Wanneer vernieuwen van tutjes en flesjes?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Katja
Pas blauw
Contacteer:
Wanneer vernieuwen van tutjes en flesjes?

Bericht door Katja » 07 okt 2006, 13:39

Ja mijn titel zegt het zelf al he.
Wanneer vervangen jullie de fopspeentjes en de flesjes en toebehoren?
Ik heb de tutjes es vervangen toen Lenny 2 maanden was maar als ik ze steriliseer zit er altijd water in de tut. Kan dit kwaad? Ik pits het water eruit voor ik de tut geef maar mss is dit een teken voor vervanging?
En de flesjes is nog niks mis mee maar mss hebben ze toch ook een termijn om te vervangen?
Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Re: Wanneer vernieuwen van tutjes en flesjes?

Bericht door bioMam » 07 okt 2006, 20:01

Katja schreef:Wanneer vervangen jullie de fopspeentjes en de flesjes en toebehoren?
mss hebben ze toch ook een termijn om te vervangen?
volgens de regels tutten en spenen om de 3 maanden maar als ze nog goed zijn dan doe ik dat nog niet en meestal doen we daar toch langer mee zenne ... Flessen blijven eeuwig goed ;) want die zijn niet van siliconen of rubber hè.
Afbeelding
Afbeelding

Katja
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katja » 08 okt 2006, 14:23

In het begin kreeg ik een mailke als er gereageerd werd op mijn berichten op als ik een reactie hag gezet maar nu is da ineens nie meer. Hoe komt da? Ik vondt da wel handig. In mijn profiel is er niks veranderdt. Weet iemand hoe dat komt?
Vanonder staat je hebt geen abbonement meer op dit onderwerp...

Help...
Afbeelding

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 09 okt 2006, 09:31

Katja schreef:In het begin kreeg ik een mailke als er gereageerd werd op mijn berichten op als ik een reactie hag gezet maar nu is da ineens nie meer. Hoe komt da? Ik vondt da wel handig. In mijn profiel is er niks veranderdt. Weet iemand hoe dat komt?
Vanonder staat je hebt geen abbonement meer op dit onderwerp...

Help...
eens terug aanvinken "abo op dit onderwerp" ?
Afbeelding
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 09 okt 2006, 13:15

ik vervang tutjes rond de 2 maanden. Dat vocht heb ik ook gehad zelfs bij tutjes die nog maar enkele dagne oud waren. Heb ze terug mogen sturen naar bibi en 2 nieuwe teruggekregen. Enkel postzegel moeten betalen voor mijn tutjes te versturen.
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 09 okt 2006, 14:10

ik heb onlangs van manliegf gehoord dat er bij hem in den dansgroep een kooppel zit met een kleintje en die baby had een speciaal tutteke (waar mijne wederhelft allemaal op let hè ;) :lol: seg) met een openbaar plaatje aan zodat je dt vanbinnen kon uitkuisen ... 'k Heb het zelf niet gezien en geen idee van welk merk dat was of zo maar ik weet nu dat het bestaat hè en wou de kennis even delen ;)
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”