Milan weigert om in zijn eigen bedje te slapen.

overdag niet en s nachts ook niet. noodgedwongen laten we hem dan in de box in de living slapen want daar slaapt hij wel perfect in van 22u tot 9u . we hebben wel alles beneden dus ben ik er snel bij als er iets is, maar ik zou hem toch graag in zijn bedje willen laten slapen maar hij krijst het hele huis bijeen als hij in zijn bedje gelegd word! ook als ik hem eerst in slaap laat vallen in de box en hem daarna in zijn bedje leg, wordt hij na een halfuurtje terug huilend wakker. weet er iemand raad hoe ik hem toch kan leren om in zijn eigen bedje te slapen?
het is wel zo milan en damian slapen samen op 1 kamer als damian bij ons is, want we hebben maar 2 slaapkamers, pascal heeft liever dat milan dan in de box slaapt omdat hij snachts nogal is wakker word en dan wordt damian mss ook wakker als ze in dezelfde kamer liggen, is er hier nog iemand van wie ze samen slapen en hoe doen jullie dit dan? want ik vind het toch maar sneu om hem dan telkens in de box te moeten leggen voor een paar dagen.
want het gevolg dat hij nu in de box enkel slaapt is dat hij in de box niet zo graag wil spelen en das wel jammer.