Aicha uit Thuis
Moderators:Welcome, Moderators
Gisteren liep Aicha uit Thuis rond in Oostende.
Ik heb me nog niet aardig verschoten zeg. Wat een kakmadam.
Ik had dat precies niet echt verwacht van haar....maar ja, dat zal aan haar personage uit Thuis wel liggen hé. Een mens heeft een verkeerd beeld hé. Ik zal haar in ieder geval niet meer zo tof vinden in de serie.
Ik heb me nog niet aardig verschoten zeg. Wat een kakmadam.
Ik had dat precies niet echt verwacht van haar....maar ja, dat zal aan haar personage uit Thuis wel liggen hé. Een mens heeft een verkeerd beeld hé. Ik zal haar in ieder geval niet meer zo tof vinden in de serie.
Vreemd hé dat je denkt dat ze beantwoorden aan hun rol uit de serie.
Ik heb ooit eens een interview gehoord met Lien Van De Kelder (Sofie uit Thuis). Die zei dat er soms echt mensen op haar afkomen alsof ze haar al jaren kennen en spontaan een babbeltje beginnen te doen.
Wij kennen haar wel van de serie maar zei kent inderdaad niet de mensen die de serie volgen hé.
Moet wel ambetant zijn voor de acteurs.
Ik heb ooit eens een interview gehoord met Lien Van De Kelder (Sofie uit Thuis). Die zei dat er soms echt mensen op haar afkomen alsof ze haar al jaren kennen en spontaan een babbeltje beginnen te doen.
Wij kennen haar wel van de serie maar zei kent inderdaad niet de mensen die de serie volgen hé.
Moet wel ambetant zijn voor de acteurs.
Re: Aicha uit Thuis
muppet schreef: Ik heb me nog niet aardig verschoten zeg. Wat een kakmadam.

zo heeft frank deboosere (jaja, de weerman) eens tegen mijn vrouw gezegd
frank de boosere schreef: jaja, kijk maar eens goed, ik ben het, frank de boosere

Ze kwam met één of andere vriendin met haar autootje zo maar op de markt rijden (waar normaal geen auto's rijden maar nu met TAZ mag dat soms wel eens) in volle vaart. De markt was vol met kinderen.
En toen ze uitstapte. Ken je het typetje : hoge hakjes, sjakosje en ik werd zeeziek van naar haar kont te kijken. Zo schudden zeg.Neen.....ze kwam echt niet sympatiek over. Ik beoordeel niet graag de mensen maar ik vind dat ze niet uit de hoogte moeten doen omdat ze in een serie spelen. Het is echt naar haar hoofd gestegen.
Sommige bv's....

En toen ze uitstapte. Ken je het typetje : hoge hakjes, sjakosje en ik werd zeeziek van naar haar kont te kijken. Zo schudden zeg.Neen.....ze kwam echt niet sympatiek over. Ik beoordeel niet graag de mensen maar ik vind dat ze niet uit de hoogte moeten doen omdat ze in een serie spelen. Het is echt naar haar hoofd gestegen.
Sommige bv's....

- Anneliefje
- Pas blauw
Allé jong, ben nu ook wel heel verbaasd daarover. Nu dacht ik ook dat dat wel een sympathieke was. Het was toevallig geen stukje voor TAZ (Theater Aan Zee)?muppet schreef:Ze kwam met één of andere vriendin met haar autootje zo maar op de markt rijden (waar normaal geen auto's rijden maar nu met TAZ mag dat soms wel eens) in volle vaart. De markt was vol met kinderen.
Sommige bv's....![]()
![]()
ps: Muppet, mijn moeder brengt haar jaarlijkse "vakantie" in oostende door. Ze heeft zowat gemiddeld 2 voorstellingen per dag voor TAZ

Vroeger ging ik ook mee, zo al veel mooie dingen gezien.
Hotel 'Du Parc' is uiteraard een gegeven hé in Oostende.
Allé jong, met Stijn Meuris aan tafel. Tof hé.
Ikzelf heb nog geen enkele voorstelling gezien behalve dan het straattheater. Ik kan er moeilijk heen met Jutta hé.
Ik vind dat het toch een speciaal tintje geeft aan onze stad. Er is echt vanalles te zien, overal waar je komt, van beginnelingen tot professionelen....zaterdag is de laatste dag.
Wens je ma nog veel plezier hier in Oostende
Allé jong, met Stijn Meuris aan tafel. Tof hé.
Ikzelf heb nog geen enkele voorstelling gezien behalve dan het straattheater. Ik kan er moeilijk heen met Jutta hé.
Ik vind dat het toch een speciaal tintje geeft aan onze stad. Er is echt vanalles te zien, overal waar je komt, van beginnelingen tot professionelen....zaterdag is de laatste dag.
Wens je ma nog veel plezier hier in Oostende
- Anneliefje
- Pas blauw
Er zijn trouwens ook heel mooie kindervoorstellingen in het park.
ter info: TAZ
ter info: TAZ
- Anneliefje
- Pas blauw
En ja hoor ... het was een stukje straattheater waar 'Aicha uit thuis' aan meedeed
Mijn ma zat op de terras van "Het IJsboerke" en heeft deze foto's kunnen maken. (Nog erger dan paparazi
)

Dit is denk ik actrice Jits Van Belle

Nathalie Meskens (Kaat & Co.)

Veerle Dobbelaere

Dit is denk ik actrice Jits Van Belle

Nathalie Meskens (Kaat & Co.)

Veerle Dobbelaere

Laatst gewijzigd door Anneliefje op 10 aug 2006, 20:48, 7 keer totaal gewijzigd.
Ben benieuwd. Ik heb ook 'Kaat' van Kaat en Co gezien.
Maar ja, met de opnames van 'Zomer 2006' komen we dezer dagen wel meer beroemdheden tegen.
Ik zag vorige zondag Inge Paulussen en ik heb me zeker een viertal dagen het hoofd gebroken vanwaar ik haar kende.
Tot ze bij Jan Leyers op bezoek ging en ze zei dat ze de nieuwe collega van Witse is. Aaaaaaaah Jaaaaaaaaaa......vandaar ken ik u..
Maar ja, met de opnames van 'Zomer 2006' komen we dezer dagen wel meer beroemdheden tegen.
Ik zag vorige zondag Inge Paulussen en ik heb me zeker een viertal dagen het hoofd gebroken vanwaar ik haar kende.
Tot ze bij Jan Leyers op bezoek ging en ze zei dat ze de nieuwe collega van Witse is. Aaaaaaaah Jaaaaaaaaaa......vandaar ken ik u..

- Anneliefje
- Pas blauw