Aicha uit Thuis

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
muppet
Pas blauw
Aicha uit Thuis

Bericht door muppet » 02 aug 2006, 21:15

Gisteren liep Aicha uit Thuis rond in Oostende.
Ik heb me nog niet aardig verschoten zeg. Wat een kakmadam.
Ik had dat precies niet echt verwacht van haar....maar ja, dat zal aan haar personage uit Thuis wel liggen hé. Een mens heeft een verkeerd beeld hé. Ik zal haar in ieder geval niet meer zo tof vinden in de serie.

björn
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door björn » 02 aug 2006, 21:37

ik heb hier ook al een paar keer eva gezien in de panne uit thuis en dat ziet er wel nog een vriendelijke uit
Afbeelding

papa van anaïs

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 02 aug 2006, 21:43

Vreemd hé dat je denkt dat ze beantwoorden aan hun rol uit de serie.
Ik heb ooit eens een interview gehoord met Lien Van De Kelder (Sofie uit Thuis). Die zei dat er soms echt mensen op haar afkomen alsof ze haar al jaren kennen en spontaan een babbeltje beginnen te doen.
Wij kennen haar wel van de serie maar zei kent inderdaad niet de mensen die de serie volgen hé.
Moet wel ambetant zijn voor de acteurs.

major
Moderator
Contacteer:

Re: Aicha uit Thuis

Bericht door major » 02 aug 2006, 21:43

muppet schreef: Ik heb me nog niet aardig verschoten zeg. Wat een kakmadam.
:D wat deed ze dan?
zo heeft frank deboosere (jaja, de weerman) eens tegen mijn vrouw gezegd
frank de boosere schreef: jaja, kijk maar eens goed, ik ben het, frank de boosere
:roll:
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 02 aug 2006, 21:50

Ze kwam met één of andere vriendin met haar autootje zo maar op de markt rijden (waar normaal geen auto's rijden maar nu met TAZ mag dat soms wel eens) in volle vaart. De markt was vol met kinderen.
En toen ze uitstapte. Ken je het typetje : hoge hakjes, sjakosje en ik werd zeeziek van naar haar kont te kijken. Zo schudden zeg.Neen.....ze kwam echt niet sympatiek over. Ik beoordeel niet graag de mensen maar ik vind dat ze niet uit de hoogte moeten doen omdat ze in een serie spelen. Het is echt naar haar hoofd gestegen.

Sommige bv's.... :evil: :evil: :evil:

björn
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door björn » 02 aug 2006, 21:52

denk het soms dat die acteurs het wel moeilijk moeten hebben heb eens gelezen over swerts dat de mensen hem uitschelden voor verkrachter in het echte leven omdat hij dat speelde in thuis
Afbeelding

papa van anaïs

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 02 aug 2006, 21:53

Ja, moet idd wel verveldend zijn.

björn
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door björn » 02 aug 2006, 21:56

zou niet in hun schoenen willen staan denk dat je een pintje op cafe gaat drinken dat je geen 5 min op je gemak zit moet vervelend zijn amaai
Afbeelding

papa van anaïs

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 02 aug 2006, 22:57

muppet schreef:Ze kwam met één of andere vriendin met haar autootje zo maar op de markt rijden (waar normaal geen auto's rijden maar nu met TAZ mag dat soms wel eens) in volle vaart. De markt was vol met kinderen.
En toen ze uitstapte. Ken je het typetje : hoge hakjes, sjakosje en ik werd zeeziek van naar haar kont te kijken. Zo schudden zeg.Neen.....ze kwam echt niet sympatiek over. Ik beoordeel niet graag de mensen maar ik vind dat ze niet uit de hoogte moeten doen omdat ze in een serie spelen. Het is echt naar haar hoofd gestegen.

Sommige bv's.... :evil: :evil: :evil:
Allé jong, ben nu ook wel heel verbaasd daarover. Nu dacht ik ook dat dat wel een sympathieke was. Het was toevallig geen stukje voor TAZ (Theater Aan Zee)?
ps: Muppet, mijn moeder brengt haar jaarlijkse "vakantie" in oostende door. Ze heeft zowat gemiddeld 2 voorstellingen per dag voor TAZ :lol: Ze logeert in hotel Du Parc en zat maandag in de onbijtzaal met Stijn Meuris 8)
Vroeger ging ik ook mee, zo al veel mooie dingen gezien.

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 02 aug 2006, 23:03

Hotel 'Du Parc' is uiteraard een gegeven hé in Oostende.
Allé jong, met Stijn Meuris aan tafel. Tof hé.
Ikzelf heb nog geen enkele voorstelling gezien behalve dan het straattheater. Ik kan er moeilijk heen met Jutta hé.
Ik vind dat het toch een speciaal tintje geeft aan onze stad. Er is echt vanalles te zien, overal waar je komt, van beginnelingen tot professionelen....zaterdag is de laatste dag.
Wens je ma nog veel plezier hier in Oostende

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 02 aug 2006, 23:16

Ja die acteurs hebben het niet altijd gemakkelijk denk ik....maar uiteindelijk kiezen ze er zelf voor en weten ze de gevolgen aan hun job.

Wat TAZ betreft in Oostende, heb er gisteren iets van op tv gezien, en dat zag er heel erg leuk uit :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 02 aug 2006, 23:23

Er zijn trouwens ook heel mooie kindervoorstellingen in het park.
ter info: TAZ

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 10 aug 2006, 13:08

En ja hoor ... het was een stukje straattheater waar 'Aicha uit thuis' aan meedeed :wink: Mijn ma zat op de terras van "Het IJsboerke" en heeft deze foto's kunnen maken. (Nog erger dan paparazi :lol: )
Afbeelding
Dit is denk ik actrice Jits Van Belle
Afbeelding
Nathalie Meskens (Kaat & Co.)
Afbeelding
Veerle Dobbelaere
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anneliefje op 10 aug 2006, 20:48, 7 keer totaal gewijzigd.

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 10 aug 2006, 17:10

Ben benieuwd. Ik heb ook 'Kaat' van Kaat en Co gezien.
Maar ja, met de opnames van 'Zomer 2006' komen we dezer dagen wel meer beroemdheden tegen.
Ik zag vorige zondag Inge Paulussen en ik heb me zeker een viertal dagen het hoofd gebroken vanwaar ik haar kende.
Tot ze bij Jan Leyers op bezoek ging en ze zei dat ze de nieuwe collega van Witse is. Aaaaaaaah Jaaaaaaaaaa......vandaar ken ik u.. :lol:

Anneliefje
Pas blauw

Bericht door Anneliefje » 10 aug 2006, 20:50

Oef, eindelijk gelukt! Sorry dat ze wat groot zijn uitgevallen maar heb nog nooit zoveel misérie gehad als deze keer :?

tori
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door tori » 10 aug 2006, 21:33

Ik heb Rosa van Thuis eens gezien op een concert van Tori Amos. Ik ben ook verschoten van haar air van "ik ben het" hoor. Dat sommigen zich wereldster wanen terwijl ze enkel wat bekendheid genieten in ons klein landje :roll:
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding

muppet
Pas blauw

Bericht door muppet » 11 aug 2006, 11:38

Die mevrouw die recht achter Kaat zit, ken ik. Da's de mama van een kindje van Jens zijn klas. Ze is trouwens 8 maand zwanger.
Raar hoor als je plots iemand ziet dat je kent.

Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”