelingsbloed gehad --> sowieso zwanger?
Moderators:Welcome, Moderators
Hey iedereen,
Normaal moet ik komende vrijdag (23/11) mijn regels krijgen.
Vorige vrijdag (16/11) gingen we uiteten met enkele vrienden, en toen ik naar het toilet ging in het restaurant had ik ineens bruine bloeddruppels en ander bruin verlies... Ik begon me al zorgen te maken, want ik wist niet wat het was...
Ik veronderstel (hoop) dat dit een innestelingsbloeding was, aangezien het een goede week na mijn ovulatie was, ik zou anders niet weten wat dit zou kunnen zijn???
Als het een innestelingsbloeding was, ben ik dan sowieso zwanger??? of is dit niet altijd het geval? Heeft er al iemand innestelingsbloed gehad die toch niet zwanger bleek te zijn??
Andere symptomen net na ovulatie: keiharde buik (nu veel minder)
Nu ook pijnlijke borsten, maar dit kan ook door een aankomende menstruatie zijn (denk ik)
Ik weet het allemaal zo niet meer... ik hoop het natuurlijk...
groetjes, Anse
Normaal moet ik komende vrijdag (23/11) mijn regels krijgen.
Vorige vrijdag (16/11) gingen we uiteten met enkele vrienden, en toen ik naar het toilet ging in het restaurant had ik ineens bruine bloeddruppels en ander bruin verlies... Ik begon me al zorgen te maken, want ik wist niet wat het was...
Ik veronderstel (hoop) dat dit een innestelingsbloeding was, aangezien het een goede week na mijn ovulatie was, ik zou anders niet weten wat dit zou kunnen zijn???
Als het een innestelingsbloeding was, ben ik dan sowieso zwanger??? of is dit niet altijd het geval? Heeft er al iemand innestelingsbloed gehad die toch niet zwanger bleek te zijn??
Andere symptomen net na ovulatie: keiharde buik (nu veel minder)
Nu ook pijnlijke borsten, maar dit kan ook door een aankomende menstruatie zijn (denk ik)
Ik weet het allemaal zo niet meer... ik hoop het natuurlijk...
groetjes, Anse
Volgens mij kan je alleen innestelingsbloed verliezen als je zwanger bent (anders zou je eitje niet innestelen en jij geen bloed verliezen, de naam zegt het zelf hé!)..
Maar ik durf niet met zekerheid zeggen of dit innestelingsbloed was, daar ken ik er te weinig van (heb het zelf nooit gehad )..
Maar ik duim mee dat het dus effectief innestelingsbloed was en je hier snel goed nieuws kan melden!
Maar ik durf niet met zekerheid zeggen of dit innestelingsbloed was, daar ken ik er te weinig van (heb het zelf nooit gehad )..
Maar ik duim mee dat het dus effectief innestelingsbloed was en je hier snel goed nieuws kan melden!
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
ooooh Anse spannend!
Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad, maar wel gevoelige borsten sinds ongeveer een weekje voor mijne eerste NOD-dag... Ik dacht ook dat dat de voorbode van mijn regeltjes was, maar zoals je ondertussen al wel weet ben ik zwanger en was het dus mijn eerste zwangerschapsverschijnsel
Dus wie weet....
Voel je nog andere dingen zoals bijvoorbeeld je darmen die overhoop liggen?
Ik duim mee hoor
Hou ons op de hoogte hé
Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad, maar wel gevoelige borsten sinds ongeveer een weekje voor mijne eerste NOD-dag... Ik dacht ook dat dat de voorbode van mijn regeltjes was, maar zoals je ondertussen al wel weet ben ik zwanger en was het dus mijn eerste zwangerschapsverschijnsel
Dus wie weet....
Voel je nog andere dingen zoals bijvoorbeeld je darmen die overhoop liggen?
Ik duim mee hoor
Hou ons op de hoogte hé
Daar ben ik het volledig mee eens, maar weet dus niet of het innestelingsbloed was. Mss eens naar de dokter gaan?Dagmar schreef:Volgens mij kan je alleen innestelingsbloed verliezen als je zwanger bent (anders zou je eitje niet innestelen en jij geen bloed verliezen, de naam zegt het zelf hé!)..
ik laat jullie zeker iets weten!
ik laat jullie zeker iets weten!!!
...nog enkele dagen geduld (minstens tot vrijdag)...
is een mooie deugd nietwaar?
groetjes, Anse
...nog enkele dagen geduld (minstens tot vrijdag)...
is een mooie deugd nietwaar?
groetjes, Anse
vandaag vrijdag
Hey iedereen,
Met veel spanning opgestaan deze morgen, want normaal heb ik altijd mijn menstruatie als ik de eerste keer naar toilet ga...
Ook niet veel geslapen vannacht :)
En wat raad je, tot nog toe nog geen bloederige substanties te bespeuren!!!!! Jiha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk blijft het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou ik nu al testen? Mijn verstand zegt me van nog enkele dagen te wachten, maar als ik op mijn gevoel afga zou ik nu al willen testen... want ben anders steeds regelmatig... heb er 1 in huis dus zou kunnen...
groetjes, Anse
Met veel spanning opgestaan deze morgen, want normaal heb ik altijd mijn menstruatie als ik de eerste keer naar toilet ga...
Ook niet veel geslapen vannacht :)
En wat raad je, tot nog toe nog geen bloederige substanties te bespeuren!!!!! Jiha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk blijft het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou ik nu al testen? Mijn verstand zegt me van nog enkele dagen te wachten, maar als ik op mijn gevoel afga zou ik nu al willen testen... want ben anders steeds regelmatig... heb er 1 in huis dus zou kunnen...
groetjes, Anse
ik ook moeilijk
ik ook moeilijk :) maar ga toch minstens nog een dagje wachten...
je weet maar nooit dat mijn menstruatie er nog doorkomt...
je weet maar nooit dat mijn menstruatie er nog doorkomt...
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
zwanger!!!
Ik moest deze morgen werken...
Maar ik ben dus vroeger opgestaan om te kunnen testen... positief!!! duidelijke streepjes!!!
Ben heel content maar tegelijk ook verrast! En mijn vriend zeker, die gelooft het nog niet echt, heeft nochtans test bijgewoond... Het moet allemaal nog een beetje doordringen... Besef het ook nog niet ten volle...
Hopelijk gaat alles 9 maanden goed, daar hebben we wel schrik voor, maar iedereen zeker...
Als ik het zelf uitreken, zal het normalerwijze voor 1 augustus 2008 zijn...
Can't wait!!!!
Groetjes, Anse
Maar ik ben dus vroeger opgestaan om te kunnen testen... positief!!! duidelijke streepjes!!!
Ben heel content maar tegelijk ook verrast! En mijn vriend zeker, die gelooft het nog niet echt, heeft nochtans test bijgewoond... Het moet allemaal nog een beetje doordringen... Besef het ook nog niet ten volle...
Hopelijk gaat alles 9 maanden goed, daar hebben we wel schrik voor, maar iedereen zeker...
Als ik het zelf uitreken, zal het normalerwijze voor 1 augustus 2008 zijn...
Can't wait!!!!
Groetjes, Anse
en ook bedankt!
en ook allemaal bedankt voor jullie medeleven in de voorbije spannende dagen!!!