Ah de test...ik dacht dat ik die maand zeker niet zwanger zou zijn, omdat we niet zo heel veel tijd hadden gehad om een kindje te maken

, en aangezien mijn cyclus nogal onregelmatig is, dacht ik dat die verdomde regels weer niet wilde doorkomen. Kreeg ik als tip een testje te doen, als die negatief is, wordt dat nog maar eens bevestigd, en dan zullen die regels wel doorkomen.
Dus ikke om 5 uur 's morgens (ja ik wilde het persé met ochtendurine doen

) een testje. Ondertussen op het gemak al wat oprommelen en tussendoor eens piepen op die test. 2 vette strepen!!!!!!!!! Ik heb zo'n 100 keer gekeken of de tijd niet verstreken was, of die streep echt wel een streep was en dan ben ik beginnen wenen. Ik had al een maand een kaartje klaarliggen voor mijn man, waarop stond 'proficiat je gaat papa worden' om dat dan af te geven. Ik dat kaartje dus nemen, en ging hem wakker maken (ah ja ik kon niet meer wachten) en heb hem wakker geschud en heel hard geroepen 'ik ben zwanger' . Tot zover mijn idee met het kaartje.
Bij de tweede verwachtte ik wel dat het prijs kon zijn, en idd 2 dagen voor NOD een streepje op die test. Ikke weer wenen. T-shirtje gemaakt voor ons amelie met deze tekst:
ons tweede wondertje
zo lief en klein
een broertje of zusje voor amelie
vanaf eind juli 2006
zullen we met z'n 4en zijn!!
en deze keer heb ik het wel eerst laten lezen vooraleer ik het uitriep
t-shirtje ook aan gedaan als aankondiging bij de grootouders.
Bij Amelie hadden we een foto van ons 2 gemaakt, mijn man las het 'grote papa boek en ikke een boek over zwanger zijn. De ene zijn euro viel al iets sneller als de andere.
Ik beleef het weer helemaal, zwijmel zwijmel