raar
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ja, ik heb ook zo een badje, en als die begint te plensen vind ik dat al niet te groot meerhaylee schreef:Schorpioentje73 schreef:ik heb het ook niet, vind dat maar klein, hoe kan je overal bij ?
ja idd Schorpioentje73 das idd klein je kan je baby er toch niet deftig
in wassen
Wij hebben zo een babybadje daar heb je veel meer plaats en je kan je
deftig wassen vind ik persoonlijk

bwa wij hebben J zelfs een paar dagen in 'n emmer gestoken in 't begin
want poliklinisch bevallen is iets dat niet iederen verwacht blijkbaar en vrienden haddne ons bad van de lijst gehaald maar dat stond dus bij hen thuis en wij wisten niet wie ermee weg was en omdat zo'n tummy tub toch precies 'n emmer zonder jhandvat is, hebben we dat eens getest ... maar ik ben toch meer een badjesmens
eigenlijk. Het idee van helemaal in 't water zitten leek me op voorhand super maar ons (amper enkele dagen oud) zoontje die ging van colère RECHTstaan in dat ding - en dat is dus de rustige van ons 2 gadders
hè :lol
maar in 't badje dat vond hij best wel fijn.

Wij hebben m idd ook (niet dat Lola er veel aan vond, alleen de eerste 2 maanden) Ik waste Lola dan eerst op het aankleedkussen met een washandje en wat zeep en dan ging ze de tummytub in. De eerte keren wel eng omdat je alleen het hoofdje vast hebt maar vor die kleintjes voelt het heel geborgen zoals ene baarmoeder. Lola ging er spontaan van slapen of kakken 

In bad gaat ook wel hoor, wij hadden zo´n badsteuntje met een ijzerframe waar dan een badstof hoes overheen gaat. daar ligt je kind dan op in het water. Ik vind die comfortabeler dan die plastic. Dan gewoon een washand en een sopje en dan ff overal langsgaan. Zo heb je je armen vrij. Die demonstratie hou je tegoed oke
Nu gaat ze idd gewoon in bad zitten of onder de douche staan... stuk makkelijkr vind ik.

Nu gaat ze idd gewoon in bad zitten of onder de douche staan... stuk makkelijkr vind ik.
- jong moederke
- Pas blauw
Ik waste Sete altijd op een kussen tot hij in groot bad ging. Zelfs toen nog toen ik zo een badstoeltje gebruikte waste ik hem op kussen omdat ik er niet gemakkelijk aankon
Zo een tummytub nog nooit zelf gebruikt maar ook veel positiefs. Omdat baby dan buitne hoofdje ondergedompled is in bad, het water om zich heeft, beentjes ook zo heeft opgetrokken heeft het eht gevoel van in baarmoeder. Daar zouden kinderen beter van ontspannen
Het verschil tussen een Shantala en tummy tub ken ik dan totaal niet
Zo een tummytub nog nooit zelf gebruikt maar ook veel positiefs. Omdat baby dan buitne hoofdje ondergedompled is in bad, het water om zich heeft, beentjes ook zo heeft opgetrokken heeft het eht gevoel van in baarmoeder. Daar zouden kinderen beter van ontspannen
Het verschil tussen een Shantala en tummy tub ken ik dan totaal niet

Ja inzepen op het kussen en dan lekker laten drijven met ondersteuning in bad . Heerlijk vond ze dat. Totdat ze te groot was en met haar hoofd tegen de kant duwde.Als ze heel klein zijn kan je ze toch ook niet wassen in hun badje?!
Dat doe je toch ook op het waskussen.
ik ook nietHet verschil tussen een Shantala en tummy tub ken ik dan totaal niet
GRoetjes,
sigri