grollen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
als ons brittje wakker ligt, dan kan die liggen grollen hé
niet te doen!!!
en onze niels kon dat vroeger ook zo erg
Wel grappig hoor!!
als je dan bezoek hebt en plots begint die te grollen
dan weten de mensen niet wat ze horen!!!
hebben jullie kindjes dat ook (gedaan)?
niet te doen!!!
en onze niels kon dat vroeger ook zo erg
Wel grappig hoor!!
als je dan bezoek hebt en plots begint die te grollen
dan weten de mensen niet wat ze horen!!!
hebben jullie kindjes dat ook (gedaan)?
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Lena schreef:ah zo knorren gelijk een varkske? ZoietsJa, dat kan Niels met momenten ook geweldig goed!!!
Wat hij vooral veel doet is zo snuffelen en geluidjes maken gelijk een puppy'keGraapig hoor, je zou bijna denken dat er een hondje in de wieg ligt

ja, hier hoor ik ook soms wat licht grollen hoor
en er beginnen geluidjes uit te komen, echt komisch
ja lacht maar!!
ge moet eens in uw bed liggen en plots begint die seg
niet te doen hoor!
mijne man wordt niet wakker als ze haar keel openzet
maar als ze begint te grollen, dan is hij wakker
eerst dacht ik dat dat kwam omdat ze een verkoudheid had
maar onze niels deed dat ook
allez, goed om weten dat ze niet alleen zijn, die 2 grolpotten van ons!!
ge moet eens in uw bed liggen en plots begint die seg
niet te doen hoor!
mijne man wordt niet wakker als ze haar keel openzet
maar als ze begint te grollen, dan is hij wakker

eerst dacht ik dat dat kwam omdat ze een verkoudheid had
maar onze niels deed dat ook
allez, goed om weten dat ze niet alleen zijn, die 2 grolpotten van ons!!
die van ons is juist een varkentje, zo knorren. Vooral als ze honger heeft en het niet snel genoeg gaat, kmoet dan altijd verschrikkelijk fel lachen.
Doen jullie kindjes dat ook, tijdens het voeden, dat je ze echt hun behoefte hoort doen? Hier ist niet te schatten! Kzou da eens moeten opnemen en haar later eens laten horen.
En protten dat ze kan, gelijk de papa! 
Doen jullie kindjes dat ook, tijdens het voeden, dat je ze echt hun behoefte hoort doen? Hier ist niet te schatten! Kzou da eens moeten opnemen en haar later eens laten horen.

Amaai ik moest efkens scrollen om te weten wat nu eigenlijk grollen betekent
Naomi kan ook veel geluidjes maken als ze slaapt, vooral dan als ze slaapt op haar rugje. Dan 'grolt' ze ook vanuit haar keeltje. Mijn man kan dan gewoon doorslapen, maar ikke niet. Meestal slaapt ze op haar buikje en dan is ze muisstillekes. Ze slaapt momenteel in een bedje in onze slaapkamer, maar ik ben nog niet van plan om die reden haar in een andere kamer te slapen te leggen. Ik moet er maar aan wennen

Naomi kan ook veel geluidjes maken als ze slaapt, vooral dan als ze slaapt op haar rugje. Dan 'grolt' ze ook vanuit haar keeltje. Mijn man kan dan gewoon doorslapen, maar ikke niet. Meestal slaapt ze op haar buikje en dan is ze muisstillekes. Ze slaapt momenteel in een bedje in onze slaapkamer, maar ik ben nog niet van plan om die reden haar in een andere kamer te slapen te leggen. Ik moet er maar aan wennen